Gå til innhold

Snål oversettelse fra engelsk til norsk?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Brokeback hva?

Hehe.

Jeg syns det er klissete og patetisk med disse homsesympatiene. Grenser til det ekle.

Nei, takke meg til skikkelig male bonding i ekte norsk IT-stil, der kvinner trampes ned og dyttes vekk mens menna håver inn æren og damene koker kaffe.

Denne:

http://search.reviews.ebay.co.uk/Brokeback-Mountain-DVD_W0QQfvcsZ1172QQsoprZ51682052

Råbra film som passer for alle, både heteroer og homser :-) Lover!!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Prozak

6

• Sofline

6

• jubalong70

4

Gjest togli
Skrevet

Ikke pokker. Jeg ser ikke annen romantikk heller. Og homseromantikk må være verre.

Pyse ;-)

Skrevet

Pyse ;-)

Jeg har da for svarte noen annet å gjøre enn å se på noe som kun skal gi snørr og tårer?

Det er bare å se rundt meg for å finne triste saker, om jeg ikke skal begynne å oppsøke det også.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har da for svarte noen annet å gjøre enn å se på noe som kun skal gi snørr og tårer?

Det er bare å se rundt meg for å finne triste saker, om jeg ikke skal begynne å oppsøke det også.

Denne filmen er ingen tåreperse (jeg gråt iallefall ikke ;-)), men rett og slett en innmari godt laga film!

Du, kan du ikke se den for min skyld da... Pliiiz! Er spent på hva du vil synes om den skjønner du ;-)

Du som er så kjekk og grei og søt og snill!!

*smiske, smiske*

Skrevet

Denne filmen er ingen tåreperse (jeg gråt iallefall ikke ;-)), men rett og slett en innmari godt laga film!

Du, kan du ikke se den for min skyld da... Pliiiz! Er spent på hva du vil synes om den skjønner du ;-)

Du som er så kjekk og grei og søt og snill!!

*smiske, smiske*

Pøh!

:-)

Skrevet

Stabukk!!

Natta :-)

*geiper*

:-)

God natt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men det var jo nettopp det de var. Riktignok neppe barbeint, men.

"....................................."

Jeg vet at cowboyer var de som drev kveget. Men de var til hest, hadde lasso og var nok mye eldre enn det jeg ser for meg med ordet "kugutt" :-)

Skrevet

Jeg vet at cowboyer var de som drev kveget. Men de var til hest, hadde lasso og var nok mye eldre enn det jeg ser for meg med ordet "kugutt" :-)

"Men de var til hest, hadde lasso og var nok mye eldre enn det jeg ser for meg med ordet "kugutt" :-)"

Tja - de var jo gjetere, og ingenting annet. Det var en lavstatusjobb, og veldig mange cowboyer var svarte og dermed ikke akkurat med den høyeste statusen. Men de var nok ikke _helt_ som den barbeinte gjeteren med høyvannsbukser, stråhatt og kjepp nei :-)

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...