Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest galen
Skrevet

Hva tenker egentlig dere jenter pa nar dere onanerer?

Tenker dere pa kjaeresten?

Som gutt vet jeg jo at vi ofte tenker pa andre ting enn kjaeresten. Eller er det bare meg, gutter?

Gjest Oh no ;-)
Skrevet

Tenker på sex med flere og jentesex faktisk, selv om jeg aldri har hatt det ;-) På sex på toget hvor jeg sitter på fanget til kjæresten min "uten at noen merker det"!

nattsvermeren1365380995
Skrevet

har mye deilige fantasier,med kjæresten i hovedrollen:)

Mary Poppins
Skrevet

jeg tenker aldri på en spesiell person, men jeg tenker på en spesiell handling.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Samme her.

Skrevet

Som Mary Poppins og Prinsessen så tenker jeg heller aldri på en konkret, virkelig person, men på en handling som tenner meg.

Gjest jeg også ja
Skrevet

har mye deilige fantasier,med kjæresten i hovedrollen:)

.

Skrevet

Har jeg kjæreste tenker jeg som regel på ham og ting vi har gjort sammen. Nå når ejg er singel bruker jeg å se for meg den beste sexen jeg har hatt, eller fantasere om hva jeg vil gjøre med pene menn jeg vet om.

Skrevet

Jeg er som jentene under, ser for meg situasjoner som tenner meg og fokuserer ikke på person.

Skrevet

Av og til mannen min, av og til ukjente, av og til kjente.

Skrevet

Mulig jeg er rar, men jeg tenker ikke på noe mens jeg holder på, bare på hvor sinnsykt godt det er =0)

Av og til leser jeg litt erotiske noveller før jeg begynner, mens andre ganger er det rett på sak.

Er likt når jeg har sex med sambo, må ikke tenke for mye, bare konsentrere meg om den gode følelsen =0))

Skrevet

Samme her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...