Gjest "90210" Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hvor mye alkohol må det til for å få en god følelse? Sett at man veier x kg. Finnes det i det hele tatt noen slike mål? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 En halv pakke rødvin. Da hadde jeg ligget i vater :-/ 0 Siter
pistolèro Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Da hadde jeg ligget i vater :-/ Pøh, jeg drikker en halv pakke pr. kveld, minst. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har lest noen slike beregninger, men de er ikke veldig pålitelige. Hvordan man reagerer på alkohol kommer jo an på feks matinntak, hvor vant man er til alkohol, dagsform, vekt, kjønn, alder, menstruasjon, medisiner osvosv. Så er nok veldig individuelt hva man klarer for å få 'godfølelsen'. Jeg kan drikke alt fra èn øl til ei flaske vin for å komme i siget - alt ettersom. 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har lest noen slike beregninger, men de er ikke veldig pålitelige. Hvordan man reagerer på alkohol kommer jo an på feks matinntak, hvor vant man er til alkohol, dagsform, vekt, kjønn, alder, menstruasjon, medisiner osvosv. Så er nok veldig individuelt hva man klarer for å få 'godfølelsen'. Jeg kan drikke alt fra èn øl til ei flaske vin for å komme i siget - alt ettersom. Ja - du har rett. 0 Siter
Tonette Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Det kommer vel an på stemningen ellers. Er du på en fest med god stemning, trenger man ikke mye for å komme i humør. Er du derimot i dårlig humør i utgangspunktet er det ikke sikkert at humøret blir bedre om du drikker aldri så mye. 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Det finnes mål på hvor mye man trenger per kilo for å få så og så mye i promille, men mens en kan være stupfull kan en annen med like mye i promille være i bare godt humør. Prøv deg frem, så får du se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.