Gå til innhold

Paranormale opplevelser

Anbefalte innlegg

Gjest yepp det tror jeg, så får andre tro noe annet.
Skrevet

Demoner?

Hvor kommer de fra da?

Du mener åndene er demoner..at demonene "later" som de er ånder?

Tror du bare på Gud og engler, og ikke på Satan/Djevelen og demoner?

Jeg tror på at begge eksisterer. Og som sagt, jeg tror ikke på liv etter døden.

Derfor såkalte gjenferd er demoner i mine øyner.

Ikke verre. Vi trenger ikke å ha en lang diskusjon om dette fordi dine meninger om dette vil aldri påvirke ikke meg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• sheba

7

• Tonette

3

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest yepp det tror jeg, så får andre tro noe annet.
Skrevet

Men åndene er jo ikke farlige,de er jo som oss...bare uten kropp :)

Mennesker kan skade oss mere enn ånder...

Syns enkelte av dem på åndenes makt virker fenomenale jeg,spesiellt marion dampier jeans,hun er ekte,det er ikke tilgjort..hun får jo energiene inn i seg...derfor hun reagerer slik :)

Er nok mange som opplever ting ja....

Har opplevd mye jeg også,men folk kan tolke det feil,det er trist.

Snakket med et medium i helgen,det er godt å prate med dem,de vet hvordan det er,de vet hvordan jeg har det også...og forstår :)

Mennesker som oppsøker medium,spåkoner osv, kommer gjerne i kontakt med demoner/spøkelser ellers i livet.

Om du oppsøker slike ting eller har fascinasjon for det, så opplever du det også.

Det betyr ikke at det er en bra ting. Du tror ånder er gode? Det vet du ingenting om fordi du er ikke en ånd selv, ikke sant? ;)

Du kan bare anta, men når jeg leser hva du skriver nedover tråden, så uttaler du deg som en ekspert.

Kanksje lurt å være litt forsiktig med det ;)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Mange har jo opplevd skremmende hendelser også da. Men det er jo ikke så rart at det ukjente skremmer oss :) Jeg pleier å tenke at jeg ikke kommer til å oppleve noe overnaturlig fordi jeg ikke ønsker det, dvs at jeg ikke stiller meg åpen for å ta inn slike fenomener.

Det er så mange løse tråder for meg her, at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Vet ikke om jeg tror på et liv etter døden, og da er det jo ikke logisk å tro på en åndeverden heller. Demoner som spiller oss puss vil jeg i hvertfall ikke tro på!! Da er det tross alt tryggere å tro på en åndeverden :)

Bedre å tro på åndeverden ja :)

Men det er jo mange plan der også...syv faktisk...står jo i bibelen "mitt hus har mange rom"..tror det er alle planene.

Å ha paranormale opplevelser kan være skremmende,men ikke hvis man gjør det til en naturlig del av livet.

Før vi fyller fire år ser vi jo mye mere,og mange barn har fantasivenner....men er det fantasi....

Synd filk mister sin følsomhet underveis,syns nå jeg...men noen bevarer den.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Mennesker som oppsøker medium,spåkoner osv, kommer gjerne i kontakt med demoner/spøkelser ellers i livet.

Om du oppsøker slike ting eller har fascinasjon for det, så opplever du det også.

Det betyr ikke at det er en bra ting. Du tror ånder er gode? Det vet du ingenting om fordi du er ikke en ånd selv, ikke sant? ;)

Du kan bare anta, men når jeg leser hva du skriver nedover tråden, så uttaler du deg som en ekspert.

Jeg er en ånd selv jo,i en menneskekropp...jeg er ånd i kropp,ikke kropp i ånd :)

Når jeg dør går jeg tilbake til åndeverden...og mine gjerninger i dette livet tilsier at det skal bli godt å "komme hjem"

Tror på Helvete jo,men har et annet ord for Helvete jeg...Jorden!

Himmelen/åndeverden har mange plan,vi tilhører ulike sjelsgrupper...ulike farger har sjelsgruppene.

Påstår ikke at jeg "er noe" eller "kan noe",skriver ut fra mine egne opplevelser,det jeg har opplevd i livet.

Ok nok for meg,vi trenger ikke diskutere,jeg er ikke ute etter å overbevise noen,bare spurte noen spørsmål :)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Jeg antar ikke,jeg erfarer,det er to ulike ting...

Vet du hvem du minner meg om?

Jehovas vitner,de kom hit på min dør,da var jeg veldig veldig dårlig....mediterte hele dagen,vet nå at det ikke var bra å meditere sååå mye.

Diskuterte med dem,var så dårlig...måtte holde meg fast for å klare å stå oppreist,sa til dem at jeg opplevde ting,såg masse lys da jeg mediterte..osv..

Og de sa til meg jeg hadde kontakt med onde krefter,at det var Satan....gjett om de skremte vættet av meg da?

