Gå til innhold

Paranormale opplevelser

Anbefalte innlegg

Gjest Mirandolina
Skrevet

Har dere hatt paranormale opplevelser,og tror dere på åndeverden?

Sikkert noen her som har sett åndenens makt,tror dere på de mediumene der?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• sheba

7

• Tonette

3

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest spøkelser!?
Skrevet

Jeg har ikke sett åndenes makt, men jeg har hatt en opplevelse selv. Er ikke fanatisk, eller roper opp om åndeverdenen. Jeg prøver nok underbevisst å si at det er bare oss her.:0)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Jeg har ikke sett åndenes makt, men jeg har hatt en opplevelse selv. Er ikke fanatisk, eller roper opp om åndeverdenen. Jeg prøver nok underbevisst å si at det er bare oss her.:0)

Okey,men når du har opplevd ting selv vet du jo :)

Jeg syns det er frustrerendes når man blir sett på som "rar",pga paranormale opplevelser.

Det er jo en del av hverdagen til folk,selv om man ikke snakker høyt om det...

Men jeg tenker "Hvorfor ikke snakke om det"?

Gjest Aina E
Skrevet

Okey,men når du har opplevd ting selv vet du jo :)

Jeg syns det er frustrerendes når man blir sett på som "rar",pga paranormale opplevelser.

Det er jo en del av hverdagen til folk,selv om man ikke snakker høyt om det...

Men jeg tenker "Hvorfor ikke snakke om det"?

Joda, jeg tror på det, eller rettere sagt "vet". Men som du sier, så er det kanskje lurt å ikke blafre for mye ut med sånt, for jeg tror ikke verden er helt klar enda...

Jeg har blitt sett på med rare blikk opp igjennom, så jeg holder mer kjeft nå.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Joda, jeg tror på det, eller rettere sagt "vet". Men som du sier, så er det kanskje lurt å ikke blafre for mye ut med sånt, for jeg tror ikke verden er helt klar enda...

Jeg har blitt sett på med rare blikk opp igjennom, så jeg holder mer kjeft nå.

Begynner å lære meg å holde kjeft jeg også nå,men hvordan kan da folk bli opplyst om det?

Tror mange opplever dette,uten at de sier noe om det...

Det er dumt..

Gjest "90210"
Skrevet

Har personlig aldri opplevd noe slikt, men kan pga min filosofiske overbevisning aldri utelukke noe som helst ;)

Mista nikket
Skrevet

Sønnen i huset hadde en vardøger en stund.

Gjest Aina E
Skrevet

Begynner å lære meg å holde kjeft jeg også nå,men hvordan kan da folk bli opplyst om det?

Tror mange opplever dette,uten at de sier noe om det...

Det er dumt..

De velger vel å ikke opplyses, da...

Akkurat som legene som later som at naturmedisin ikke funker og de kristne som ikke tror på allah, eller hva disse gudene heter...

Eller alkoholikerene som fornekter det osv.

Vi som vet, får vel danne en ny sekt som heter "midtimellom" eller noe sånt, som handler om at en dag oppdager vi alle at det finnes spøkelser. Hehe.

Gjest Mirandolina
Skrevet

De velger vel å ikke opplyses, da...

Akkurat som legene som later som at naturmedisin ikke funker og de kristne som ikke tror på allah, eller hva disse gudene heter...

Eller alkoholikerene som fornekter det osv.

Vi som vet, får vel danne en ny sekt som heter "midtimellom" eller noe sånt, som handler om at en dag oppdager vi alle at det finnes spøkelser. Hehe.

Kloke ord!

Ja,sant det,en dag vil alle vite :)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Har personlig aldri opplevd noe slikt, men kan pga min filosofiske overbevisning aldri utelukke noe som helst ;)

Så fint da :)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Sønnen i huset hadde en vardøger en stund.

Ja,det er jo veldig vanlig :)

Skrevet

Jeg tror ikke på mediumene i åndenes makt. Det der er så oppkonstruert og iscenesatt at jeg ikke syns det er noe troverdig.

Og jeg har ikke opplevd noe paranormalt. Men jeg syns egentlig det blir veldig arrogant å avvise alle paranormale fenomener som bare visvas bare fordi jeg ikke har opplevd noe selv. Jeg kjenner jo folk som har opplevd merkelige fenomener.

