Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

30

• Prozak

19

• fugazi

7

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Nei, så mye har jeg ikke. :) Og når du sier det bare var møl, så blir jeg skeptisk. ;)

Neida, ikke bare møl. Men det er litt for mye av den bleike ræva til fyren som jobber frem og til bake, opp og ned etc., og for lite av DarkPinks smekre legeme. Men det lille som er å se er verdt å få med seg :-)

".........................................."

Gjest Princess Peach

Neida, ikke bare møl. Men det er litt for mye av den bleike ræva til fyren som jobber frem og til bake, opp og ned etc., og for lite av DarkPinks smekre legeme. Men det lille som er å se er verdt å få med seg :-)

".........................................."

Jeg venter til DarkPink & Prozak Special Edition (Director's Cut) kommer ut. ;)

Gjest Princess Peach

Nei, jeg syntes det jeg skrev var så usannsynlig innsiktsfullt og viktig, at jeg besluttet at det måtte postes to ganger :-)

"........................................."

Åja, jeg trodde kanskje det var litt vanskelig å holde hendene stødig når du så på DarkPinks film. ;)

Annonse

"Syntes du virkelig den bare var middelmådig? Hva med blowjobscenen da?"

Middelmådig+, vil jeg si. Blowjobscenen var veldig bra, helt frem til gurglingen. Det virket litt mot sin hensikt. Ellers synes jeg gimpsuiten typen din hadde var ganske kul.

"...................................."

Ehm, det er litt lenge siden jeg både spilte inn og så denne filmen.. hva er en gimpsuit igjen?

Hvor får man tak i dette mesterverket? ;)

Jeg trodde ikke den lenger var å oppdrive, men siden den nå helt tydelig er i omløp, så vil jeg tro at du finner den på en sliten bensinstasjon på Lom, under disken, hos en slesk type som nå vil være i midten av tyveårene.

Annonse

Gjest Princess Peach

Jeg trodde ikke den lenger var å oppdrive, men siden den nå helt tydelig er i omløp, så vil jeg tro at du finner den på en sliten bensinstasjon på Lom, under disken, hos en slesk type som nå vil være i midten av tyveårene.

Åh, i følge Prozak var den visst ganske eksklusiv. :) Iallfall dyr.

Åh. Vel, den er ganske bra, men jeg har ikke sett eller hørt noe til den siden jeg var atten, det ble slutt, og han sa han lovte han hadde sletta den.

Until today... *dabadabam!*

"Han" slettet den sikkert. Jeg slettet den ikke. Og den han gjøken i Lom omsetter er en elendig forfalskning.

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...