Gå til innhold

FU: Hva skal dere idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det amerikansk gryterett, litt tv tid og lading opp til Paris turen på mandag :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirandolina
Skrevet

Hørtes jo topp ut :)

Håper det blir en fin kveld og en herlig ferie,god tur :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gjøre ingenting, så på jobb i natt. Repeat x 1 og såååå... FERIE! :D

Skrevet

Typen står å griller, og lager deilig pastasalat til:) Etterpå skal jeg kose meg med litt vannmelon.

Deilig med sommer!!!

Skrevet

Vært på jobb i 2 timer, skal snart på grillfest hos venninne. Men er litt sløv og sånn i dag etter hård festing igår med nachspiel og full pakke, så tar det rolig i kveld :)

Skrevet

Pasta med tomat, squash, paprika og aubergine.

Snacky1365380698
Skrevet

Føttene på bordet og minst mulig aktivitet her. Sambo jobber kveld/natt så skal leie meg en av de håpløse, romantiske komediene han aldri vil se :)

Skal ellers vurdere å begynne og tenke på hva jeg skal ta med meg når jeg drar på ferie på mandag.

Skrevet

Jeg og kjæresten ligger på hver vår sofa og knasker smertestillende :-) Og her blir vi nok i kveld. Ingen av oss får i oss noe særlig med mat heller.

Skrevet

I kveld skal jeg ut. Akkurat nå ligger jeg og slapper av og hører at utestedet spiller Daydream believer og hvis de fortsetter med slik musikk er jeg stygt redd for at jeg havner der nede :o)

Skrevet

Vi skrur flatpakker, vaske og styrer til vi får besøk over helga. Har vært på besøk hos oldemor som er syk. Jentene har vært på besøk hos noen naboer og sett barne-TV. Nå er de i badekaret.

Vi har spist kyllinglår med potetstappe og nykål til middag.

Lillebror har spist kveldsmat, badet og fått pupp. Nå sover han søtt i senga si.

Senere skal vi nok roe litt ned. Se litt på TV og kanskje bestille en pizza fra Tino's?

Så skal vi vel legge oss, kanskje kose oss litt hvis det passer seg slik.

I morgen skal vi være faddere i dåp.

Skrevet

I kveld skal jeg ut. Akkurat nå ligger jeg og slapper av og hører at utestedet spiller Daydream believer og hvis de fortsetter med slik musikk er jeg stygt redd for at jeg havner der nede :o)

Wake up, sleepy Jean ...

Skrevet

Wake up, sleepy Jean ...

Nemlig. Kan jeg ikke juge litt da?

Hører du det like godt som meg?

Skrevet

Nå har vi (eller JEG...) skrevet velkomsttale til bryllupet neste helg (vi skal holde den sammen), jeg har skrevet litt på talen min til han, og så har jeg ryddet i alle de sjuhundre posene i gangen med gaver, borddekorasjoner, lys osv som skal kjøres ut til mine besteforeldre i morgen (de bor rett ved festlokalet).

Bare en uke igjen nå!!

*hyyyl*

Skrevet

Nå har vi (eller JEG...) skrevet velkomsttale til bryllupet neste helg (vi skal holde den sammen), jeg har skrevet litt på talen min til han, og så har jeg ryddet i alle de sjuhundre posene i gangen med gaver, borddekorasjoner, lys osv som skal kjøres ut til mine besteforeldre i morgen (de bor rett ved festlokalet).

Bare en uke igjen nå!!

*hyyyl*

Lykke til med bryllup! Selv er jeg vet å manipulere kjæresten til et bryllup for tiden. (Han vet om det da.)

Skrevet

Lykke til med bryllup! Selv er jeg vet å manipulere kjæresten til et bryllup for tiden. (Han vet om det da.)

Takk for det! Det er mye mer stress med planleggingen enn jeg hadde trodd (og vi gjør det enkelt), men jammen er det morsomt også.

Gled deg til å finne kjole, det er en höjdare - ALLE er pene i brudekjoler!

;-)

Skrevet

Nemlig. Kan jeg ikke juge litt da?

Hører du det like godt som meg?

Bor alt for langt unna. Men jeg kan jo sangen! Og da kriblet det litt.

:)

Skrevet

Takk for det! Det er mye mer stress med planleggingen enn jeg hadde trodd (og vi gjør det enkelt), men jammen er det morsomt også.

Gled deg til å finne kjole, det er en höjdare - ALLE er pene i brudekjoler!

;-)

Ja, ikke sant, man skal bare finne den riktige. :-)

Skrevet

Bor alt for langt unna. Men jeg kan jo sangen! Og da kriblet det litt.

:)

Jeg kom meg aldri ned dit da. Havnet et annet sted :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...