Gå til innhold

Er det kylling i kyllingfilet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nattsvermeren1365380995
Skrevet

er det bøker i bokormen eller ormer i bøkene?

Skrevet

Da jeg var liten spiste vi av og til noe som het "kyllett".. Det var altså kylling, men uten kylling.. Vokste opp i veggis-familie jeg ser du :o)

Gjest "90210"
Skrevet

er det bøker i bokormen eller ormer i bøkene?

stopp da, jeg blir forvirret ;)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

stopp da, jeg blir forvirret ;)

det er du som inspirerer meg;)

Gjest "90210"
Skrevet

Da jeg var liten spiste vi av og til noe som het "kyllett".. Det var altså kylling, men uten kylling.. Vokste opp i veggis-familie jeg ser du :o)

er det jeg håper det blir i fremtiden også... altså en slags "basis" som inneholder alt vi trenger, og ikke mer, pluss mange forskjellige smaker, altså feks pastasmak... og kyllingsmak...

mens basisen bare er noe ala den kjeksen de gir til sultofre. eller bare litt bedre kvalitet da ;)

tror du/dere det er mulig å narre kroppen slik?

så langt har jeg jo sett det at kroppen ikke foreløpig lar seg narre av alle de ekle sukkersurrogatene som finnes...

men hvem vet hva fremtiden vil bringe...

nattsvermeren1365380995
Skrevet

er det jeg håper det blir i fremtiden også... altså en slags "basis" som inneholder alt vi trenger, og ikke mer, pluss mange forskjellige smaker, altså feks pastasmak... og kyllingsmak...

mens basisen bare er noe ala den kjeksen de gir til sultofre. eller bare litt bedre kvalitet da ;)

så langt har jeg jo sett det at kroppen ikke foreløpig lar seg narre av alle de ekle sukkersurrogatene som finnes...

finnes d ikke allerede noe tilsvarende?(den flytende maten som astronautene får inneholder antagelig bare d nødvendigste,eller..?)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

eller:misforsto sp.m. litt;) sitter i tlf samtidig,enig m deg, ja at kunstig ikke smaker som ekte.

Gjest "90210"
Skrevet

finnes d ikke allerede noe tilsvarende?(den flytende maten som astronautene får inneholder antagelig bare d nødvendigste,eller..?)

sant, men den smaker vel ikke helt det samme?

skulle uansett ønske at vi ikke trengte å ha masse høns i bur og pumpe kyr fulle av steroider for å bli mette...

Gjest brunstig
Skrevet

Jeg mener; at kun fitte er ordentlig filèt.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

sant, men den smaker vel ikke helt det samme?

skulle uansett ønske at vi ikke trengte å ha masse høns i bur og pumpe kyr fulle av steroider for å bli mette...

altså vil du helst ha kunstig mat(f.eks kyllingfilet,uten kylling,med kyllingsmak?);)si fra hvis jeg misforsto;)

Gjest "90210"
Skrevet

altså vil du helst ha kunstig mat(f.eks kyllingfilet,uten kylling,med kyllingsmak?);)si fra hvis jeg misforsto;)

ja ;)

Skrevet

Jeg liker best ordentlig kyllingfilét jeg.. Spiser kjøtt nå, men jeg holder meg mest til hvitt kjøtt.

Er sunn og frisk på alle måter med et godt skjelett og sterke tenner. Jernmangel har jeg aldri hatt heller. Så jeg har neppe manglet noe. Jeg syns jeg har vært heldig egentlig, jeg kan jo endel om det å lage mat basert på grønnsaker, har fått mye gratis lærdom med meg der.

Ulempene var bl.a at det var dritflaut å ha med soyapølser hver gang det var grilling på skolen - i tillegg til å måtte gå i hjemmesydde bukser, huff og huff..

nattsvermeren1365380995
Skrevet

ja ;)

fulgte ikke helt med da...litt trøtt,;)

Gjest "90210"
Skrevet

Jeg liker best ordentlig kyllingfilét jeg.. Spiser kjøtt nå, men jeg holder meg mest til hvitt kjøtt.

Er sunn og frisk på alle måter med et godt skjelett og sterke tenner. Jernmangel har jeg aldri hatt heller. Så jeg har neppe manglet noe. Jeg syns jeg har vært heldig egentlig, jeg kan jo endel om det å lage mat basert på grønnsaker, har fått mye gratis lærdom med meg der.

Ulempene var bl.a at det var dritflaut å ha med soyapølser hver gang det var grilling på skolen - i tillegg til å måtte gå i hjemmesydde bukser, huff og huff..

Ekstrem-utgaven av meg, du da :)

Måtte ha med meg ROSINER på avslutningsdagen på skolen, og grunnen til det var at vi ikke hadde råd til godteri.

Ser ikke helt den åpenbare sammenhengen til deg, sånn bortsett fra at det var flaut. Men men.

Du har sikkert fått en god oppdragelse med tanke for respekt for de som er fattige og de som skiller seg ut, kanskje :)

Skrevet

Langt mer interessant: Er det fil i fileten? Eller filet i filen? Og hvis jeg sier 90125, hva sier du da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...