Gå til innhold

Bedre liv

Anbefalte innlegg

Gjest vimsa-dimsa
Skrevet

Ja det må være snoooopy! jenner igjen måten hun skriver innleggene på

"hun"?

Videoannonse
Annonse
nattsvermeren1365380995
Skrevet

Vel det er vel mer komplisert enn det.

Men akkurat nå kunne jeg jo trent og spist sunnere. Det ville gjort meg mer lykkelig. Er bare det at jeg ikke klarer det da.

På det området klarer jeg ikke hjelpe meg selv.

Går sånn i bølgedaler... noen ganger klarer jeg det, andre ganger ikke...

Blir rett og slett deprimert av denne stagnasjonen.

hei!:)se mitt svar til elis på din tråd:er latskap sykdom.selv om jeg ikke ble lykkeligere av det, var det godt å vite at jeg gjorde noe godt for kroppen min,da.bedre fysikk. en annen ting jeg kom på, er noe jeg har lest flere steder:trening virker bedre enn medisiner(!)mot depresjon.(nå sier jeg ikke at folk skal slutte med medisinene sine,da) håper du også kommer i gang med trening. for du har allikevel rett i at det ene kan gjøre at flere ting "kommer til deg",i allefall når det gjelder trening.bedre humør:D og på kjøpet kommer bedre fysikk og vektreduksjon:D

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Vel det er vel mer komplisert enn det.

Men akkurat nå kunne jeg jo trent og spist sunnere. Det ville gjort meg mer lykkelig. Er bare det at jeg ikke klarer det da.

På det området klarer jeg ikke hjelpe meg selv.

Går sånn i bølgedaler... noen ganger klarer jeg det, andre ganger ikke...

Blir rett og slett deprimert av denne stagnasjonen.

ettersom jeg er deprimert for tiden(er på vei utav den,da),og jeg ikke er lykkelig NÅ,pga at jeg gikk ned i vekt,var det så lett å glemme,hva treningen faktisk gjorde for meg(bedre humør etc) da jeg trente hardt og hver dag.heldigvis kom jeg på det,da.håper det inspirerer deg!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...