Prozak Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hva er det for noe? Svineri á la battery. ".................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Svineri á la battery. ".................................." Tøv! ligner ikke et fnugg. Mountain Dew er en helt vanlig brus. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Ja. Så den på Coop prix senest i går. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Tøv! ligner ikke et fnugg. Mountain Dew er en helt vanlig brus. Tullprat. http://www.ringnes.no/wbch3.exe?ce=11653 ".........................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Så den på Coop prix senest i går. Så hyggelig for deg, da. Slo du av en prat? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Så hyggelig for deg, da. Slo du av en prat? Selvfølgelig! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Tullprat. http://www.ringnes.no/wbch3.exe?ce=11653 ".........................................." LOL Ja da er vel Cola energidrikk også, med samme sukker og koffeininnhold. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 LOL Ja da er vel Cola energidrikk også, med samme sukker og koffeininnhold. Den er kjent som en energidrink, dog ikke i samme grad som Red Bull etc. Men selvfølgelig - du kan jo fortsette å nekte å ta distributørens ord for det, og tviholde på at du selvfølgelig har rett :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Den er kjent som en energidrink, dog ikke i samme grad som Red Bull etc. Men selvfølgelig - du kan jo fortsette å nekte å ta distributørens ord for det, og tviholde på at du selvfølgelig har rett :-) "........................................" Jesus, må dere krangle om BRUS også?! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jesus, må dere krangle om BRUS også?! Jeg tror jeg ler meg ihjel. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg tror jeg ler meg ihjel. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. P.S. Fikk Jacob's Ladder i posten i går, yay! Tror ikke jeg tør å se den før jeg drar på nattevakt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. P.S. Fikk Jacob's Ladder i posten i går, yay! Tror ikke jeg tør å se den før jeg drar på nattevakt. Det går så fint, så! Jeg ville aldri i verden anbefalt deg til å se en skummel film før du gikk på nattvakt. Så slem er jeg ikke. Så se The Ring. Se The Grudge. Og god vakt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Det går så fint, så! Jeg ville aldri i verden anbefalt deg til å se en skummel film før du gikk på nattvakt. Så slem er jeg ikke. Så se The Ring. Se The Grudge. Og god vakt. :Þ Nei, du er ikke slem. Ikke i det hele tatt. Nå ble jeg fristet til å legge ut en link til bilde av kjempehårete kvinner, men jeg er faktisk en veloppdragen prinsesse i dag! 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jesus, må dere krangle om BRUS også?! Jeg kranglet ikke - det var han som kranglet på noe jeg sa, og jeg ga han en link til distributøren :-) "......................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg kranglet ikke - det var han som kranglet på noe jeg sa, og jeg ga han en link til distributøren :-) "......................................." Hehe, dere to kan erte på dere gråstein, så jeg hadde ikke sett bort i fra at det ble en opphetet diskusjon om dette heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.