Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en uke siden kom det litt blod i utfloden min som varte i ca et døgn. Jeg ble da veldig bekymret og lurer på hva dette kan komme av? For å komme med litt tilleggsopplysninger, så har jeg hatt regelmessig sex med sammen mann i tre mnd. Han sier han ikke har vært med noen andre, og velger å tro på det, men kan aldri vite. Den siste måneden har jeg vært en del syk, med halsbetennelser og omgangsyke, og har gått på to lange penicillinkurer. Fikk en soppinfeksjon i skjeden, og tok canesten, og to dager etter inføring av kapsel kom blødningen. Og hadde sist sex 10 dager før blødning. jeg har i tillegg kjent at mine brystvorter har vært ømme de siste to ukene. Kan dette ha noe med det å gjøre?Samtidig fikk jeg for ti år siden påvist PCO syndromet, og lurer på om det kan ha en sammenheng?Har ikke kjent noen annen smerte i underlivet, og hadde heller ingen smerter da jeg hadde blødningen. Menstruasjoen skal komme nå i løpet av tre dager, altså litt over en uke etter blødning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238544-blod-i-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

BLODIG UTFLOD SKYLDES OFTEST BLÖDNING FRA LIVMORHALSEN SOM HOS KVINNER I FRUKTBAR ALDER KAN VÄRE RIK PAA BLODKAR PGA ÖSTROGENPAAVIRKINING. UTFRA DIN BESKRIVELSE KAN DET HA VÄRT EN BLÖDNING VED EGGLÖSNING DU HAR HATT. DET KAN OGSAA SKYLDES INFEKSJON SOM SOPPINFEKSJON, DET ER IKKE UVANLIG ETTER ANTIBBIOTIKA-KUR. HVIS DU HAR ÖMME BRYSTER KAN DET STEMME MED AT DU VENTER MENSTRUASJON OM TRE DAGER. HVIS DU HAR REGELMESSIGE BLÖDNINGER HAR DU NEPPE PCOS. HVIS DET BLODIGE UTFLOD FORTSETTER ER DET LURT AA FAA DET SJEKKET MED EN CELLEPRÖVE FRA LIVMORHALSEN. VENNLIG HILSEN METTE HAASE MOEN

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238544-blod-i-utflod/#findComment-1845327
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...