Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det for noe?

Svineri á la battery.

".................................."

Gjest Morsk
Skrevet

Svineri á la battery.

".................................."

Tøv! ligner ikke et fnugg.

Mountain Dew er en helt vanlig brus.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så den på Coop prix senest i går.

Så hyggelig for deg, da. Slo du av en prat? ;)

Gjest Morsk
Skrevet

Så hyggelig for deg, da. Slo du av en prat? ;)

Selvfølgelig!

Skrevet

LOL Ja da er vel Cola energidrikk også, med samme sukker og koffeininnhold.

Den er kjent som en energidrink, dog ikke i samme grad som Red Bull etc. Men selvfølgelig - du kan jo fortsette å nekte å ta distributørens ord for det, og tviholde på at du selvfølgelig har rett :-)

"........................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den er kjent som en energidrink, dog ikke i samme grad som Red Bull etc. Men selvfølgelig - du kan jo fortsette å nekte å ta distributørens ord for det, og tviholde på at du selvfølgelig har rett :-)

"........................................"

Jesus, må dere krangle om BRUS også?!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror jeg ler meg ihjel. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tror jeg ler meg ihjel. :)

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. ;)

P.S. Fikk Jacob's Ladder i posten i går, yay! Tror ikke jeg tør å se den før jeg drar på nattevakt. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. ;)

P.S. Fikk Jacob's Ladder i posten i går, yay! Tror ikke jeg tør å se den før jeg drar på nattevakt. ;)

Det går så fint, så!

Jeg ville aldri i verden anbefalt deg til å se en skummel film før du gikk på nattvakt. Så slem er jeg ikke.

Så se The Ring. Se The Grudge.

Og god vakt. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det går så fint, så!

Jeg ville aldri i verden anbefalt deg til å se en skummel film før du gikk på nattvakt. Så slem er jeg ikke.

Så se The Ring. Se The Grudge.

Og god vakt. :)

Nei, du er ikke slem. Ikke i det hele tatt. Nå ble jeg fristet til å legge ut en link til bilde av kjempehårete kvinner, men jeg er faktisk en veloppdragen prinsesse i dag! :D

Skrevet

Jeg kranglet ikke - det var han som kranglet på noe jeg sa, og jeg ga han en link til distributøren :-)

"......................................."

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kranglet ikke - det var han som kranglet på noe jeg sa, og jeg ga han en link til distributøren :-)

"......................................."

Hehe, dere to kan erte på dere gråstein, så jeg hadde ikke sett bort i fra at det ble en opphetet diskusjon om dette heller. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...