Gå til innhold

Hva bare MÅ du ha på tilbud?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Hva bare MÅ du ha hvis du kommer over det på tilbud?

Jeg har en greie for fleece-pledd. Er det fine fleecepledd på supertilbud så MÅ jeg ha. Samme med termoser. Ultrabillige termoser havner i handlekurven. Så er det noen som trenger en termos, er det bare å spørre, jeg har en god del. De er av ganske dårlig kvalitet, så det blir mere engangs-termoser da, men termos er kjekt å ha!!

Så, hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må kjøpe sko og topper. Klarer ikke å gå forbi når det er noe jeg liker på tilbud.

Skrevet

Bodier til jentungen.

Også har jeg nettopp kastet 5 fleece-pledd, har to i stua, to i tv-stua og pakket vekk 4 ubrukte i et skap, så jeg har kanskje litt av den samme greia som deg.... ;)

Skrevet

Jeg er ikke av den typen som løper etter tilbud. Sparer mye penger på å ikke kjøpe ting bare fordi de er billige.

Jeg ser heller ikke poenget med å ha mer enn det man trenger. Det bare hoper seg opp, og det blir mer å rydde på.

Hvis jeg handler på tilbud, så er det fordi det er ting jeg har bruk for.

Gjest trultemor26
Skrevet

Klær, jeg handler alltid klær på tilbud.

Uansett hva det er?

Gjest trultemor26
Skrevet

Bodier til jentungen.

Også har jeg nettopp kastet 5 fleece-pledd, har to i stua, to i tv-stua og pakket vekk 4 ubrukte i et skap, så jeg har kanskje litt av den samme greia som deg.... ;)

Ja, det kan virke sånn ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg er ikke av den typen som løper etter tilbud. Sparer mye penger på å ikke kjøpe ting bare fordi de er billige.

Jeg ser heller ikke poenget med å ha mer enn det man trenger. Det bare hoper seg opp, og det blir mer å rydde på.

Hvis jeg handler på tilbud, så er det fordi det er ting jeg har bruk for.

Man har bruk for termoser da.

Skrevet

Uansett hva det er?

Neida, men det hender jeg plutselig finner ut at jeg trenger en ekstra topp når jeg ser en på tilbud.

Skrevet

Man har bruk for termoser da.

he he... Jeg har to, som jeg har fått i gave, men har faktisk aldri brukt dem. Men jeg bruker TV-kanna av og til når vi har besøk.

Hverken jeg eller min mann drikker varme drikker.

Jeg synes selvsagt det er kjekt å handle på tilbud jeg også, men er lei av alt rotet. Så jeg og min mann er blitt enige om å ikke kjøpe ting vi ikke har bruk for.

Det jeg gjerne har kjøpt på tilbud er litt klær til ungene.

Gjest dobba
Skrevet

Gardiner som er billige klarer jeg ikke stå imot. Puter og duker likeså. Elsker å bytte rundt i huset med nye farger. De gamle gardinene gir jeg bort til innsamlinger som drar nedover i de baltiske landene så de blir nok brukt videre.

Solsikkefrø
Skrevet

Gardiner som er billige klarer jeg ikke stå imot. Puter og duker likeså. Elsker å bytte rundt i huset med nye farger. De gamle gardinene gir jeg bort til innsamlinger som drar nedover i de baltiske landene så de blir nok brukt videre.

Du snakker om innsamling i de baltiske landene. Er det slik at hvem som helst kan gi til slike innsamlinger? Fretex tar nemlig ikke imot klær på en god stund her i byen, og jeg vil gjerne gi bort pent brukte klær til slike innsamlinger. Hvor henvender jeg meg da? Tar de forresten imot andre ting enn bare klær? leker for eksempel?

Skrevet

Jeg kjøper mye klær til ungene. Prøver stadig å bli flinkere til å handle til meg selv!

Gjest blakk shoppoholiker
Skrevet

Klær til ungene er nok på førsteplass, men så kjøpte jeg en smoothiemaskin (?) selv om jeg aldri har laget eller kan lage smoothie. Maskina står nå uåpnet i skapet etter 3 uker. Jeg kjøpte nettopp fjernstyrte kontakter for å bruke ute (?), sko til minsta på 1,5år (hun har sikkert 10 par sko, selv om hun nettopp har lært å gå), å på 10-kronersmarked på rimi havner masse dritt i vogna.I hele vår havnet blomster i kurven såfremt de sto i butikken på "salg". Rakk ikke engang å plante alle før de døde...Joda, alt som koster under 100kr er liksom greia mi,hehe. Står det SALG-BILLIG-BILLIGERE-TILBUD o.l så får det oppmerksomheten min.

Skrevet

Hettegensere... (Selv om jeg prøver å legge av meg fjortisstilen i en alder av 26.)

men de er da kjekke å ha inne når jeg skal kose meg. De gensrene er så varme og gode.

Kjøpte me senest en på BikBk til halv pris i går:) *Fornøyd*

Ellers må jeg ha Pepsi Max og kjøttdeig. Ja, også smågodis. Det er must!

Og Findus gourmet fisk:)

Skrevet

CDer. DVDer. Billig sprit, særlig Jack Daniels.

Gjest Flystripa
Skrevet

Ecco sko til ungene, og andre sko, og KLÆR. Helst merkeklær til ungene på salg (aldri på fullpris). Og Lindex-klær på salg (body'er, gensere og bukser, sokker).

Jeg raider tilbudsstativene når jeg finner noe pent. For pent/tøft må det være. Ikke bare kjøpe-kjøpe.

Gjest Flystripa
Skrevet

CDer. DVDer. Billig sprit, særlig Jack Daniels.

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...