Gjest dill dall dompen Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Det er viktig å skille mellom farene ved misbruk av hallusinogene stoffer og det store potensialet disse stoffene har innen medisinsk og biologisk forskning, sier Christina Sørensen. Etter at forskning.no for to dager siden omtalte en studie av det hallusinogene stoffet psilocybin, som blant annet finnes i fleinsopp, har det kommet inn noen reaksjoner...osv 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Du vet ikke hvor man finner sånn sopp? Står merkelig nok ikke oppført i de soppbøkene jeg har kommet over... =) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Du vet ikke hvor man finner sånn sopp? Står merkelig nok ikke oppført i de soppbøkene jeg har kommet over... =) Det er jo veldig farlig, da. Har du aldri lurt på hvorfor det heter fleinskallet? 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Det er jo veldig farlig, da. Har du aldri lurt på hvorfor det heter fleinskallet? All rus er jo regnet som gift, ja... bare tuller jeg da... tørr ikke engang spise viltvoksende kantarell (eller det jeg tror er det) av frykt for å få i meg noe giftig 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Du vet ikke hvor man finner sånn sopp? Står merkelig nok ikke oppført i de soppbøkene jeg har kommet over... =) Sett i gang og let: http://www.norshroom.org/OldSchool/fleinkart.htm 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Sett i gang og let: http://www.norshroom.org/OldSchool/fleinkart.htm Det var jo bra oppløst 0 Siter
Osiris Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Sett i gang og let: http://www.norshroom.org/OldSchool/fleinkart.htm hehe, for noen år siden var det oppslag i Adresseavisa om fanger som rusa seg på Fleinsopp de fant i luftegården på Tunga Kretsfengsel. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 hehe, for noen år siden var det oppslag i Adresseavisa om fanger som rusa seg på Fleinsopp de fant i luftegården på Tunga Kretsfengsel. Stemmer nok det. På gressplener i Trøndelag er det mange av dem. 0 Siter
Osiris Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Stemmer nok det. På gressplener i Trøndelag er det mange av dem. Høres ut osm du har erfaring? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Høres ut osm du har erfaring? He..he. Gikk på folkehøgskole i nærheten av Trondheim for en mannsalder siden. Der var det endel jenter som hadde vært i Trondheim på "sopptur". Resultatet var to på "psykehus" og resten utvist for en måned.. Så slik lærte jeg om dette:) 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 He..he. Gikk på folkehøgskole i nærheten av Trondheim for en mannsalder siden. Der var det endel jenter som hadde vært i Trondheim på "sopptur". Resultatet var to på "psykehus" og resten utvist for en måned.. Så slik lærte jeg om dette:) Åssen kan det straffes da? Ingen skal jo liksom vite åssen de ser ut, i og med at de ikke står oppført i soppbøker. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Åssen kan det straffes da? Ingen skal jo liksom vite åssen de ser ut, i og med at de ikke står oppført i soppbøker. Tja..ikke vanskelig å finne bilde på nettet i hverfall. 0 Siter
Osiris Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 He..he. Gikk på folkehøgskole i nærheten av Trondheim for en mannsalder siden. Der var det endel jenter som hadde vært i Trondheim på "sopptur". Resultatet var to på "psykehus" og resten utvist for en måned.. Så slik lærte jeg om dette:) Jeg skjønner ikke helt at de tør. Jeg har også sett hvordan folk har blitt etter å ha prøvd seg fram med den soppen. 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Tja..ikke vanskelig å finne bilde på nettet i hverfall. den heter visst "liberty cap" på engelsk.. artig! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg skjønner ikke helt at de tør. Jeg har også sett hvordan folk har blitt etter å ha prøvd seg fram med den soppen. Javisst. Akutt psykose er slett ikke uvanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.