Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har dere hatt paranormale opplevelser,og tror dere på åndeverden? Sikkert noen her som har sett åndenens makt,tror dere på de mediumene der? 0 Siter
Gjest spøkelser!? Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har ikke sett åndenes makt, men jeg har hatt en opplevelse selv. Er ikke fanatisk, eller roper opp om åndeverdenen. Jeg prøver nok underbevisst å si at det er bare oss her.:0) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har ikke sett åndenes makt, men jeg har hatt en opplevelse selv. Er ikke fanatisk, eller roper opp om åndeverdenen. Jeg prøver nok underbevisst å si at det er bare oss her.:0) Okey,men når du har opplevd ting selv vet du jo Jeg syns det er frustrerendes når man blir sett på som "rar",pga paranormale opplevelser. Det er jo en del av hverdagen til folk,selv om man ikke snakker høyt om det... Men jeg tenker "Hvorfor ikke snakke om det"? 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Okey,men når du har opplevd ting selv vet du jo Jeg syns det er frustrerendes når man blir sett på som "rar",pga paranormale opplevelser. Det er jo en del av hverdagen til folk,selv om man ikke snakker høyt om det... Men jeg tenker "Hvorfor ikke snakke om det"? Joda, jeg tror på det, eller rettere sagt "vet". Men som du sier, så er det kanskje lurt å ikke blafre for mye ut med sånt, for jeg tror ikke verden er helt klar enda... Jeg har blitt sett på med rare blikk opp igjennom, så jeg holder mer kjeft nå. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Joda, jeg tror på det, eller rettere sagt "vet". Men som du sier, så er det kanskje lurt å ikke blafre for mye ut med sånt, for jeg tror ikke verden er helt klar enda... Jeg har blitt sett på med rare blikk opp igjennom, så jeg holder mer kjeft nå. Begynner å lære meg å holde kjeft jeg også nå,men hvordan kan da folk bli opplyst om det? Tror mange opplever dette,uten at de sier noe om det... Det er dumt.. 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har personlig aldri opplevd noe slikt, men kan pga min filosofiske overbevisning aldri utelukke noe som helst 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Sønnen i huset hadde en vardøger en stund. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Begynner å lære meg å holde kjeft jeg også nå,men hvordan kan da folk bli opplyst om det? Tror mange opplever dette,uten at de sier noe om det... Det er dumt.. De velger vel å ikke opplyses, da... Akkurat som legene som later som at naturmedisin ikke funker og de kristne som ikke tror på allah, eller hva disse gudene heter... Eller alkoholikerene som fornekter det osv. Vi som vet, får vel danne en ny sekt som heter "midtimellom" eller noe sånt, som handler om at en dag oppdager vi alle at det finnes spøkelser. Hehe. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 De velger vel å ikke opplyses, da... Akkurat som legene som later som at naturmedisin ikke funker og de kristne som ikke tror på allah, eller hva disse gudene heter... Eller alkoholikerene som fornekter det osv. Vi som vet, får vel danne en ny sekt som heter "midtimellom" eller noe sånt, som handler om at en dag oppdager vi alle at det finnes spøkelser. Hehe. Kloke ord! Ja,sant det,en dag vil alle vite 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har personlig aldri opplevd noe slikt, men kan pga min filosofiske overbevisning aldri utelukke noe som helst Så fint da 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Sønnen i huset hadde en vardøger en stund. Ja,det er jo veldig vanlig 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg tror ikke på mediumene i åndenes makt. Det der er så oppkonstruert og iscenesatt at jeg ikke syns det er noe troverdig. Og jeg har ikke opplevd noe paranormalt. Men jeg syns egentlig det blir veldig arrogant å avvise alle paranormale fenomener som bare visvas bare fordi jeg ikke har opplevd noe selv. Jeg kjenner jo folk som har opplevd merkelige fenomener. Jeg sier ofte at jeg ikke tror på sånt, men det er fordi jeg blir redd. Trenger å overbevise meg selv om at sånt ikke fins, ellers blir jeg husredd og skvetten. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Ja,det er jo veldig vanlig Men det var litt vemmelig i førsten. Satt å ventet på at han skulle komme inn etter at vi hørte ham i gangen, men han kom ikke før ca. 30 -40 min etterpå. de første gangene gikk vi ut i gangen og ut på gården for å se hva han drev med. Men der var det ingen. Ble en vane tilslutt. Etter et par år forsvant det igjen. 0 Siter
