Gå til innhold

Er latskap sykdom?

Anbefalte innlegg

Gjest "90210"
Skrevet

Har hørt folk som mener at alle som er late er syke. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på psyken din det?

man kan godt bli sett på som lat, også viser det seg at psykisk sykdom er årsaken.... hvorfor spør du?

Gjest "90210"
Skrevet

Kommer vel an på psyken din det?

man kan godt bli sett på som lat, også viser det seg at psykisk sykdom er årsaken.... hvorfor spør du?

lurer på hva folk mener.

Skrevet

lurer på hva folk mener.

Hva andre mener burde du ikke spekulere i faktisk:) altfor mange mener aldeles for mye...

Fokuser på deg selv og dine behov, det er det beste;)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

noen "er" bare late,"sofadyr" uavhengig av om de er psykisk frisk eller ikke. men det går an å endre livsstil,da. har selv vært "sofadyr";)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

lurer på hva folk mener.

men nå ble jeg redd: er det dyr i sofaen eller sofa i dyret?

Skrevet

noen "er" bare late,"sofadyr" uavhengig av om de er psykisk frisk eller ikke. men det går an å endre livsstil,da. har selv vært "sofadyr";)

Og hvordan endret du deg fra sofadyr til forhåpentligvis aktivt dyr?

Gjest kanskje, kanskje ikke
Skrevet

En person med hypotyreose kan ofte bli sett på som lat. Men om kun latskap i seg selv er en sykdom, det vil jeg ikke spekulere i.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Og hvordan endret du deg fra sofadyr til forhåpentligvis aktivt dyr?

begynte å sykle til jobb og trene (kondisjon) hver ettermiddag,var sikkert "treningsnarkoman" en tid,trener ikke like mye nå,men liker å få komme meg ut "og få fart i kroppen" helst hver dag:)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Det er vel mer et personlighetstrekk.

jeg mener det bare en en dårlig vane,som kan endres;)

Gjest "90210"
Skrevet

Det er vel mer et personlighetstrekk.

er ikke uheldige personlighetstrekk sykdommer da?

Skrevet

Mange late kan inspireres med et spark i ræva, trusler og forbannelser. Andre kan ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...