Gå til innhold

Alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest "90210"
Skrevet

Hvor mye alkohol må det til for å få en god følelse?

Sett at man veier x kg.

Finnes det i det hele tatt noen slike mål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En halv pakke rødvin.

Da hadde jeg ligget i vater :-/

Skrevet

Da hadde jeg ligget i vater :-/

Pøh, jeg drikker en halv pakke pr. kveld, minst.

Snacky1365380698
Skrevet

Har lest noen slike beregninger, men de er ikke veldig pålitelige. Hvordan man reagerer på alkohol kommer jo an på feks matinntak, hvor vant man er til alkohol, dagsform, vekt, kjønn, alder, menstruasjon, medisiner osvosv.

Så er nok veldig individuelt hva man klarer for å få 'godfølelsen'. Jeg kan drikke alt fra èn øl til ei flaske vin for å komme i siget - alt ettersom.

Gjest "90210"
Skrevet

Har lest noen slike beregninger, men de er ikke veldig pålitelige. Hvordan man reagerer på alkohol kommer jo an på feks matinntak, hvor vant man er til alkohol, dagsform, vekt, kjønn, alder, menstruasjon, medisiner osvosv.

Så er nok veldig individuelt hva man klarer for å få 'godfølelsen'. Jeg kan drikke alt fra èn øl til ei flaske vin for å komme i siget - alt ettersom.

Ja - du har rett.

Skrevet

Det kommer vel an på stemningen ellers.

Er du på en fest med god stemning, trenger man ikke mye for å komme i humør.

Er du derimot i dårlig humør i utgangspunktet er det ikke sikkert at humøret blir bedre om du drikker aldri så mye.

Skrevet

Det finnes mål på hvor mye man trenger per kilo for å få så og så mye i promille, men mens en kan være stupfull kan en annen med like mye i promille være i bare godt humør.

Prøv deg frem, så får du se. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...