Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det ann å være med på dette?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/14/471439.html

Eier ikke folk hjerte lenger? Ærlig talt, samme hva galt du har gjort, hva får folk på gata til å faktisk akseptere og være med på dette? Jeg får vondt! Tenk om det hadde vært sånn her! Finne en stein og "denge" løs på en ukjent person som du absolutt ikke har noe forhold til. SYKT! Og skremmende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt grusomt. Jeg ble så sinnsykt kvalm av å se det bildet!!!!!

Verden er urettferdig...:( Jeg prøver å støtte Amnesty, Fremtiden i våre hender osv, men føler jeg alikevel så liten i denne store verden...

Gjest Mirandolina
Skrevet

Det jeg syns er betenkelig er hvordan fotografen/jounalistene bare kan stå å filme sånt,hadde jeg stått der hadde jeg protestert,hadde nok blitt tatt da sikkert...

Og hvordan vi kan sitte på den andre siden av kloden og bare "akseptere" det,for det gjør vi...snur ryggen til,ellers hadde vi gjort mere.

Jorden er den mørkeste plassen som finnes,man trenger ikke monster i skapet..man har jo menneskene...

Hat og mørke,håper det snur en gang,håper menneskene slipper til lyset og kjærligheten en gang.

Skrevet

Fullstendig galskap. Det viser hvor mye galskap det finnes i oss mennesker, i tillegg til hva mye av hva denne kulturen står for og synes er akseltabelt.

Gjest Tragiskt
Skrevet

Hun har i det minste huska å sminke seg, og det er viktig!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Uff, jeg blir kvalm og får tårer i øynene. Noe så grusomt!

Skrevet

Det jeg syns er betenkelig er hvordan fotografen/jounalistene bare kan stå å filme sånt,hadde jeg stått der hadde jeg protestert,hadde nok blitt tatt da sikkert...

Og hvordan vi kan sitte på den andre siden av kloden og bare "akseptere" det,for det gjør vi...snur ryggen til,ellers hadde vi gjort mere.

Jorden er den mørkeste plassen som finnes,man trenger ikke monster i skapet..man har jo menneskene...

Hat og mørke,håper det snur en gang,håper menneskene slipper til lyset og kjærligheten en gang.

Enig!

Jeg fatter heller ikke hvordan de klarer å bare stå å se på.. *Kvalm*

Gjest Mirandolina
Skrevet

Enig!

Jeg fatter heller ikke hvordan de klarer å bare stå å se på.. *Kvalm*

Ja,det er sikkert og visst!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er ikke det bildet der av en ekte steining, altså. Det er en som demonstrerer. Skulle tatt seg ut hvis fotografen hadde rabla og reddet demonstranten. :)

Men ellers er jeg naturligvis enig. Det der er så forbanna sykt.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Nå er ikke det bildet der av en ekte steining, altså. Det er en som demonstrerer. Skulle tatt seg ut hvis fotografen hadde rabla og reddet demonstranten. :)

Men ellers er jeg naturligvis enig. Det der er så forbanna sykt.

Er vel ikke ekte nei...det bildet..

Men det er mange som er ekte,det skjer sååå mye grusomt,enig forbanna sykt!

petter smart
Skrevet

Jeg har sett en film fra en slik henrettelse (og det var ikke et pent syn). Det ble selvfølgelig filmer i det skjule, da det er forbudt å filme det og vedkommende ville sannsynligvis blitt drept på stedet.

Gjest Vimsenn
Skrevet

Ja, helt grusomt. Jeg ble så sinnsykt kvalm av å se det bildet!!!!!

Verden er urettferdig...:( Jeg prøver å støtte Amnesty, Fremtiden i våre hender osv, men føler jeg alikevel så liten i denne store verden...

Å jeg var sikker på at det bildet var ekte jeg!

Trodde jeg skulle spy opp middagen jeg nettopp har spist!

Dette er den typen bilder/tema som brenner seg fast på netthinna mi,og det er så innmari sykt!

Gjest togli
Skrevet

Dette var en demonstrasjon for å vise hva som _faktisk_ skjer (bare sånn i tilfelle du trodde det var ekte..).

Det skjer grusomme ting i verden og av den grunn er Amnesty en av de viktigste organisasjonene man kan være medlem av! For tiden går det en reklame på tv der man kan sende sms til et nummer (1960?) og da går 3 kr til Amnesty.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Jeg har sett en film fra en slik henrettelse (og det var ikke et pent syn). Det ble selvfølgelig filmer i det skjule, da det er forbudt å filme det og vedkommende ville sannsynligvis blitt drept på stedet.

Herregud...for en syk verden..

Hva skal vi gjøre...

Skrevet

Enig med deg!

Skrevet

Dette var en demonstrasjon for å vise hva som _faktisk_ skjer (bare sånn i tilfelle du trodde det var ekte..).

Det skjer grusomme ting i verden og av den grunn er Amnesty en av de viktigste organisasjonene man kan være medlem av! For tiden går det en reklame på tv der man kan sende sms til et nummer (1960?) og da går 3 kr til Amnesty.

Takk for det - for faktisk trodde jeg det var ekte - men uansett, dette skjer jo (om ikke med denne damen) og jeg fatter ikke at folk kan være god "muslim/kristen etc" og faktisk akseptere slikt! Hvorfor skal folk bry seg så mye om hva ANDRE gjør - som om ikke de fleste på denne jord har gjort et eller annet "feil/ulovlig etc". Alle er vi syndere og bare noen skal pines for det. Vel vel, jeg er da medlem av flere org. som hjelper - men det hjelper ikke alle dessverre:(

Skrevet

Ja, du kan lure.

Jeg synes det er utrolig skremmende at 4 av 10 muslimer vil innføre sharialover i Norge.

Gjest togli
Skrevet

Takk for det - for faktisk trodde jeg det var ekte - men uansett, dette skjer jo (om ikke med denne damen) og jeg fatter ikke at folk kan være god "muslim/kristen etc" og faktisk akseptere slikt! Hvorfor skal folk bry seg så mye om hva ANDRE gjør - som om ikke de fleste på denne jord har gjort et eller annet "feil/ulovlig etc". Alle er vi syndere og bare noen skal pines for det. Vel vel, jeg er da medlem av flere org. som hjelper - men det hjelper ikke alle dessverre:(

Dødsstraff i alle former er uansett barbarisk. Det å ta livet av noen - satt i system - er vel så primitivt som det kan få bli :-(

Det er ikke så lett å vite hva "lille jeg" kan gjøre mot dette her, nei... Uansett vet vi at Amnesty har gjort og gjør mye bra. Det hadde de ikke klart uten at folk hadde bidratt med sitt...

Skrevet

Tror det er en sånn type masse suggesjon som foregår under slike "henrettelser".

Folk rett og slett klikker og gir seg hen.

Skrevet

Tror det er en sånn type masse suggesjon som foregår under slike "henrettelser".

Folk rett og slett klikker og gir seg hen.

Ja, det må være noe sånt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...