Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Ja jeg har knullet med jesus! Tviler ikke et sekund...in your dreams.... 0 Siter
Tonette Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har vardøger hver dag,mitt barn har det ofte også,vet også om flere som har det Vardøger har jeg opplevd flere ganger, men det er lenge siden nå. F.eks en gang jeg ventet ei venninne på besøk, så hørte jeg mopeden hennes, og at hun parkerte utenfor. Jeg var så sikker på hva jeg hørte, at jeg ikke kikket etter for å se om hun var kommmet. Jeg gikk ut for å ta imot henne, men der var det ingen. Hun kom noen minutter senere. Farmoren min hørte ofte meg før jeg kom til henne også. Jeg var litt forundret en gang da min søster og ungene hennes hadde vært på besøk. Jeg hørte ungene skravle i gangen mens de kledde på seg for å gå. Men så kom jeg plutselig på at de hadde kjørt for ti minutter siden. Jeg trodde vardøger var sånn som man hørte før folk kom, og ikke etter at de var gått. Forstår du det med vardøger? Er det sånn at noen har det, og andre ikke? Eller har man det i perioder? Eller er det sånn at noen hører de og andre ikke? Eller hører de i perioder? Det var interessant å lese tråden din. Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva folk flest forstår. Hadde vært interessant å snakke med noen som har overnaturlige evner. Jeg syntes det var veldig spennende å se åndenes makt, og man vet ikke alltid hva man skal tro. Men det er mye jeg ikke forstår iallfall. Det er vel sikkert ikke meningen at man skal forstå alt heller. Jeg som aldri har vært redd for å være alene, eller mørkeredd, ble nesten husredd etter å ha sett de episodene. Og da vi skulle kjøpe ny bolig var jeg redd for at det skulle være noen ånder som holdt til i huset vårt. Det var noe som jeg aldri hadde tenkt på før jeg så Åndenes makt. Men når det er sagt, så trives jeg godt i det nye huset vårt. Det kan ikke være noen skumle spøkelser her, for her er det godt å være :-) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Vardøger har jeg opplevd flere ganger, men det er lenge siden nå. F.eks en gang jeg ventet ei venninne på besøk, så hørte jeg mopeden hennes, og at hun parkerte utenfor. Jeg var så sikker på hva jeg hørte, at jeg ikke kikket etter for å se om hun var kommmet. Jeg gikk ut for å ta imot henne, men der var det ingen. Hun kom noen minutter senere. Farmoren min hørte ofte meg før jeg kom til henne også. Jeg var litt forundret en gang da min søster og ungene hennes hadde vært på besøk. Jeg hørte ungene skravle i gangen mens de kledde på seg for å gå. Men så kom jeg plutselig på at de hadde kjørt for ti minutter siden. Jeg trodde vardøger var sånn som man hørte før folk kom, og ikke etter at de var gått. Forstår du det med vardøger? Er det sånn at noen har det, og andre ikke? Eller har man det i perioder? Eller er det sånn at noen hører de og andre ikke? Eller hører de i perioder? Det var interessant å lese tråden din. Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva folk flest forstår. Hadde vært interessant å snakke med noen som har overnaturlige evner. Jeg syntes det var veldig spennende å se åndenes makt, og man vet ikke alltid hva man skal tro. Men det er mye jeg ikke forstår iallfall. Det er vel sikkert ikke meningen at man skal forstå alt heller. Jeg som aldri har vært redd for å være alene, eller mørkeredd, ble nesten husredd etter å ha sett de episodene. Og da vi skulle kjøpe ny bolig var jeg redd for at det skulle være noen ånder som holdt til i huset vårt. Det var noe som jeg aldri hadde tenkt på før jeg så Åndenes makt. Men når det er sagt, så trives jeg godt i det nye huset vårt. Det kan ikke være noen skumle spøkelser her, for her er det godt å være :-) Stilig Tror det er mange som opplever vardøger,som du sier selv..er det som oftes før folk kommer. Men når man hører dem etter de har gått er det pga at energiene til dem som har vært der "henger igjen". Det er derfor jeg ofte sier "det er så mange energier",for alt er jo energi,vardøger er energi,man føler/hører energien til personene før de er der,og når noen har vært hos deg,blir energiene demmes igjen...det er som en sandstrand,når du går i den vil det etterlate spor Så når man hører,ser og føler energier i et hus,trenger det ikke være ånder,det kan være levende folk energien stammer fra,f.eks de som bodde der før. Vi