Gå til innhold

Hvilket vaskepulver er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å fjerne alle slags flekker f.eks? Og hvilket flekkfjerningsmiddel fungerer på "alle" flekker?

Jeg liker ikke flekker som ikke forsvinner....

Videoannonse
Annonse
Gjest Silkepussy
Skrevet

Ikke bruk flekkspray ihvertfall. Da forsvinner ikke bare flekken, men det flekken sitter på også.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bruker OMO Color sammen med en en dæsj Vanish i pulverform. Tar alt ungene mine greier grise seg ut med, utenom grease, da.

Skrevet

Bruker OMO Color sammen med en en dæsj Vanish i pulverform. Tar alt ungene mine greier grise seg ut med, utenom grease, da.

Hva er grease?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva er grease?

Noe griseri mannen min bruker på diverse gårdsutstyr. Smurning av noe slag, svart og seigt som fy.

Skrevet

Noe griseri mannen min bruker på diverse gårdsutstyr. Smurning av noe slag, svart og seigt som fy.

Tar det også f.eks. blåbær/bringebærflekker og rødvin?

Skrevet

Tar det også f.eks. blåbær/bringebærflekker og rødvin?

Den type flekker har jeg iallefall aldri opplevd at Bio-tex oxi-action spray (eller noe sånt, sinnsykt navn) ikke har tatt knekken på fullstendig.

Jeg sliter mer med flekker fra gjørme/sandkasse og maling, hehe.

Skrevet

Den type flekker har jeg iallefall aldri opplevd at Bio-tex oxi-action spray (eller noe sånt, sinnsykt navn) ikke har tatt knekken på fullstendig.

Jeg sliter mer med flekker fra gjørme/sandkasse og maling, hehe.

Takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...