De såg hvor dårlig jeg var og gjorde meg verre,det var ikke fint gjort....og du skriver jeg må være forsiktig med hva jeg skriver?

Demoner?....hallo!

Men respekterer at du tror det,men vær snill å respekter min tro :)

Snacky1365380698
Skrevet

Tror i utgangspunktet ikke på 'slikt', men noen bekjente av meg var med på et av de programmene om åndenes makt. Bak kulissene skjedde det litt av vært, og har i ettertid redusert min skepsis.

I bunn og grunn synes jeg slikt er litt skummelt. Når man er husredd og greier er det like greit å la være å tenke så altfor mye på spøkelser :)

Skrevet

Tror i utgangspunktet ikke på 'slikt', men noen bekjente av meg var med på et av de programmene om åndenes makt. Bak kulissene skjedde det litt av vært, og har i ettertid redusert min skepsis.

I bunn og grunn synes jeg slikt er litt skummelt. Når man er husredd og greier er det like greit å la være å tenke så altfor mye på spøkelser :)

Sånn tenker jeg også ;)

Skrevet

Ja det har jeg, helt siden jeg var liten:) har opplevd både bra og mindre bra ting, men aldri noe som var direkte "ondt"... trodde helt frem til ca 12 års alder at det var normalt og både se, høre, føle og lukte ulike ting, men det var det visst ikke;) for meg er det normale opplevelser!

Gjest Mirandolina
Skrevet

Fint du ikke er så skeptisk lenger da :)

Ja er vel like greit å ikke tenke for mye på det,men noen har ikke et valg..det er der bare,da må man lære seg å takle det og leve med det.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Ja det har jeg, helt siden jeg var liten:) har opplevd både bra og mindre bra ting, men aldri noe som var direkte "ondt"... trodde helt frem til ca 12 års alder at det var normalt og både se, høre, føle og lukte ulike ting, men det var det visst ikke;) for meg er det normale opplevelser!

Dette ble jeg glad av å lese :)

Godt å lese at andre opplever ting også,og som sakt..tror det er mange som opplever det.

Som deg opplevde jeg også mye da jeg var liten,visste mye...fikk beskjeder om hva som var rett og galt,jeg visste mye...for mye,de voksne forstod ikke...de sa det var tull....

Tror de ble "skremt" på en måte,kunne jo lese dem på en måte..

Skrevet

Dette ble jeg glad av å lese :)

Godt å lese at andre opplever ting også,og som sakt..tror det er mange som opplever det.

Som deg opplevde jeg også mye da jeg var liten,visste mye...fikk beskjeder om hva som var rett og galt,jeg visste mye...for mye,de voksne forstod ikke...de sa det var tull....

Tror de ble "skremt" på en måte,kunne jo lese dem på en måte..

jeg er mest følsom for hus jeg kommer til samt kjenner lukter der det engang var gårdsbruk osv..... mamma forstod etter at jeg som tiåring sa hun var uhøflig som ikke hilste på damen vi møtte når vi gikk tur på hytta:) min mor hadde jo ikke sett noen:)

Gjest Mirandolina
Skrevet

jeg er mest følsom for hus jeg kommer til samt kjenner lukter der det engang var gårdsbruk osv..... mamma forstod etter at jeg som tiåring sa hun var uhøflig som ikke hilste på damen vi møtte når vi gikk tur på hytta:) min mor hadde jo ikke sett noen:)

Artig :)

Jeg får inn alle slags energier,og det er slitsomt også...vet det ikke er bra,det har bare alltid vært sånn.

Føler energiene til folk,men vet jo nå at det er aurafeltet rundt dem jeg føler/senser.

Har opplevd så mye,vet det kan bli tolket feil....

Klarer ikke å stenge av,klarer du det,eller bare "kommer det"?

Har en tendens til å sveve ut av kroppen også,hørt om astral projeksjon?

Da deler jeg meg i to på en måte...ikke tro jeg er gal nå da :)

Please :)

Skrevet

Artig :)

Jeg får inn alle slags energier,og det er slitsomt også...vet det ikke er bra,det har bare alltid vært sånn.

Føler energiene til folk,men vet jo nå at det er aurafeltet rundt dem jeg føler/senser.

Har opplevd så mye,vet det kan bli tolket feil....

Klarer ikke å stenge av,klarer du det,eller bare "kommer det"?

Har en tendens til å sveve ut av kroppen også,hørt om astral projeksjon?

