Gå til innhold

Hva kan jeg kreve i lønn (regnskap)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i vikarbyrå og har ennå ikke fått vite hva jeg får i timelønn. Jeg jobber med enklere regnskap (fakturering). Vet dere hva den kommer til å ligge på? Hva kan jeg kreve? Jeg er 33 år og har jobbet som sekretær i 2 1/2 år ca. Noen sider på internett som kan hjelpe meg? Finnes det noen sider på internett som gir oversikt over hva man tjener i de forskjellige stillingen?

Fortsetter under...

Gjest føler ikke behov for nick
Skrevet

Jeg hadde deltisjobb hvor jeg drev med fakturering. Fikk 120 i timen.

Skrevet

Jeg hadde deltisjobb hvor jeg drev med fakturering. Fikk 120 i timen.

Hvor gammel er du? Jobbet du som vikar?

Gjest føler ikke behov for nick
Skrevet

Hvor gammel er du? Jobbet du som vikar?

Er 25.

Var vel egentlig ikke vikar, men deltidsansatt. Kan vel se på det som vikar, ettersom han som var heltidsansatt var mye borte.

Ei som hadde jobbet deltid der et år hadde 130kr/timen. Jobber du via et vikarbyra kan du sikkert forvente deg høyere lønn (pleier å være sånn:)).

Ble nysgjerring jeg nå på hvilken firma du skal jobbe for...hmmm :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...