Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Har du? Det med lyspærene? Jeg er litt frustrert her, skjønner du. Jeg får lyspærer til å eksplodere hver gang jeg er deppa, eller sinna. Når det er sterke følelser i sving. Det er faktisk veldig plagsomt... Det er sånn at jeg må ut og sjekke gulvet for glasskår før barna får lov å stå opp om morran. Det er litt skummelt også når glassplintene står i veggen bare fordi jeg åpner en dør. Hva kan man gjøre med det, tror du? Så ille? Med meg er det også når det er "sterke følelser" i sving,men hele lyspæra eksploderer ikke...har hendt det og,men som oftes ryker lyspæra bare..*poff*,så er lyset vekk,blir mange lyspærer her Hva man kan gjøre? Kontrollere følelsene bedre kanskje..men andre energier beveger seg jo også gjennom elektriske anlegg.. Er jo derfor energiene/åndene kan påvirke tv,radio..osv. Her har radioen slått seg på av seg selv noen ganger,men hvilke energier..hvem som gjør det,vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Vær oppmerksom på at illusjoner er ikke det samme som trolldom. illusjon (av lat. illudere, narre, føre bak lyset), innbilning, sansebedrag, jf. illudere. illusorisk, innbilt, som bygger på illusjoner. illusjonist, tryllekunstner; men også drømmer, fantast (dvs. en som lever i illusjonenes verden). Men du har lest mye fra den kritiske siden,har du lest fra de det har hendt med? Vet forskjell på illusjon og tryllekunst da,at vi er av fast stoff er en illusjon Vi er det tetteste/tyngste planet i universet,men om vi høyner våre frekvenser..f.eks i meditasjon..kan vi få kontakt med andre dimensjoner,og å se dem kanskje... Er derfor "spøkelser" ofte er gjennomsiktig,de er av en annen form..de er på en annen frekvens,derfor er det vanskelig å bevise dem. Men før i tiden..på 1800, tallet brukte mediumer ofte noe som heter ektoplasma,det stoffet brukte åndene til å matrealisere seg selv. Det er så omfattende dette her,du har lest fra den kristiske siden,jeg fra den andre Men jeg har jo også opplevd mye av det samme som jeg har lest om,så hvordan kan jeg unngå å tro? 0 Siter
sheba Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Prøvde å legge deg til i kontakter på msn,men det gikk ikke...vet ikke om du fikk mailen jeg sendte i natt... Har øvd meg litt nå med ei veninne på msn,så er "litt" oppdatert..he he.... Hei:-) beklager jeg er sen med svar, men har besøk, og vi har vært ute til nå og fisket laks ved elva:-) adressen min er: [email protected] håper du får lagt meg til nå.. Blir virkelig gøy og snakke med deg om emnet:-) Godnatt.... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hei:-) beklager jeg er sen med svar, men har besøk, og vi har vært ute til nå og fisket laks ved elva:-) adressen min er: [email protected] håper du får lagt meg til nå.. Blir virkelig gøy og snakke med deg om emnet:-) Godnatt.... Heia Skal prøve å få lagt deg inn...på hotmail alså..he he Bra du koser deg i sommervarmen,vi skal på fjellet en tur snart... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.