Gjest nattvermeren Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 er det noen som har noen gode gullkorn eller sitater? 0 Siter
red Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 There's an old saying in Tennessee. I know it's in Texas, probably in Tennessee that says, fool me once, shame on.. shame on you. Fool me .. you can't get fooled again." 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 *Ikke alt som glitrer er gull* *Alt kommer til den som kan vente* *Kjærlighet avler kjærlighet* *Skynd deg langsomt* *En sak har alltid to sider* *Det er menneskelig å feile,det er Gudommelig å tilgi* *Man må ta det sure med det søte* *Man vet aldri hva man kan,før man har prøvd* *Si meg hvem du omgås,så skal jeg si deg hvem du er* *Det skal to til for å krangle* *Liten tue kan velte stort lass* *Den som ler sist, ler best* *Forebyggelse er bedre enn helberedelse* *Når en dør lukkes,åpnes en annen* *Et smil kan opplyse selv det mørkeste rom* 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 *Ikke alt som glitrer er gull* *Alt kommer til den som kan vente* *Kjærlighet avler kjærlighet* *Skynd deg langsomt* *En sak har alltid to sider* *Det er menneskelig å feile,det er Gudommelig å tilgi* *Man må ta det sure med det søte* *Man vet aldri hva man kan,før man har prøvd* *Si meg hvem du omgås,så skal jeg si deg hvem du er* *Det skal to til for å krangle* *Liten tue kan velte stort lass* *Den som ler sist, ler best* *Forebyggelse er bedre enn helberedelse* *Når en dør lukkes,åpnes en annen* *Et smil kan opplyse selv det mørkeste rom* tusen takk for gode gullkorn 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 tusen takk for gode gullkorn Glad du likte dem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.