tjohei Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg jobber i vikarbyrå og har ennå ikke fått vite hva jeg får i timelønn. Jeg jobber med enklere regnskap (fakturering). Vet dere hva den kommer til å ligge på? Hva kan jeg kreve? Jeg er 33 år og har jobbet som sekretær i 2 1/2 år ca. Noen sider på internett som kan hjelpe meg? Finnes det noen sider på internett som gir oversikt over hva man tjener i de forskjellige stillingen? 0 Siter
Gjest føler ikke behov for nick Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg hadde deltisjobb hvor jeg drev med fakturering. Fikk 120 i timen. 0 Siter
tjohei Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Jeg hadde deltisjobb hvor jeg drev med fakturering. Fikk 120 i timen. Hvor gammel er du? Jobbet du som vikar? 0 Siter
Gjest føler ikke behov for nick Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hvor gammel er du? Jobbet du som vikar? Er 25. Var vel egentlig ikke vikar, men deltidsansatt. Kan vel se på det som vikar, ettersom han som var heltidsansatt var mye borte. Ei som hadde jobbet deltid der et år hadde 130kr/timen. Jobber du via et vikarbyra kan du sikkert forvente deg høyere lønn (pleier å være sånn:)). Ble nysgjerring jeg nå på hvilken firma du skal jobbe for...hmmm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.