Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine bryllupssko er overraskende gode, tror jeg var heldig med dem! Kjøpte dem i samme salong jeg kjøpt kjolen.

Når gifter du deg?

Her er det bare en uke igjen, og jeg kjenner definitivt nervene ja :-)

Det er 2 uker til. :)

Kjenner det kiler litt i magen når jeg tenker på det ja. ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• filiokus81

12

• Sofline

8

• org

5

• cecily

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er 2 uker til. :)

Kjenner det kiler litt i magen når jeg tenker på det ja. ;)

Lykke til! Jeg kan jo fortelle om alt jeg hadde glemt rett over helgen, hehe.

verbale vera
Skrevet

3 par jogge/treningssko

1 par Goretexstøvler for vinterbruk

1 par pene støvler m/lammeskinnsfor også til vinterbruk

3 par spasersko

2 par mokkasiner

1 par bunadsko

1 par gummistøvler

2 par sandaler

1 par slippers

2 par høyhælte pensko

Ifølge dette så har jeg 17 par, men jeg er redd jeg glemmer noe. Jeg mangler veldig pene sandaler om dagen;)

verbale vera
Skrevet

3 par jogge/treningssko

1 par Goretexstøvler for vinterbruk

1 par pene støvler m/lammeskinnsfor også til vinterbruk

3 par spasersko

2 par mokkasiner

1 par bunadsko

1 par gummistøvler

2 par sandaler

1 par slippers

2 par høyhælte pensko

Ifølge dette så har jeg 17 par, men jeg er redd jeg glemmer noe. Jeg mangler veldig pene sandaler om dagen;)

Kom på 1 par støvletter jeg hadde glemt;)

Skrevet

Lykke til! Jeg kan jo fortelle om alt jeg hadde glemt rett over helgen, hehe.

Hehe...

Har en lang liste nå, og må komme igang en dag. Er nødt til å organisere litt tror jeg, akkurat nå er det litt kaos.

Skrevet

Skal vi sjå:

Joggesko/sneakers: 12 par

Støvletter: 9 par

Sandaler: 8 par

Pensko/bunadsko: 5 par

Støvler: 1 par

Fjellsko: 2 par

Gid jeg eide en skobutikk eller to.

Skrevet

Hehe...

Har en lang liste nå, og må komme igang en dag. Er nødt til å organisere litt tror jeg, akkurat nå er det litt kaos.

Jeg er Dronningen av Huskelister... :-)

Vi skal treffe toastmaster i morgen å gå igjennom alt med han, og jeg TROR vi har kontroll.

...selv om jeg har en ganske stram ukeplan for den neste uka, det blir mye farting for å få det siste på plass!

Vi får satse på at det blir vellykkede bryllup for oss begge :-)

Natta!

Skrevet

Javisst skrev du opp vintersko. *gnir meg i øynene*

:)

Skrevet

Jeg har:

2 par joggesko (ingen av de brukes)

3 par sandaler

1 par slippers

1 par skisko

4 par vintersko

2 par støvletter

1 par gåsko som nær sagt brukes året rundt, sommer som vinter (ikke særlig lurt da)

1 par bunadsko

er de jeg kommer på nå. Har sikkert en del stående rundt omkring som ikke brukes. Ser jeg kanskje burde investert i et par "hverdagsko" el to igjen...

har visst også et par gore-tex sko...

Skrevet

Mine bryllupssko er overraskende gode, tror jeg var heldig med dem! Kjøpte dem i samme salong jeg kjøpt kjolen.

Når gifter du deg?

Her er det bare en uke igjen, og jeg kjenner definitivt nervene ja :-)

Dette var nytt for meg.Så gøy!

Bryllupet vårt var den kjekkeste dagen jeg har hatt hittil. Jeg er nesten misunnelig på dere som skal få ha det nå ;-)

Skrevet

Dette var nytt for meg.Så gøy!

Bryllupet vårt var den kjekkeste dagen jeg har hatt hittil. Jeg er nesten misunnelig på dere som skal få ha det nå ;-)

Ja jeg gleder meg veldig!! Tror vi har det meste på plass nå, og satser på at det blir en fantastisk kveld :-)

Hvordan går det med magen?

