Gjest togli Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Brokeback hva? Hehe. Jeg syns det er klissete og patetisk med disse homsesympatiene. Grenser til det ekle. Nei, takke meg til skikkelig male bonding i ekte norsk IT-stil, der kvinner trampes ned og dyttes vekk mens menna håver inn æren og damene koker kaffe. Denne: http://search.reviews.ebay.co.uk/Brokeback-Mountain-DVD_W0QQfvcsZ1172QQsoprZ51682052 Råbra film som passer for alle, både heteroer og homser :-) Lover!! 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Denne: http://search.reviews.ebay.co.uk/Brokeback-Mountain-DVD_W0QQfvcsZ1172QQsoprZ51682052 Råbra film som passer for alle, både heteroer og homser :-) Lover!! Ikke pokker. Jeg ser ikke annen romantikk heller. Og homseromantikk må være verre. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Ikke pokker. Jeg ser ikke annen romantikk heller. Og homseromantikk må være verre. Pyse ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Pyse ;-) Jeg har da for svarte noen annet å gjøre enn å se på noe som kun skal gi snørr og tårer? Det er bare å se rundt meg for å finne triste saker, om jeg ikke skal begynne å oppsøke det også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har da for svarte noen annet å gjøre enn å se på noe som kun skal gi snørr og tårer? Det er bare å se rundt meg for å finne triste saker, om jeg ikke skal begynne å oppsøke det også. Denne filmen er ingen tåreperse (jeg gråt iallefall ikke ;-)), men rett og slett en innmari godt laga film! Du, kan du ikke se den for min skyld da... Pliiiz! Er spent på hva du vil synes om den skjønner du ;-) Du som er så kjekk og grei og søt og snill!! *smiske, smiske* 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Denne filmen er ingen tåreperse (jeg gråt iallefall ikke ;-)), men rett og slett en innmari godt laga film! Du, kan du ikke se den for min skyld da... Pliiiz! Er spent på hva du vil synes om den skjønner du ;-) Du som er så kjekk og grei og søt og snill!! *smiske, smiske* Pøh! :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Stabukk!! Natta :-) *geiper* :-) God natt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Men det var jo nettopp det de var. Riktignok neppe barbeint, men. "....................................." Jeg vet at cowboyer var de som drev kveget. Men de var til hest, hadde lasso og var nok mye eldre enn det jeg ser for meg med ordet "kugutt" :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg vet at cowboyer var de som drev kveget. Men de var til hest, hadde lasso og var nok mye eldre enn det jeg ser for meg med ordet "kugutt" :-) "Men de var til hest, hadde lasso og var nok mye eldre enn det jeg ser for meg med ordet "kugutt" :-)" Tja - de var jo gjetere, og ingenting annet. Det var en lavstatusjobb, og veldig mange cowboyer var svarte og dermed ikke akkurat med den høyeste statusen. Men de var nok ikke _helt_ som den barbeinte gjeteren med høyvannsbukser, stråhatt og kjepp nei :-) "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.