en mann Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Andre mer eller mindre gode forslag i samme retning: Er sengtøyet til sexbomber laget av sprengstoff...? Er Titten Tei lett på tråden...? Får man 12 måneder om man stjeler en kalender...? Har de kaffepauser på tefabrikker...? Hunder henger alltid med hodet ut av vinduet når en tar de med i bilen, hvorfor hater de da at man blåser dem i ansiktet...? Hvilken farge har en kamelon på et speil...? Hvilken farge har kaffebønner før de blir malt...? Hvis en gås ser en skummel film, får den da menneskehud...? Hvis Fantomet brekker bena, er han fremdeles ånden som går...? Hvis jentene er så glade i dyr, hvorfor liker de ikke grisete gutter..? Hvis man vet alt om neser, er man da nesevis...? Hvis melk er så sunt, hvorfor har ikke kua bedre holdning da...? Hvis snøen smelter, hvor blir da det hvite av...? Hvor har de hjemløse 80% av sine ulykker...? Hvor kan ikke jeg grine, når Lohrengren? Hvordan får man elgen til å krysse der skiltene er satt opp...? Hvordan vet man når kefiren er sur...? Hvordan vet man om det er slutt på det usynlige blekket...? Hvorfor bruke klokke, når taktikker? Hvorfor brukte Kamikaze pilotene hjelmer...? Hvorfor danser ikke Fred Astair, når vadmelstepper? Hvorfor er ikke jeg rik, når Jan Erik? Hvorfor er ikke kondom i shorts, når dongeribukser? Hvorfor er jeg med i b, når det er så massemedia? Hvorfor er jeg så stygg, når internett? Hvorfor er ordet "forkortelse" så langt...? Hvorfor får ikke jeg slå, når hodeskaller? Hvorfor har aldri dyrebeskyttelsen gjort noe for leirduene...? Hvorfor har ikke jeg bil, når inhabil? Hvorfor har ordet "enstavelsesord" så mange stavelser...? Hvorfor holder ikke jeg, når Moholt?13 Hvorfor ikke ta risker, når man kantareller? Hvorfor kan ikke A være B, når NRK? Hvorfor kan ikke bjørk være fem, når gran er tre? Hvorfor kan ikke Chevrolet, når Chrysler? Hvorfor kan ikke du le, når Geilo? Hvorfor kan ikke du, når Wikan? Hvorfor kan ikke far, når humor? Hvorfor kan ikke han telle hus, når hoteller? Hvorfor kan ikke jeg be, når ABBA? Hvorfor kan ikke jeg be, når Billeba? Hvorfor kan ikke jeg be, når Cuba? Hvorfor kan ikke jeg be, når SABA? Hvorfor kan ikke jeg besvime, når Maradona? Hvorfor kan ikke jeg bite negler, når Ludwig van Beethoven? Hvorfor kan ikke jeg bite, når Elisabet ? Hvorfor kan ikke jeg bli neger, når Kari Jackeson? Hvorfor kan ikke jeg bli, når Bengt Edvart? Hvorfor kan ikke jeg bli, når hoven blei? Hvorfor kan ikke jeg bo oppe, når Chris Borner? Hvorfor kan ikke jeg bremse, når Ole Bremseth? Hvorfor kan ikke jeg brenne hjemme, når Gudbrand i lia? Hvorfor kan ikke jeg brenne toalettet, når Marlon Brando? Hvorfor kan ikke jeg brenne, når Willy Brandt? Hvorfor kan ikke jeg bære, når barbar? Hvorfor kan ikke jeg bære, når Escobar? Hvorfor kan ikke jeg bære, når rompa bar? Hvorfor kan ikke jeg danse tango, når Frithjof Walset? Hvorfor kan ikke jeg danse, når Can Can? Hvorfor kan ikke jeg dra, når klaustrofobi? Hvorfor kan ikke jeg dra, når Norsk Hydro? Hvorfor kan ikke jeg dra`n, når skvadron? Hvorfor kan ikke jeg draŽn, når rhododendron? Hvorfor kan ikke jeg drikke konjakk, når Jesus Christ Super Star? Hvorfor kan ikke jeg drikke, når Anneli Drecker? Hvorfor kan ikke jeg drite, når de andre har dratt? Hvorfor kan ikke jeg drite, når gelendret? Hvorfor