etterlater oss energier når vi er hos lege/psykolog..osv også,derfor syns jeg det er viktig å rense kontorene,husene,det kan man gjøre ved å tenne lys,tenne røkelse,eller rett og slett åpne vinduene,og alle terapeuter burde riste på seg selv litt,og børste seg..som man børster av seg støv,før de tar imot neste pasient,på den måten renser de sitt eget aurafelt. Jeg liker åndenes makt Men egentlig er det noe verdrevet,egentlig er det jo ikke bare en ånd her og der,de er overalt... Og mange er på "ville veier",nettopp fordi de tror ikke det finnes noe liv etter døden.Kan være derfor noen blir igjen,gjør det samme om og om igjen...som en jeg leste om,han hoppet ut fra et hotelvindu...selvmord...men han trodde ikke det var noe liv etter på,så han fortsatte å gjøre det,hoppe ut,hoppe ut...helt til noen hjalp han over til "den andre siden,sendte han inn i lyset" Noen må bli gjort oppmerksom på at de faktisk er død,for det vet de ikke selv.... Jeg syns mere synd på åndene som "henger igjen" her på jorden,enn menneskene som er redd dem,åndene skal ikke være her etter de er døde,de skal videre på sin ferd...og de er ikke farlige,de er som oss uten kropp,hadde du vært redd din egen mor? Men det finnes jo onde ånder,på lik linje med at det finnes onde mennesker...de er noen "plageånder"..he he.. Men som sakt "det er så mange energier"..uff dette ble mye,kunne jo skrevet mere også jeg..ha ha Bare syns det er fint å se at andre også viser innteresse for dette... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Vardøger har jeg opplevd flere ganger, men det er lenge siden nå. F.eks en gang jeg ventet ei venninne på besøk, så hørte jeg mopeden hennes, og at hun parkerte utenfor. Jeg var så sikker på hva jeg hørte, at jeg ikke kikket etter for å se om hun var kommmet. Jeg gikk ut for å ta imot henne, men der var det ingen. Hun kom noen minutter senere. Farmoren min hørte ofte meg før jeg kom til henne også. Jeg var litt forundret en gang da min søster og ungene hennes hadde vært på besøk. Jeg hørte ungene skravle i gangen mens de kledde på seg for å gå. Men så kom jeg plutselig på at de hadde kjørt for ti minutter siden. Jeg trodde vardøger var sånn som man hørte før folk kom, og ikke etter at de var gått. Forstår du det med vardøger? Er det sånn at noen har det, og andre ikke? Eller har man det i perioder? Eller er det sånn at noen hører de og andre ikke? Eller hører de i perioder? Det var interessant å lese tråden din. Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva folk flest forstår. Hadde vært interessant å snakke med noen som har overnaturlige evner. Jeg syntes det var veldig spennende å se åndenes makt, og man vet ikke alltid hva man skal tro. Men det er mye jeg ikke forstår iallfall. Det er vel sikkert ikke meningen at man skal forstå alt heller. Jeg som aldri har vært redd for å være alene, eller mørkeredd, ble nesten husredd etter å ha sett de episodene. Og da vi skulle kjøpe ny bolig var jeg redd for at det skulle være noen ånder som holdt til i huset vårt. Det var noe som jeg aldri hadde tenkt på før jeg så Åndenes makt. Men når det er sagt, så trives jeg godt i det nye huset vårt. Det kan ikke være noen skumle spøkelser her, for her er det godt å være :-) Men jeg har ikke overnaturlige evner Jeg tror det ligger latent i alle...det er naturlig,mange bare glemmer at det er der. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Sønnen i huset hadde en vardøger en stund. Jeg hadde vardøger som barn. Det viste seg slik at moren min så meg komme fra skolen en halvtimes tid før jeg dukket opp. Da jeg var barn/ungdom hørte jeg også veldig ofte vardøger til mine foreldre, på den måten at jeg hørte bilen deres kjøre inn i garasjen før de kom. Men jeg oppfattet det bestandig som noe helt naturlig, det gjorde foreldrene mine også. Jeg syns nesten det er litt trist at jeg ikke lenger hverken har eget vardøger eller oppfatter andres. 0 Siter
