Solsikkefrø Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Tja... har du rosa hud og store runde nesebor? og samtidig borer nesen i golvet for å spise? ja da er du en gris. 0 Siter
Gjest kjeder mg Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Tja... har du rosa hud og store runde nesebor? og samtidig borer nesen i golvet for å spise? ja da er du en gris. Er det noe galt i å spise fra gølvet? det har vi alltid gjort i vår familie. Sammen med hunden, vi deler matfat. 0 Siter
Gjest Wilhelmina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 ikke mer gris enn meg;) så lenge du vasker deg med såpe ellers så.. Er dessuten ikke sunt å dusje hver dag heller!! 0 Siter
Gjest kjeder mg Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 ikke mer gris enn meg;) så lenge du vasker deg med såpe ellers så.. Er dessuten ikke sunt å dusje hver dag heller!! Legen min uttalte at det var farlig å dusje for ofte, fordi bakteriefloraen ble feil eller noe. Noe med resistente bakterier. Derfor skal de som dusjer ofte ikke bruke såpe og sjampo hver gang. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Er det noe galt i å spise fra gølvet? det har vi alltid gjort i vår familie. Sammen med hunden, vi deler matfat. Om dere har matfat, så spiser dere jo ikke rett fra gulvet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.