kan ikke jeg drite, når Kuala Lumpur? Hvorfor kan ikke jeg drite, når kvadrat?! Hvorfor kan ikke jeg dyrke gran, når Selma Lagerløf? Hvorfor kan ikke jeg dytte Hansen, når Laila Schau Nilsen? Hvorfor kan ikke jeg eie B, når Sahara? Hvorfor kan ikke jeg eie når budeie ? Hvorfor kan ikke jeg elske, når hele klassen har pult? Hvorfor kan ikke jeg fare, når KFOR? Hvorfor kan ikke jeg feie, når farkoster? Hvorfor kan ikke jeg feste, når tastaturer? Hvorfor kan ikke jeg finne furu, når Stig Van Eijk? Hvorfor kan ikke jeg finne, når raka fant? Eller elefant? Hvorfor kan ikke jeg fise, når angelface? Hvorfor kan ikke jeg fise, når Wenche Foss? Hvorfor kan ikke jeg fjerte, når Paul Gazza? Hvorfor kan ikke jeg flire, når Midtre Gauldal Samvirkelag avd. Ler? Hvorfor kan ikke jeg fly, når Jens Weisflog? Hvorfor kan ikke jeg fly, når venstre fløy? Hvorfor kan ikke jeg få vite det, når Ida Wethe? Hvorfor kan ikke jeg gi Trine, når aligator? Hvorfor kan ikke jeg gjette, når kastanjetter? Hvorfor kan ikke jeg grine, når Dolph Lundgren? Hvorfor kan ikke jeg grine, når fuglen på den grønne gren? Hvorfor kan ikke jeg grine, når grangrein? Hvorfor kan ikke jeg gråte, når Astrid Lindgren? Hvorfor kan ikke jeg gråte, når Helge Seip? Hvorfor kan ikke jeg gå dit, når Jostein Gaarder? Hvorfor kan ikke jeg gå på ski, når Thomas Alsgaard? Hvorfor kan ikke jeg gå, når Oscar Bodøgaard? Hvorfor kan ikke jeg gå, når syltelabber? Hvorfor kan ikke jeg hale, når Jørn Hoel? Hvorfor kan ikke jeg hete, når Rødhette? Hvorfor kan ikke jeg hinke, når dørhank? Hvorfor kan ikke jeg holde, når Anne Holt? Hvorfor kan ikke jeg holde, når hofteholder? Hvorfor kan ikke jeg hoste, når Morten Harket? Hvorfor kan ikke jeg hugge ved, når Willhelm Sager? Hvorfor kan ikke jeg jokke, når kajakk? Hvorfor kan ikke jeg klatre, når varesentret? Hvorfor kan ikke jeg knegge, når klesknagg? Hvorfor kan ikke jeg koke, når Josephine Baker? Hvorfor kan ikke jeg komme på flere, når ungene husker på lekeplassen? Hvorfor kan ikke jeg kose med kull, når hestene har V6? Hvorfor kan ikke jeg kutte, når Ole Gunnar Solskjær? Hvorfor kan ikke jeg kysse, når hele Norge har kyst? Hvorfor kan ikke jeg lage øl, når flytebrygger? Hvorfor kan ikke jeg le av henne, når kolera? Hvorfor kan ikke jeg le, når briller? Hvorfor kan ikke jeg le, når David Lee Roth? Hvorfor kan ikke jeg le, når Erlend Loe? Hvorfor kan ikke jeg le, når navlelo? Hvorfor kan ikke jeg le, når Solo? Hvorfor kan ikke jeg legge Trine, når kalkulator? Hvorfor kan ikke jeg legge, når Cola? Hvorfor kan ikke jeg lekke, når neglelakk? Hvorfor kan ikke jeg lekke, når titralack? Hvorfor kan ikke jeg lese, når det står et par ski og staver? Hvorfor kan ikke jeg ligge, når dialog? Hvorfor kan ikke jeg ligge, når telefonkatalog? Hvorfor kan ikke jeg lyge, når Oddlaug? Hvorfor kan ikke jeg lytte, når elektrolytter? Hvorfor kan ikke jeg løpe, når Jerry Springer? Hvorfor kan ikke jeg låse, når flaggstenger? Hvorfor kan ikke jeg mase, når pysjamaser? Hvorfor kan ikke jeg mene, når testamente? Hvorfor kan ikke jeg nikke, når almanakk? Hvorfor kan ikke jeg nyse, når ananas? Hvorfor kan ikke jeg nyse, når Grunde Njøs? Hvorfor kan ikke jeg nyse, når intravenøs? Hvorfor kan ikke jeg nyse, når julenissen? Hvorfor kan ikke jeg omkomme, når ytterdør? Hvorfor kan ikke jeg pese, når peispuster? Hvorfor