Gjest Princess Peach Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og du er likeså. 0 Siter
Kitina Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og du er likeså. Jeg har bare gått å tenkt på: Roser er røde, fioler er blå, jeg er schizofren og det er jeg òg. Holdt på å bli tussete av denne reglen:) 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Roser er røde, fioler er blå, jeg skal ha mat, og du står på fat! 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har bare gått å tenkt på: Roser er røde, fioler er blå, jeg er schizofren og det er jeg òg. Holdt på å bli tussete av denne reglen:) Schizofrene har ikke flere personligheter 0 Siter
cecily Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har bare gått å tenkt på: Roser er røde, fioler er blå, jeg er schizofren og det er jeg òg. Holdt på å bli tussete av denne reglen:) Da er du i tilfelle noe langt mer alvorlig enn bare schizofren ;-) 0 Siter
Gjest Blesh U Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Schizofrene har ikke flere personligheter Shizofrene har ikke de forfølgesesvanvidd? tror at alle er ute etter dem og sånn. Har Shizofreni og paranoia mange likhetstrekk? 0 Siter
cecily Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Shizofrene har ikke de forfølgesesvanvidd? tror at alle er ute etter dem og sånn. Har Shizofreni og paranoia mange likhetstrekk? Ikke alle former for schizofreni har paranoia som symptom. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Shizofrene har ikke de forfølgesesvanvidd? tror at alle er ute etter dem og sånn. Har Shizofreni og paranoia mange likhetstrekk? Ikke alle... Det er jo ulike former for schizofreni....et veldig vidt spekter.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.