Gå til innhold

Hva bare MÅ du ha på tilbud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snacky1365380698
Skrevet

Er jeg i rette humøret faller jeg for det meste som er på tilbud. Tilbudskiltet gjør egentlig bare at jeg kjøper flere eksemplarer...

Skrevet

Sko!

Er misunnelig på folk som har skodilla.

Finner dere virkelig sko som er gode å gå i?

Jeg har kjempeproblemer med å finne sko som passer.

Å finne kule eller fine sko som er gode å gå i er jo klin umulig :-(

Skrevet

Sånn har jeg det også. Nå har jeg etter mange års letning endelig funnet meg et par sandaler....

Skrevet

Gode og gode. Når man har rundt 50 par, må jo _noen_ være gode å gå i. ;)

Men for å være ærlig, blir de mer spesielle/pene skoene brukt heller skjelden. Har ca. 10 par støvletter, men bruker de ikke så ofte. Men har vel en 10-15 par sneakers også, og de blir brukt støtt og stadig. Har et par Nike Cortez, som jeg har brukt MASSE. Men de har gått ut av produksjon. :(

Men vær glad du ikke har skodilla. Jeg faller altfor ofte for fristelsen. Ga bort ca. 20 par sko i fjor som jeg aldri hadde brukt/brukt én gang.

Gjest trultemor26
Skrevet

Ihvertfall på tilbud!!

Gjest Kritt
Skrevet

Hvorfor ikke starte en bytteklubb istedet? mye morsommere og mye billigere.

Be en masse kjerringer ta med alt skrotet sitt, så bytter dere dere imellom. Da får dere utløpfor shopoholismen uten å blakke dere.

Skrevet

Hvis du har problemer med å finne sko som både er gode og ok å se på så synes jeg Vagabond har bra modeller. Noen av modellene til Ecco og dr Martens kan også gå an men det kommer litt an på smaken din ;o)

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvorfor ikke starte en bytteklubb istedet? mye morsommere og mye billigere.

Be en masse kjerringer ta med alt skrotet sitt, så bytter dere dere imellom. Da får dere utløpfor shopoholismen uten å blakke dere.

Ikke dumt! ;)

Skrevet

he he... Jeg har to, som jeg har fått i gave, men har faktisk aldri brukt dem. Men jeg bruker TV-kanna av og til når vi har besøk.

Hverken jeg eller min mann drikker varme drikker.

Jeg synes selvsagt det er kjekt å handle på tilbud jeg også, men er lei av alt rotet. Så jeg og min mann er blitt enige om å ikke kjøpe ting vi ikke har bruk for.

Det jeg gjerne har kjøpt på tilbud er litt klær til ungene.

Termos kan også brukes til å holde ting kaldt, som vann i varmen fx.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Filmer på DVD! Kjøpte en hel haug da jeg var i Trondheim på onsdag. :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gode og gode. Når man har rundt 50 par, må jo _noen_ være gode å gå i. ;)

Men for å være ærlig, blir de mer spesielle/pene skoene brukt heller skjelden. Har ca. 10 par støvletter, men bruker de ikke så ofte. Men har vel en 10-15 par sneakers også, og de blir brukt støtt og stadig. Har et par Nike Cortez, som jeg har brukt MASSE. Men de har gått ut av produksjon. :(

Men vær glad du ikke har skodilla. Jeg faller altfor ofte for fristelsen. Ga bort ca. 20 par sko i fjor som jeg aldri hadde brukt/brukt én gang.

Så sant... I fjor tok jeg en opprydding i garderoben og kjelleren. En hel søppelsekk full av sko gikk til Frelsesarmeen. :P

nattsvermeren1365380995
Skrevet

kaffe,matvarer generelt etc. har sluttet å gå i fella og kjøpe 4-pkn brus på tilbud(sparer jo sååå mye,men det blir drukket desto mer,så man har egentlig ikke spart i det hele tatt)

Gjest dobba
Skrevet

Du snakker om innsamling i de baltiske landene. Er det slik at hvem som helst kan gi til slike innsamlinger? Fretex tar nemlig ikke imot klær på en god stund her i byen, og jeg vil gjerne gi bort pent brukte klær til slike innsamlinger. Hvor henvender jeg meg da? Tar de forresten imot andre ting enn bare klær? leker for eksempel?

I vår by har vi ildsjeler som reiser regelmessig nedover med lastebil - lass flere ganger i måneden. De averterer i lokalavisa og vil ha alt mulig. De har et lager som de plukker ting ifra og lager temaer for hver reise. Noen ganger til barnehjem og noen ganger til sykehjem eller sykehus osv. Alt blir sortert etter der hvor det hører hjemme.

Se i din avis for ditt område om noen har lignende reiser?

Jeg synes at slike personer som driver med slike ting på fritiden sin burde hedres. De er utrettelige og har dette sterke ønske om å hjelpe andre mennesker. Kjempeflott!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...