Gå til innhold

Blir jo aldri kvitt den magen!

Anbefalte innlegg

Gjest mageline

Med klær ser jeg ganske så liten, søt og tynn ut, men den magen min blir jeg nok aldri kvitt. Spiser sunt, trener regelmessig, men har det jeg kaller 'kjerringmage'. Fra underlivet og opp til navlen går det så mye utover at jeg gremmes hver gang jeg ser på. Alle har vel sin greie med en eller annen kroppsdel, men dette plager meg mer og mer, spesielt på disse dager hvor det er så varmt og man ikke må pakke seg inn i klær. Skulle nesten tro jeg har mer innmat i nedre del av magen enn andre mennesker.

Andre tror jeg er "så heldig som bare kan sprade rundt i bikini uten problemer", men gidder ikke engang å fortelle at bikini har ikke jeg gått i på flere år. Og foran andre mennesker - det gidder jeg hvertfall ikke.

Joda, kun de færreste har _helt_ flat mage (*sukk*), men det at det går så mye utover når resten av kroppen er slank og fin får jo alt til å se helt forferdelig og asymmetrisk ut.

*Sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238484-blir-jo-aldri-kvitt-den-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• Babette

3

• Prozak

3

• Dory

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mageline

Hva trener du? Sats på løping eller sykling.

Jeg har sykla en del til og fra jobb i det siste (2 mil hver hver), og det gjør for meg underverker. Sykling er en form for trening jeg aldri tidligere har bedrevet. Det funker!

Jeg både løper og sykler, og er egentlig veldig godt trent. Men, den magen ass!

Har ikke så mye fett der at det gjør noe heller, men er et eller annet mystisk der inne ;)

Trist at det er så mye kroppsfiksering,det legger jo en demper på alt....

Skulle ønske alle bare kunne akseptere seg selv og andre som de er,og bare nyte sommeren :)

Men det er vel det å akseptere seg selv som er bøygen? Andre folk kommenterer vel ikke valker eller fett hos andre? Eller glaner? Jeg har inntrykk av at de fleste har nok med sitt.

Nyt sommeren og kle deg som du vil!

Gjest mageline

Trist at det er så mye kroppsfiksering,det legger jo en demper på alt....

Skulle ønske alle bare kunne akseptere seg selv og andre som de er,og bare nyte sommeren :)

Selvfølgelig har du helt rett. Men lettere sagt enn gjort :)

Bare så sinnsykt irriterende å se så slapp og smågravid ut når du egentlig trener mye og er alt annet enn slapp.

Men får vel ta på meg bikinien, rette meg opp i ryggen og ta meg en tur til byen ;)

Annonse

Har ikke så mye fett der at det gjør noe heller, men er et eller annet mystisk der inne ;)

Man hører jo av og til folk si at "de går med en direktør i magen". Kanskje det er det du gjør? En bitteliten en?

Gjest Mirandolina

Men det er vel det å akseptere seg selv som er bøygen? Andre folk kommenterer vel ikke valker eller fett hos andre? Eller glaner? Jeg har inntrykk av at de fleste har nok med sitt.

Nyt sommeren og kle deg som du vil!

Ja du har vel kanskje rett..men det er så mye fokus på kropp,det er til å bli gal av...

Vi er jo ikke skapt med innovermage...

Gjest Princess Peach

Bare så sinnsykt irriterende å se så slapp og smågravid ut når du egentlig trener mye og er alt annet enn slapp.

Men får vel ta på meg bikinien, rette meg opp i ryggen og ta meg en tur til byen ;)

Går du i bikini i byen? Det er modigere enn de fleste. ;)

ShitDiddelyDo

Så det er ikke fett? Hmmm ... Da vet jeg ikke. Jeg antar du trener situps også.

Gjest Mirandolina

Lettere sakt enn gjort,vet det :)

Skulle bare ønske det var annerledes....

Håper du får en fin sommer,og ikke tenker for mye på magen,siden du trener også,ser du sikkert helt topp ut :)

Men lett å bli selvsentrert..

Gjest mageline

Så det er ikke fett? Hmmm ... Da vet jeg ikke. Jeg antar du trener situps også.

Litt fett er det jo, men ikke det som er grunnen.

Tar en del situps, ja. Hmm..kanskje magemusklene mine er litt for mye trent 'der nede' en på øvre del av kroppen?? Går det an?

Annonse

Gjest soljenta_83

Tar en del situps, ja. Hmm..kanskje magemusklene mine er litt for mye trent 'der nede' en på øvre del av kroppen?? Går det an?

eller at magemusklene er litt slappe..? tror det er problemet hos mange. Trener hele kroppen men glemmer å trene magemusklene ordentlig

jeg har det forresten slikt jeg også. Har trent mye det siste året, syklet utrolig mye. Gått ned mange kilo, men magen? Neida, den er der. Men jeg har fått så dilla på sykkel,at jeg prioriterer det fremfor styrke og situps. Så for min del, er det kanskje det som gjør det..:)

Men er fornøyd selv, men ville bare si i fra at vi er flere:)

Jeg tipper du er kjempe flott jeg!! Kos deg, og nyt sommeren!

ShitDiddelyDo

Nei, det skal godt gjøres at de er for godt trent. :)

Det er nok fett. Det siste spekklaget kan være et helvete å få av, og det kan kreve et særdeles gjennomtenkt kosthold og god trening.

Men det hele kan naturligvis også bare være noe du innbiller deg. Du ville ikke vært den første. :)

Gjest maggister

Vanligvis trener man sit ups helt vanlig det vil si at kun de øverste magemusklene trenes, da kan må få litt tut nederst. Da må du ta sit ups spm trener den delen, feks ved å ha bena rett opp når du tar dem, eller ha bena rett opp og så løfte rompa fra gulvet.

ShitDiddelyDo

Vanligvis trener man sit ups helt vanlig det vil si at kun de øverste magemusklene trenes, da kan må få litt tut nederst. Da må du ta sit ups spm trener den delen, feks ved å ha bena rett opp når du tar dem, eller ha bena rett opp og så løfte rompa fra gulvet.

Det der er bare tull. Den "tuten" består av fett og det fettet forsvinner ikke noe raskere ved magetrening enn ved bicepstrening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...