Gjest yepp det tror jeg, så får andre tro noe annet. Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg tror på at det finnes spøkelser/ånder, men jeg tror at det er demoner som viser seg som har ingent godt for seg. De kan ikle seg alle former og minner og fremtre som "gode". Jeg har INGET grunnlag til å tro at det er døde folk ettersom jeg ikke tror på et liv etter døden. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg tror ikke på mediumene i åndenes makt. Det der er så oppkonstruert og iscenesatt at jeg ikke syns det er noe troverdig. Og jeg har ikke opplevd noe paranormalt. Men jeg syns egentlig det blir veldig arrogant å avvise alle paranormale fenomener som bare visvas bare fordi jeg ikke har opplevd noe selv. Jeg kjenner jo folk som har opplevd merkelige fenomener. Jeg sier ofte at jeg ikke tror på sånt, men det er fordi jeg blir redd. Trenger å overbevise meg selv om at sånt ikke fins, ellers blir jeg husredd og skvetten. Men åndene er jo ikke farlige,de er jo som oss...bare uten kropp Mennesker kan skade oss mere enn ånder... Syns enkelte av dem på åndenes makt virker fenomenale jeg,spesiellt marion dampier jeans,hun er ekte,det er ikke tilgjort..hun får jo energiene inn i seg...derfor hun reagerer slik Er nok mange som opplever ting ja.... Har opplevd mye jeg også,men folk kan tolke det feil,det er trist. Snakket med et medium i helgen,det er godt å prate med dem,de vet hvordan det er,de vet hvordan jeg har det også...og forstår 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Men det var litt vemmelig i førsten. Satt å ventet på at han skulle komme inn etter at vi hørte ham i gangen, men han kom ikke før ca. 30 -40 min etterpå. de første gangene gikk vi ut i gangen og ut på gården for å se hva han drev med. Men der var det ingen. Ble en vane tilslutt. Etter et par år forsvant det igjen. Jeg har vardøger hver dag,mitt barn har det ofte også,vet også om flere som har det 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg tror på at det finnes spøkelser/ånder, men jeg tror at det er demoner som viser seg som har ingent godt for seg. De kan ikle seg alle former og minner og fremtre som "gode". Jeg har INGET grunnlag til å tro at det er døde folk ettersom jeg ikke tror på et liv etter døden. Demoner? Hvor kommer de fra da? Du mener åndene er demoner..at demonene "later" som de er ånder? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Men åndene er jo ikke farlige,de er jo som oss...bare uten kropp Mennesker kan skade oss mere enn ånder... Syns enkelte av dem på åndenes makt virker fenomenale jeg,spesiellt marion dampier jeans,hun er ekte,det er ikke tilgjort..hun får jo energiene inn i seg...derfor hun reagerer slik Er nok mange som opplever ting ja.... Har opplevd mye jeg også,men folk kan tolke det feil,det er trist. Snakket med et medium i helgen,det er godt å prate med dem,de vet hvordan det er,de vet hvordan jeg har det også...og forstår Mange har jo opplevd skremmende hendelser også da. Men det er jo ikke så rart at det ukjente skremmer oss Jeg pleier å tenke at jeg ikke kommer til å oppleve noe overnaturlig fordi jeg ikke ønsker det, dvs at jeg ikke stiller meg åpen for å ta inn slike fenomener. Det er så mange løse tråder for meg her, at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Vet ikke om jeg tror på et liv etter døden, og da er det jo ikke logisk å tro på en åndeverden heller. Demoner som spiller oss puss vil jeg i hvertfall ikke tro på!! Da er det tross alt tryggere å tro på en åndeverden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.