Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg lurer så på hva jeg skal gi henne i gave.

Dette er en "ung" dame, liker å kle seg pent(har masse klær), og er ellers veldig oppegående...

Kusina mi lurte på å kjøpe et flott smykke til henne, men jeg er redd hun vil "være redd" for å miste det, altså ikke bruke det veldig mye.

Og ellers så er det som med de fleste voksene mennesker, hun har alt.

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirandolina
Skrevet

Hva med gavekort til aromaterapi og en blomsterbukett med et fint kort til?

Gjest forbruksvarer
Skrevet

En kurv med dagligartikler, feks parfyme, såper, shampo, tannkrem, tannkost etc. Det er forbruksvarer, men pakket i en fin kurv med sånn glitreplast rundt så er det veldig greit til eldre folk. Man kan også pakke oppi kaffe om hun drikker det, te, hudkrem, gavekort på aromaterapi etc.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

hva med en kurv med gourmet-mat.(delikatesser som du vet vil falle i smak,og som kanskje er sjelden å få tak i?)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

hva med en kurv med gourmet-mat.(delikatesser som du vet vil falle i smak,og som kanskje er sjelden å få tak i?)

Skrevet

Svigerforeldrene mine har alt, og da svigermor hadde rund dag, ga vi henne et gavekort på aromaterapi og healing.

Til svigerfar kjøpte vi kolonialvarer. Bland annet pinnekjøtt, poteter, kålrot, akevitt, kjeks, peanøtter, cola, og mye annet som svigerfar liker. Vi hadde pakket inn alle tingene hver for seg, og det ble riktig morsom da han pakket ut alt sammen.

Skrevet

Din mormor er like gammel som min mor. De gavene mamme satte mest pris på er blant annet middagsinvitasjon på en fin restaurant, helgetur på hotell sammen med min lillesøster, og gavekort på fotpleie. De har jo mer enn nok av ting i den alderen.

Skrevet

Min mor, på ca samme alder, har satt stor pris på "gavekort" på arbeid som trenger å gjøres. Barnebarnet gav f.eks gavekort/klippekort på 10 x gatefeiing, og min bror på en helgs hagejobbing.

Type aromaterapi o.l. er ikke hennes stil i det hele tatt, tror ikke hun hadde likt å få det.

MVH

Skrevet

Min har også fylt 70. Morfaren min jubilerte også rett før, og de fikk bl.a. middag på en fin restaurant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...