Tonette Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Stilig Tror det er mange som opplever vardøger,som du sier selv..er det som oftes før folk kommer. Men når man hører dem etter de har gått er det pga at energiene til dem som har vært der "henger igjen". Det er derfor jeg ofte sier "det er så mange energier",for alt er jo energi,vardøger er energi,man føler/hører energien til personene før de er der,og når noen har vært hos deg,blir energiene demmes igjen...det er som en sandstrand,når du går i den vil det etterlate spor Så når man hører,ser og føler energier i et hus,trenger det ikke være ånder,det kan være levende folk energien stammer fra,f.eks de som bodde der før. Vi etterlater oss energier når vi er hos lege/psykolog..osv også,derfor syns jeg det er viktig å rense kontorene,husene,det kan man gjøre ved å tenne lys,tenne røkelse,eller rett og slett åpne vinduene,og alle terapeuter burde riste på seg selv litt,og børste seg..som man børster av seg støv,før de tar imot neste pasient,på den måten renser de sitt eget aurafelt. Jeg liker åndenes makt Men egentlig er det noe verdrevet,egentlig er det jo ikke bare en ånd her og der,de er overalt... Og mange er på "ville veier",nettopp fordi de tror ikke det finnes noe liv etter døden.Kan være derfor noen blir igjen,gjør det samme om og om igjen...som en jeg leste om,han hoppet ut fra et hotelvindu...selvmord...men han trodde ikke det var noe liv etter på,så han fortsatte å gjøre det,hoppe ut,hoppe ut...helt til noen hjalp han over til "den andre siden,sendte han inn i lyset" Noen må bli gjort oppmerksom på at de faktisk er død,for det vet de ikke selv.... Jeg syns mere synd på åndene som "henger igjen" her på jorden,enn menneskene som er redd dem,åndene skal ikke være her etter de er døde,de skal videre på sin ferd...og de er ikke farlige,de er som oss uten kropp,hadde du vært redd din egen mor? Men det finnes jo onde ånder,på lik linje med at det finnes onde mennesker...de er noen "plageånder"..he he.. Men som sakt "det er så mange energier"..uff dette ble mye,kunne jo skrevet mere også jeg..ha ha Bare syns det er fint å se at andre også viser innteresse for dette... Kan du f.eks merke om det har skjedd noe spesielt i en bolig? Jeg har noen ganger følt at jeg mistrives enkelte steder jeg har vært uten at det skulle være noen spesiell grunn til det. F.eks der min eks-kjæreste bodde da vi kom sammen likte jeg meg overhode ikke. Følte at jeg ble dårlig, slapp og fikk hodepine av å være der. Og det til tross for at jeg var nyforelsket. Jeg tenkte at det var noe i bygningmaterialet jeg må ha reagert på. Men om det kan ha vært andre årsaker vat jeg ingenting om. Men uansett så er det sånn at jeg noen ganger bare føler for å gå igjen når jeg kommer et sted, mens andre plasser føler jeg at her er det virkelig trivelig og godt å være. Nå tenker jeg på huset i seg selv og ikke folkene som bor der, for de har også selvsagt mye å si for om jeg trives der eller ikke. Har ellers opplevd noen få pussige sammentreff, eller paranormale hendelser eller hva man skal kalle det. F.eks en gang jeg skulle kjøre gjennom en tunell som jeg kjører gjennom ofte. Før jeg kom frem til tunellen tenkte jeg: -nå må jeg kjøre forsiktig i tunellen, fordi det går noen der. Jeg hadde aldri tidligere sett noen som har gått i tunellen. Da jeg hadde kjørt et stykke inn i tunellen så jeg en kar som gikk der. Noen dager senere tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en tube lim, for det trengte jeg. Dagen etterpå kom en kollega av meg bort til meg med en tube lim. Jeg spurte hvorfor jeg fikk den av han, og han svarte bare: -jeg tenkte du trengte den. Jeg ble litt overrasket fordi jeg hadde overhode ikke nevnt for han at jeg trengte lim. Om dette kan kalles paranormale hendelser eller pussige sammentreff vet ikke jeg. Men artig var det iallfall. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Kan du f.eks merke om det har skjedd noe spesielt i en bolig? Jeg har noen ganger følt at jeg mistrives enkelte steder jeg har vært uten at det skulle være noen spesiell grunn til det. F.eks der min eks-kjæreste bodde da vi kom sammen likte jeg meg overhode ikke. Følte at jeg ble dårlig, slapp og fikk hodepine av å være der. Og det til tross for at jeg var nyforelsket. Jeg tenkte at det var noe i bygningmaterialet jeg må ha reagert på. Men om det kan ha vært andre årsaker vat jeg ingenting om. Men uansett så er det sånn at jeg noen ganger bare føler for å gå igjen når jeg kommer et sted, mens andre plasser føler jeg at her er det virkelig trivelig og godt å være. Nå tenker jeg på huset i seg selv og ikke folkene som bor der, for de har også selvsagt mye å si for om jeg trives der eller ikke. Har ellers opplevd noen få pussige sammentreff, eller paranormale hendelser eller