Gå til innhold

tre dager over tida - går på yasmin

Gjest storesøster som vil bli mor før hun blir tante :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en lillebror som er litt stressa, så tenkte jeg skulle høre med dere kloke dolere:)

hvor vanlig er det å gå over tida når man går på p-piller? vet bare at jeg selv var som en klokke da jeg gikk på diane, selv om jeg hadde veldig uregelmessig mens før jeg begynte på pillene.

men altså? er vel store sjanser for at hun ikke har bolle i ovnen?

anyone?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bollebror
Skrevet

Mistenker du at lillebror har boller i ovnen? sikker på at du ikke har misforstått litt?

Skrevet

Mistenker du at lillebror har boller i ovnen? sikker på at du ikke har misforstått litt?

hehe, jeg skrev _hun_, og regna med at dere smarte mennesker ville skjønne at jeg snakker om dama hans:D

Gjest Bollebror
Skrevet

hehe, jeg skrev _hun_, og regna med at dere smarte mennesker ville skjønne at jeg snakker om dama hans:D

Her tolkes alt bokstavelig, om ikke annet bare for å irritere! ;)

Skrevet

Her tolkes alt bokstavelig, om ikke annet bare for å irritere! ;)

hehe, jeg vet, og jeg ser jo sånn i ettertid at jeg stilte meg lagelig til.

Snacky1365380698
Skrevet

SOm regel var jeg ganske 'på dagen' når jeg gikk på yasmin, men det hendte at jeg var forsinket noen ganger. Kroppen gjør merkelige ting innimellom, og selv om man går på piller kan stress, bekymringer etc påvirke mensen.

Så jeg ville ikke ha begynt å bekymre meg før etter en ukes tid. Men på den annen side - man _vet_ jo aldri. Er jo ikke noe pes å stikke på apoteket en tur heller da. Så er de skikkelig bekymret er nok det den beste løsningen.

Skrevet

Jeg har gått over tida på p-piller uten å ha en bolle i ovnen. En bivirkning av p-piller kan også være at det ikke kommer en blødning en måned (pakningsvedlegget). Ikke noe å bekymre seg over.

Skrevet

SOm regel var jeg ganske 'på dagen' når jeg gikk på yasmin, men det hendte at jeg var forsinket noen ganger. Kroppen gjør merkelige ting innimellom, og selv om man går på piller kan stress, bekymringer etc påvirke mensen.

Så jeg ville ikke ha begynt å bekymre meg før etter en ukes tid. Men på den annen side - man _vet_ jo aldri. Er jo ikke noe pes å stikke på apoteket en tur heller da. Så er de skikkelig bekymret er nok det den beste løsningen.

takk for svar!

skal være ærlig og si at jeg nok ville blitt en liten smule misunnelig hvis han ble pappa før jeg ble mamma. har vært i prøvefasen leeenge selv nå...

Skrevet

Hos meg var det iallefall veldig variabelt fra å få mens dagen etter jeg gikk inn i den pillefrie perioden, til å få den 4 dager etter.

Gjest Lykke til uansett hva de håper på
Skrevet

Jeg har alltid fått litt uregelmessig mens pga p-piller.

Men nå skal det også sies at jeg har vanskelig for å bli gravid..og jeg ble gravid to ganger på de p-pillene..så man vet aldri..

Skrevet

jeg går på yasmin. på det meste har jeg vel gått tre-fire dager over vanlig ventet mens før den kom. stress og press, og fysiske forandringer ellers kan utsette mensen, selv om man er på pillen

Skrevet

Ikke særlig vanlig å gå over tida når man bruker p-pille, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...