Skrevet

Ja jeg gleder meg veldig!! Tror vi har det meste på plass nå, og satser på at det blir en fantastisk kveld :-)

Hvordan går det med magen?

Jeg og magen har det fint. Det er iallefall ingen som ser meg som kan unngå å se den. Litt rart enda, og rarere skal det nok bli.

Bryllup er bare så romantisk.

Skrevet

Jeg og magen har det fint. Det er iallefall ingen som ser meg som kan unngå å se den. Litt rart enda, og rarere skal det nok bli.

Bryllup er bare så romantisk.

Ja, jeg gleder meg til valsen jeg, DET tror jeg blir en höjdare :-) (men nå er vi faktisk ganske gode på akkurat det da *skryte* :-)

Jeg gikk rundt med struttende mage i fjor på denne tida (lillemor er født 21. september), og jeg kan love deg at det blir rarere! Nå kommer hun seg rundt over alt i stuen, spiser selv, sier "mamma", vinker, klapper...ja i det hele tatt. Tiden har gått utrolig fort, og nå er hun en hel liten personlighet gitt.

Gled deg!

Mener forresten å ha fått med meg at du bor i Bergen? I så fall anbefaler jeg Storken på det varmeste, hadde en kjempefin fødselsopplevelse der.

Lykke til!

Skrevet

Ja, jeg gleder meg til valsen jeg, DET tror jeg blir en höjdare :-) (men nå er vi faktisk ganske gode på akkurat det da *skryte* :-)

Jeg gikk rundt med struttende mage i fjor på denne tida (lillemor er født 21. september), og jeg kan love deg at det blir rarere! Nå kommer hun seg rundt over alt i stuen, spiser selv, sier "mamma", vinker, klapper...ja i det hele tatt. Tiden har gått utrolig fort, og nå er hun en hel liten personlighet gitt.

Gled deg!

Mener forresten å ha fått med meg at du bor i Bergen? I så fall anbefaler jeg Storken på det varmeste, hadde en kjempefin fødselsopplevelse der.

Lykke til!

Bor du i Bergen?

Skrevet

Bor du i Bergen?

Jepp :-) Sitter på altanen og nyter kveldssolen i skrivende stund!

Skrevet

Jepp :-) Sitter på altanen og nyter kveldssolen i skrivende stund!

Jøss, har alltid sett på deg som østlending.

Skrevet

Jøss, har alltid sett på deg som østlending.

Hehe, rart hvordan man danner seg bilder av folk her inne ja :-)

Skrevet

Hehe, rart hvordan man danner seg bilder av folk her inne ja :-)

Jeg skal uansett ha epidural, så det blir ikke Storken, men føden. Det har jeg bestemt allerede, det.

Skrevet

Jeg skal uansett ha epidural, så det blir ikke Storken, men føden. Det har jeg bestemt allerede, det.

Hvis du har bestemt deg er det vel ikke mye jeg kan si for at du skal endre oppfatning regner jeg med :-)

Men (alltid et men fra folk som påstår de skal holde kjeft, hehe) jeg vil likevel bare si en gang til at jeg hadde en kjempefin fødsel uten smertelindring, så det går an det også! Og mestringfølelsen etterpå er digg :-)

Lykke til med fødselen, håper den blir en positiv opplevelse uansett hvordan du velger å gjennomføre den!

Forresten: Hvis du er bestemt på epidual ville jeg skrevet brev til Haukeland på forhånd. Jeg hadde bestemt meg for å prøve Storken, men da vi kom til sykehuset var det ingen som spurte hvor jeg ville, jeg ble bare plassert der. Det skjer visst med "alle" som har hatt normale svangerskap og føder innenfor tremin.

En venninne av meg som fødte i fjor ville gjerne på føden, men ble "overtalt" (på henne virket det som om hun ikke helt hadde blitt hørt da hun ble skrevet inn) til å prøve Storken først likevel. Så det er tydelig at det er der de helst vil ha folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...