hva man skal kalle det. F.eks en gang jeg skulle kjøre gjennom en tunell som jeg kjører gjennom ofte. Før jeg kom frem til tunellen tenkte jeg: -nå må jeg kjøre forsiktig i tunellen, fordi det går noen der. Jeg hadde aldri tidligere sett noen som har gått i tunellen. Da jeg hadde kjørt et stykke inn i tunellen så jeg en kar som gikk der. Noen dager senere tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en tube lim, for det trengte jeg. Dagen etterpå kom en kollega av meg bort til meg med en tube lim. Jeg spurte hvorfor jeg fikk den av han, og han svarte bare: -jeg tenkte du trengte den. Jeg ble litt overrasket fordi jeg hadde overhode ikke nevnt for han at jeg trengte lim. Om dette kan kalles paranormale hendelser eller pussige sammentreff vet ikke jeg. Men artig var det iallfall. Ja,jeg kan merke om det har skjedd noe i en bolig,og det er slitsomt...det er ikke alltid lett å takle,og jeg prøver å stenge av så godt jeg kan,det er ikke alltid gode ting som skjer i boliger alltid.Det er jo energier som henger igjen etter de som bodde der før. Jeg tror det var det du opplevde da du var nyforelsket,noen negative energier....som hang igjen. Ja,sånn er det for meg også,noen plasser vil jeg bort fra med det samme,der det er dårlige/negative energier,mens andre plasser der det er gode/posetive energier,der vil jeg være,og tiden går fortere der Du har nok paranormale opplevelser du ja.. Og det med den tuben med lim,har jo også med energi å gjøre...tankebølger er også energi/telepati. Tror folk opplever det mye,men er ikke bevisst på det Når gubben min er på handletur kan jeg tenke "så godt det hadde vært med youghurtnøtter"..og når han kommer hjem har han kjøpt det. Men det er slikt som skjer av og til,ikke hele tiden... Ja,det er jo artig i grunn,så lenge det ikke kommer helt ut av kontroll,da er det ikke artig lenger...det gjelder å finne en balansegang i det hele 0 Siter
Tonette Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Ja,jeg kan merke om det har skjedd noe i en bolig,og det er slitsomt...det er ikke alltid lett å takle,og jeg prøver å stenge av så godt jeg kan,det er ikke alltid gode ting som skjer i boliger alltid.Det er jo energier som henger igjen etter de som bodde der før. Jeg tror det var det du opplevde da du var nyforelsket,noen negative energier....som hang igjen. Ja,sånn er det for meg også,noen plasser vil jeg bort fra med det samme,der det er dårlige/negative energier,mens andre plasser der det er gode/posetive energier,der vil jeg være,og tiden går fortere der Du har nok paranormale opplevelser du ja.. Og det med den tuben med lim,har jo også med energi å gjøre...tankebølger er også energi/telepati. Tror folk opplever det mye,men er ikke bevisst på det Når gubben min er på handletur kan jeg tenke "så godt det hadde vært med youghurtnøtter"..og når han kommer hjem har han kjøpt det. Men det er slikt som skjer av og til,ikke hele tiden... Ja,det er jo artig i grunn,så lenge det ikke kommer helt ut av kontroll,da er det ikke artig lenger...det gjelder å finne en balansegang i det hele Min farmor fortalte også noen episoder som hun hadde opplevd. Hun hadde flere ganger opplevd å være sanndrømt. En gang hadde hun drømt at hun traff igjen ei gammel venninne hun ikke hadde sett på lenge. Venninnen hadde fortalt at sønnen hennes hadde flyttet til USA og at han der hadde blitt en berømt fiolinist. Ikke lenge etter treffer farmor denne venninnen tilfeldigvis på byn. Og venninne forteller at sønnen har bosatt seg i USA. -Spiller han fiolin? spurte farmor. -Hvordan vet du det? spør venninnen. Joda, det var riktig som farmor hadde drømt, han var blitt berømt der borte i USA. En annen gang hadde farmor hatt en skremmende og ekkel drøm om en mann som ropte på hjelp. Da hun like etterpå så igjen denne mannen, syntes hun ikke at det var det minste artig, bare ekkelt. Det var en mann hun overhodet ikke kjente, eller kunne huske å ha sett før. