Gå til innhold

Det skal straffe seg å vente forlenge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nå sitter jeg her med tannverk og har hovnet opp i munnen og ansiktet. Den hersens visdomstanna vil straffe meg :( (kanskje litt påvirket av mye lesing om visdomstenner på nettet og kjærestens kjeveoperasjon??)

Var hos tannlege i går, og han sa at tanna må bort snarest fordi den er iferd med å vokse inn i andre tenner (skrekk og gru) Men han ville ikke gjøre det selv, så jeg får time på sykehuset (litt letta). I tillegg tar de den andre tanna samtidig.

Jeg har levd i den tro at jo lengre jeg venter, jo bedre er det. Vanligvis kommer de fra 16-18 års alder og opp til noen og 20 år. ikke alle tenner vokser frem engang. Så derfor har jeg håpet i det lengste. Men nå blir det en litt mer komplisert fjerning av tanna. (et bein må bort/brekkes)

Jaja, så har jeg lært litt igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du selv betale for operasjonen?

Det vet jeg faktisk ikke. Men når operasjonen skal skje på sykehus så får en dekt noe av trygdekontoret.

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke. Men når operasjonen skal skje på sykehus så får en dekt noe av trygdekontoret.

Jeg tenkte bare at tann må man jo vanligvis betale selv. Får håpe du slipper...

Skrevet

Jeg tenkte bare at tann må man jo vanligvis betale selv. Får håpe du slipper...

Ja, håper det selv. Har egentlig ikke rukket å tenke på det en gang....

Skrevet

Ja, håper det selv. Har egentlig ikke rukket å tenke på det en gang....

Og så kom jeg og minnet deg på det. Huff da... :-(

Skrevet

Og så kom jeg og minnet deg på det. Huff da... :-(

Det er ikke det verste :-) operasjonen er det nok verre med.... er jo litt skremt av alle disse historiene da, og sett hvor mye smerter kjæresten min har hatt etter en kjeveoperasjon..

Skrevet

Det er ikke det verste :-) operasjonen er det nok verre med.... er jo litt skremt av alle disse historiene da, og sett hvor mye smerter kjæresten min har hatt etter en kjeveoperasjon..

Kjevesmerter er ikke behagelig nei (nå har jeg ikke blitt operert da), men det går heldigvis over.

Skrevet

Kjevesmerter er ikke behagelig nei (nå har jeg ikke blitt operert da), men det går heldigvis over.

Ja, heldigvis :) Mye smertestillende duger også

Skrevet

Kjenner flere som har operert bort visdomstenner. Det aller viktigste er å få med seg smertestillende!

Nytter lite med Ibux etc.

Men det går greit bare man har medisiner de første dagene....

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Kjenner flere som har operert bort visdomstenner. Det aller viktigste er å få med seg smertestillende!

Nytter lite med Ibux etc.

Men det går greit bare man har medisiner de første dagene....

Ønsker deg masse lykke til!

takk takk!

Skrevet

Ja, heldigvis :) Mye smertestillende duger også

Lykke til! :-)

Skrevet

Det går sikker så bra så :) Jeg opererte vekk mine, og hadde ikke noe vondt etterpå. Ble skikkelig hoven i kjeven, men sånt går over!

Man må betale selv, men så får man refundert endel fra trygdekontoret etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...