Gå til innhold

Dusjer og bader 3-4 ganger i uka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Solsikkefrø
Skrevet

Tja... har du rosa hud og store runde nesebor? og samtidig borer nesen i golvet for å spise? ja da er du en gris.

Gjest kjeder mg
Skrevet

Tja... har du rosa hud og store runde nesebor? og samtidig borer nesen i golvet for å spise? ja da er du en gris.

Er det noe galt i å spise fra gølvet? det har vi alltid gjort i vår familie. Sammen med hunden, vi deler matfat.

Gjest Wilhelmina
Skrevet

ikke mer gris enn meg;) så lenge du vasker deg med såpe ellers så.. Er dessuten ikke sunt å dusje hver dag heller!!

Gjest kjeder mg
Skrevet

ikke mer gris enn meg;) så lenge du vasker deg med såpe ellers så.. Er dessuten ikke sunt å dusje hver dag heller!!

Legen min uttalte at det var farlig å dusje for ofte, fordi bakteriefloraen ble feil eller noe. Noe med resistente bakterier.

Derfor skal de som dusjer ofte ikke bruke såpe og sjampo hver gang.

Gjest Calóni
Skrevet

Er det noe galt i å spise fra gølvet? det har vi alltid gjort i vår familie. Sammen med hunden, vi deler matfat.

Om dere har matfat, så spiser dere jo ikke rett fra gulvet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...