Jeg sier ofte at jeg ikke tror på sånt, men det er fordi jeg blir redd. Trenger å overbevise meg selv om at sånt ikke fins, ellers blir jeg husredd og skvetten.

Mista nikket
Skrevet

Ja,det er jo veldig vanlig :)

Men det var litt vemmelig i førsten. Satt å ventet på at han skulle komme inn etter at vi hørte ham i gangen, men han kom ikke før ca. 30 -40 min etterpå. de første gangene gikk vi ut i gangen og ut på gården for å se hva han drev med. Men der var det ingen. Ble en vane tilslutt.

Etter et par år forsvant det igjen.

Gjest yepp det tror jeg, så får andre tro noe annet.
Skrevet

Jeg tror på at det finnes spøkelser/ånder, men jeg tror at det er demoner som viser seg som har ingent godt for seg.

De kan ikle seg alle former og minner og fremtre som "gode".

Jeg har INGET grunnlag til å tro at det er døde folk ettersom jeg ikke tror på et liv etter døden.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Jeg tror ikke på mediumene i åndenes makt. Det der er så oppkonstruert og iscenesatt at jeg ikke syns det er noe troverdig.

Og jeg har ikke opplevd noe paranormalt. Men jeg syns egentlig det blir veldig arrogant å avvise alle paranormale fenomener som bare visvas bare fordi jeg ikke har opplevd noe selv. Jeg kjenner jo folk som har opplevd merkelige fenomener.

Jeg sier ofte at jeg ikke tror på sånt, men det er fordi jeg blir redd. Trenger å overbevise meg selv om at sånt ikke fins, ellers blir jeg husredd og skvetten.

Men åndene er jo ikke farlige,de er jo som oss...bare uten kropp :)

Mennesker kan skade oss mere enn ånder...

Syns enkelte av dem på åndenes makt virker fenomenale jeg,spesiellt marion dampier jeans,hun er ekte,det er ikke tilgjort..hun får jo energiene inn i seg...derfor hun reagerer slik :)

Er nok mange som opplever ting ja....

Har opplevd mye jeg også,men folk kan tolke det feil,det er trist.

Snakket med et medium i helgen,det er godt å prate med dem,de vet hvordan det er,de vet hvordan jeg har det også...og forstår :)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Men det var litt vemmelig i førsten. Satt å ventet på at han skulle komme inn etter at vi hørte ham i gangen, men han kom ikke før ca. 30 -40 min etterpå. de første gangene gikk vi ut i gangen og ut på gården for å se hva han drev med. Men der var det ingen. Ble en vane tilslutt.

Etter et par år forsvant det igjen.

Jeg har vardøger hver dag,mitt barn har det ofte også,vet også om flere som har det :)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Jeg tror på at det finnes spøkelser/ånder, men jeg tror at det er demoner som viser seg som har ingent godt for seg.

De kan ikle seg alle former og minner og fremtre som "gode".

Jeg har INGET grunnlag til å tro at det er døde folk ettersom jeg ikke tror på et liv etter døden.

Demoner?

Hvor kommer de fra da?

Du mener åndene er demoner..at demonene "later" som de er ånder?

Skrevet

Men åndene er jo ikke farlige,de er jo som oss...bare uten kropp :)

Mennesker kan skade oss mere enn ånder...

Syns enkelte av dem på åndenes makt virker fenomenale jeg,spesiellt marion dampier jeans,hun er ekte,det er ikke tilgjort..hun får jo energiene inn i seg...derfor hun reagerer slik :)

Er nok mange som opplever ting ja....

Har opplevd mye jeg også,men folk kan tolke det feil,det er trist.

Snakket med et medium i helgen,det er godt å prate med dem,de vet hvordan det er,de vet hvordan jeg har det også...og forstår :)

Mange har jo opplevd skremmende hendelser også da. Men det er jo ikke så rart at det ukjente skremmer oss :) Jeg pleier å tenke at jeg ikke kommer til å oppleve noe overnaturlig fordi jeg ikke ønsker det, dvs at jeg ikke stiller meg åpen for å ta inn slike fenomener.

Det er så mange løse tråder for meg her, at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Vet ikke om jeg tror på et liv etter døden, og da er det jo ikke logisk å tro på en åndeverden heller. Demoner som spiller oss puss vil jeg i hvertfall ikke tro på!! Da er det tross alt tryggere å tro på en åndeverden :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...