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Min farmor fortalte også noen episoder som hun hadde opplevd. Hun hadde flere ganger opplevd å være sanndrømt. En gang hadde hun drømt at hun traff igjen ei gammel venninne hun ikke hadde sett på lenge. Venninnen hadde fortalt at sønnen hennes hadde flyttet til USA og at han der hadde blitt en berømt fiolinist. Ikke lenge etter treffer farmor denne venninnen tilfeldigvis på byn. Og venninne forteller at sønnen har bosatt seg i USA. -Spiller han fiolin? spurte farmor. -Hvordan vet du det? spør venninnen. Joda, det var riktig som farmor hadde drømt, han var blitt berømt der borte i USA. En annen gang hadde farmor hatt en skremmende og ekkel drøm om en mann som ropte på hjelp. Da hun like etterpå så igjen denne mannen, syntes hun ikke at det var det minste artig, bare ekkelt. Det var en mann hun overhodet ikke kjente, eller kunne huske å ha sett før. Ja det er mere vanlig enn folk flest tror å ha slike opplevelser,det skjer sikkert med alle iblandt..tror jeg da. Det er trist at enkelte fornekter det,ler det bort..men har begynt å tenke nå,at det er jo deres problem,det er dem det er synd for i grunn...som er så "lukket"... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 må legge meg nå, men vil du snakke på msn så er adressen min: [email protected] PS!!! webbis: dette er ikke mitt navn:) holdt nemlig på og bli utestengt pga mailadressen min tidligere:) Prøvde å legge deg til i kontakter på msn,men det gikk ikke...vet ikke om du fikk mailen jeg sendte i natt... Har øvd meg litt nå med ei veninne på msn,så er "litt" oppdatert..he he.... 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Mennesker som oppsøker medium,spåkoner osv, kommer gjerne i kontakt med demoner/spøkelser ellers i livet. Om du oppsøker slike ting eller har fascinasjon for det, så opplever du det også. Det betyr ikke at det er en bra ting. Du tror ånder er gode? Det vet du ingenting om fordi du er ikke en ånd selv, ikke sant? Du kan bare anta, men når jeg leser hva du skriver nedover tråden, så uttaler du deg som en ekspert. Kanksje lurt å være litt forsiktig med det *LOL* Greit nok...man må få tro hva man vil. Men man skal jaggu høre mye rart fra enkelte...:-) "......................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Så lenge det er så lett å jukse, er det naivt å tro at ingen gjør det. Tryllekunstnere kan som oftest gjøre bedre triks enn alle åndemanere, klarsynte, TV-selskaper og synske til sammen. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Så lenge det er så lett å jukse, er det naivt å tro at ingen gjør det. Tryllekunstnere kan som oftest gjøre bedre triks enn alle åndemanere, klarsynte, TV-selskaper og synske til sammen. Åjo...jeg tror noen "jukser"..har da fått litt erfaring,truffet mye rart i den bansjen... 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Åjo...jeg tror noen "jukser"..har da fått litt erfaring,truffet mye rart i den bansjen... Når det er -så- enkelt å jukse, de er i showbiz og kommers for å tjene penger? Jeg måtte være passe naiv for å tro de er ute etter å være objektive og sannferdige. 0 Siter
musikeren Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg tror uten å være helt overbevist... Hvis det går an? Har sett disse programmene du nevner, og andre også, og enkelte ting er vanskelig å bortforklare. Kjenner til opplevelser fra troverdige kilder også, men altså, ikke opplevd noe sjøl. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Når det er -så- enkelt å jukse, de er i showbiz og kommers for å tjene penger? Jeg måtte være passe naiv for å tro de er ute etter å være objektive og sannferdige. Mennesker jukser ja...ikke åndene 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg tror uten å være helt overbevist... Hvis det går an? Har sett disse programmene du nevner, og andre også, og enkelte ting er vanskelig å bortforklare. Kjenner til opplevelser fra troverdige kilder også, men altså, ikke opplevd noe sjøl. Det går an å tro på det selv om man ikke er overbevist ja,og kanskje en dag banker "det" på din dør 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Mennesker jukser ja...ikke åndene Ille nok med ånder, om de ikke skal jukse også. Det er ille nok at folk går igjen, men at klær og gjenstander skal gå igjen, da blir det et hakk mer absurd. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Ille nok med ånder, om de ikke skal jukse også. Det er ille nok at folk går igjen, men at klær og gjenstander skal gå igjen, da blir det et hakk mer absurd. Ja det er jo sant det da Men når gjenstander beveger seg kan det være åndene...energiene som beveger dem... Men det kan også være mennesker som beveger gjenstander..ved hjelp av tankekraft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.