Da deler jeg meg i to på en måte...ikke tro jeg er gal nå da :)

Please :)

hehe tror ikke du er gal, jeg sanser alle mennesker rundt meg, men "stenger av" av og til.... ikke lett, men klarer det til en viss grad, jeg har aldri "svevt utenfor meg selv" men vet om mange som ser på det som helt naturlig... må inrømme at i bunn og grunn så er dette ubehagelig til tider, men kan ikke helt holde meg fra og videreutvikle det heller:)

Jeg mener: har du fått evnen så ta vare på den, men jeg er ganske stille om min hemmelighet blant venner, untaket er om de har virkelig problemer, da forsøker jeg og hjelpe:)

Gjest Mirandolina
Skrevet

hehe tror ikke du er gal, jeg sanser alle mennesker rundt meg, men "stenger av" av og til.... ikke lett, men klarer det til en viss grad, jeg har aldri "svevt utenfor meg selv" men vet om mange som ser på det som helt naturlig... må inrømme at i bunn og grunn så er dette ubehagelig til tider, men kan ikke helt holde meg fra og videreutvikle det heller:)

Jeg mener: har du fått evnen så ta vare på den, men jeg er ganske stille om min hemmelighet blant venner, untaket er om de har virkelig problemer, da forsøker jeg og hjelpe:)

Tusen takk for at du ikke tror jeg er gal :)

Ikke lett å stenge av nei,jeg har vel lært meg å ikke "snakke høyt" om det,men forstår ikke hvorfor vi skal tie om det heller,tenker også "folk får bare tro jeg er gal"

Driver du også med healing,har gjort det endel,men kan bli tappet og sliten etterpå...synd,vil gjerne hjelpe folk.

Det med astral projeksjon gjør jeg ikke med vilje heller,det bare skjer...

Da jeg mediterte hos mediumet jeg var hos i helgen,var jeg på vei ut to ganger,h*n måtte få meg ned i kroppen igjen.

Sa jeg måtte lære meg å "stenge av"...vet,mange mediumer har sakt det til meg,men det er vanskelig.

Har også fått hjelp til å stenge igjen chakraene,men virker som de åpner seg igjen.

Kanskje det er meningen at jeg skal/må lære meg å takle dette selv :)

Ser sånn ut....

Skrevet

Ikke lett å stenge av nei,jeg har vel lært meg å ikke "snakke høyt" om det,men forstår ikke hvorfor vi skal tie om det heller,tenker også "folk får bare tro jeg er gal"

Driver du også med healing,har gjort det endel,men kan bli tappet og sliten etterpå...synd,vil gjerne hjelpe folk.

Da jeg mediterte hos mediumet jeg var hos i helgen,var jeg på vei ut to ganger,h*n måtte få meg ned i kroppen igjen.

Sa jeg måtte lære meg å "stenge av"...vet,mange mediumer har sakt det til meg,men det er vanskelig.

Har også fått hjelp til å stenge igjen chakraene,men virker som de åpner seg igjen.

Ser sånn ut....

tror jeg er mer avslappet til healing enn det du er, jeg hjelper de jeg orker og sier ifra når jeg er sliten, klart dette tømmer deg for energi!:) ingen lett sak når så mange ikke tror på det, men uansett fortsetter jeg fordi jeg hvet at jeg kan hjelpe noen...

Min oppskrift er og overse de som slenger med leppa, og hjelpe så langt man kan, uansett hva de tror på:)

Skrevet

Ser sånn ut....

må legge meg nå, men vil du snakke på msn så er adressen min: [email protected]

PS!!! webbis: dette er ikke mitt navn:) holdt nemlig på og bli utestengt pga mailadressen min tidligere:)

Gjest Mirandolina
Skrevet

tror jeg er mer avslappet til healing enn det du er, jeg hjelper de jeg orker og sier ifra når jeg er sliten, klart dette tømmer deg for energi!:) ingen lett sak når så mange ikke tror på det, men uansett fortsetter jeg fordi jeg hvet at jeg kan hjelpe noen...

Min oppskrift er og overse de som slenger med leppa, og hjelpe så langt man kan, uansett hva de tror på:)

Takk for gode råd :)

Må nok lære meg dette med å sette grenser ja...

Var godt å chatte litt med deg,godt når noen har tro på det...og selv vet :)

Gjest Mirandolina
Skrevet

må legge meg nå, men vil du snakke på msn så er adressen min: [email protected]

PS!!! webbis: dette er ikke mitt navn:) holdt nemlig på og bli utestengt pga mailadressen min tidligere:)

Takk for det,har nett fått meg msn,så er ikke helt oppdatert enda,men kommer vel inn i det.

Takk :)

Skrevet

Takk for det,har nett fått meg msn,så er ikke helt oppdatert enda,men kommer vel inn i det.

Takk :)

For meg er det også fint og snakke med likesinnede:) finnes ikke så mange som vil snakke om akkurat dette nei....

men nå må jeg finne dyna, vi snakkes nok sånn etterhvert:)

Gjest Mirandolina
Skrevet

For meg er det også fint og snakke med likesinnede:) finnes ikke så mange som vil snakke om akkurat dette nei....

men nå må jeg finne dyna, vi snakkes nok sånn etterhvert:)

He he..ja sant nok..:)

Ikke så mange som vil snakke om dette,"snakkes" da..natta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...