Hatsumomo Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Her er det amerikansk gryterett, litt tv tid og lading opp til Paris turen på mandag 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hørtes jo topp ut Håper det blir en fin kveld og en herlig ferie,god tur 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Gjøre ingenting, så på jobb i natt. Repeat x 1 og såååå... FERIE! 0 Siter
avtrykk Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Typen står å griller, og lager deilig pastasalat til:) Etterpå skal jeg kose meg med litt vannmelon. Deilig med sommer!!! 0 Siter
Lucretia Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Vært på jobb i 2 timer, skal snart på grillfest hos venninne. Men er litt sløv og sånn i dag etter hård festing igår med nachspiel og full pakke, så tar det rolig i kveld 0 Siter
Sofline Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Pasta med tomat, squash, paprika og aubergine. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Føttene på bordet og minst mulig aktivitet her. Sambo jobber kveld/natt så skal leie meg en av de håpløse, romantiske komediene han aldri vil se Skal ellers vurdere å begynne og tenke på hva jeg skal ta med meg når jeg drar på ferie på mandag. 0 Siter
EllaJo Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg og kjæresten ligger på hver vår sofa og knasker smertestillende :-) Og her blir vi nok i kveld. Ingen av oss får i oss noe særlig med mat heller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 I kveld skal jeg ut. Akkurat nå ligger jeg og slapper av og hører at utestedet spiller Daydream believer og hvis de fortsetter med slik musikk er jeg stygt redd for at jeg havner der nede ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Vi skrur flatpakker, vaske og styrer til vi får besøk over helga. Har vært på besøk hos oldemor som er syk. Jentene har vært på besøk hos noen naboer og sett barne-TV. Nå er de i badekaret. Vi har spist kyllinglår med potetstappe og nykål til middag. Lillebror har spist kveldsmat, badet og fått pupp. Nå sover han søtt i senga si. Senere skal vi nok roe litt ned. Se litt på TV og kanskje bestille en pizza fra Tino's? Så skal vi vel legge oss, kanskje kose oss litt hvis det passer seg slik. I morgen skal vi være faddere i dåp. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 I kveld skal jeg ut. Akkurat nå ligger jeg og slapper av og hører at utestedet spiller Daydream believer og hvis de fortsetter med slik musikk er jeg stygt redd for at jeg havner der nede ) Wake up, sleepy Jean ... 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Wake up, sleepy Jean ... Nemlig. Kan jeg ikke juge litt da? Hører du det like godt som meg? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Nå har vi (eller JEG...) skrevet velkomsttale til bryllupet neste helg (vi skal holde den sammen), jeg har skrevet litt på talen min til han, og så har jeg ryddet i alle de sjuhundre posene i gangen med gaver, borddekorasjoner, lys osv som skal kjøres ut til mine besteforeldre i morgen (de bor rett ved festlokalet). Bare en uke igjen nå!! *hyyyl* 0 Siter
Sofline Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Nå har vi (eller JEG...) skrevet velkomsttale til bryllupet neste helg (vi skal holde den sammen), jeg har skrevet litt på talen min til han, og så har jeg ryddet i alle de sjuhundre posene i gangen med gaver, borddekorasjoner, lys osv som skal kjøres ut til mine besteforeldre i morgen (de bor rett ved festlokalet). Bare en uke igjen nå!! *hyyyl* Lykke til med bryllup! Selv er jeg vet å manipulere kjæresten til et bryllup for tiden. (Han vet om det da.) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Lykke til med bryllup! Selv er jeg vet å manipulere kjæresten til et bryllup for tiden. (Han vet om det da.) Takk for det! Det er mye mer stress med planleggingen enn jeg hadde trodd (og vi gjør det enkelt), men jammen er det morsomt også. Gled deg til å finne kjole, det er en höjdare - ALLE er pene i brudekjoler! ;-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Nemlig. Kan jeg ikke juge litt da? Hører du det like godt som meg? Bor alt for langt unna. Men jeg kan jo sangen! Og da kriblet det litt. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Takk for det! Det er mye mer stress med planleggingen enn jeg hadde trodd (og vi gjør det enkelt), men jammen er det morsomt også. Gled deg til å finne kjole, det er en höjdare - ALLE er pene i brudekjoler! ;-) Ja, ikke sant, man skal bare finne den riktige. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Bor alt for langt unna. Men jeg kan jo sangen! Og da kriblet det litt. Jeg kom meg aldri ned dit da. Havnet et annet sted ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.