kan ikke jeg pisse, når kompass? Hvorfor kan ikke jeg pule, når pave Johannes Paul? Hvorfor kan ikke jeg ramle, når asfalt? Hvorfor kan ikke jeg rane, når Mo i Rana? Hvorfor kan ikke jeg rekke, når anorakk? Hvorfor kan ikke jeg renne, når deodorant? Hvorfor kan ikke jeg ri, når Alfred? Hvorfor kan ikke jeg ri, når Viggo Ree? Hvorfor kan ikke jeg ringe, når klokka klang? Hvorfor kan ikke jeg ringe, når smultringer? Hvorfor kan ikke jeg riste, når Milkshake? Hvorfor kan ikke jeg rive og rekke, når Jydske rev og Skagerakk? Hvorfor kan ikke jeg rive, når Jon Carew? Hvorfor kan ikke jeg rive, når rødrev? Hvorfor kan ikke jeg ro, når Grete Rohde? Hvorfor kan ikke jeg se i to, når eliteserien? Hvorfor kan ikke jeg se i vest, når useriøst? Hvorfor kan ikke jeg se, når Clousseau? Hvorfor kan ikke jeg se, når genser? Hvorfor kan ikke jeg si Beth, når Elisabeth? Hvorfor kan ikke jeg si C, når ambassade? Hvorfor kan ikke jeg si doven, når kyllingsalat? Hvorfor kan ikke jeg si pils, når Hansa øl? Hvorfor kan ikke jeg si tettsted, når Flisa kommune? Hvorfor kan ikke jeg si ull, når Mona Salin? Hvorfor kan ikke jeg si, når Mona Lisa? Hvorfor kan ikke jeg skinne, når analyser? Hvorfor kan ikke jeg skjære tre, når Ole Bernt Skarstein? Hvorfor kan ikke jeg skjære, når Snorre Skar? Hvorfor kan ikke jeg skjære, når Torild Skar? Hvorfor kan ikke jeg skryte, når risengrynsgrøt? Hvorfor kan ikke jeg skumme, når såpebobler? Hvorfor kan ikke jeg skyte Hansen, når Karl Eirik Schøtt Pedersen? Hvorfor kan ikke jeg skyte Nilsen, når Arne Bang Hansen? Hvorfor kan ikke jeg slenge A, når klapperslange? Hvorfor kan ikke jeg sløye, når Evenskjer? Hvorfor kan ikke jeg slå lens, når det skjeve tårn i Pisa? Hvorfor kan ikke jeg slå to, når Harald fikk Slottet? Hvorfor kan ikke jeg slå, når hermetikkbokser? Hvorfor kan ikke jeg slå, når hermetikkbokser? Hvorfor kan ikke jeg smaske, når aprikoser? Hvorfor kan ikke jeg snakke nynorsk, når Bjartmar Gjerde? Hvorfor kan ikke jeg spasere, når Maarud Gård? Hvorfor kan ikke jeg spise, når A4 format? Hvorfor kan ikke jeg spise, når Bergliot? Hvorfor kan ikke jeg spre vann, når Davy Wathne? Hvorfor kan ikke jeg sprette, når skihopper? Hvorfor kan ikke jeg springe, når steinsprang? Hvorfor kan ikke jeg sprinte, når skiløper? Hvorfor kan ikke jeg steke poteter, når frityrstekte poteter? Hvorfor kan ikke jeg stenge, når mamelukker? Hvorfor kan ikke jeg stikke, når hjertens takk? Hvorfor kan ikke jeg stikke, når høystakk? Hvorfor kan ikke jeg stjele, når Gibraltar? Hvorfor kan ikke jeg stjele, når Weimaraner ? Hvorfor kan ikke jeg stoppe, når George Constanza? Hvorfor kan ikke jeg stoppe, når Nissan Stanza? Hvorfor kan ikke jeg strekke meg, når syltetøyet? Hvorfor kan ikke jeg stønne, når vaniljesukker? Hvorfor kan ikke jeg stå, når Astrid Versto? Hvorfor kan ikke jeg sverge, når fleskesvor? Hvorfor kan ikke jeg svi grøten, når Wergelandsveien? Hvorfor kan ikke jeg svi suppa, når Finnmarksvidda? Hvorfor kan ikke jeg synge, når allsang? Hvorfor kan ikke jeg synge, når julepresang? Hvorfor kan ikke jeg ta, når blærekatarr? Hvorfor kan ikke jeg ta, når Vladivostok? Hvorfor kan ikke jeg tegne, når Gustav Mahler? Hvorfor kan ikke jeg tikke, når tusen takk? Hvorfor kan ikke jeg tisse, når Det Norske Veritas? Hvorfor kan ikke jeg tisse, når telegrambyrået Itar Tass? Hvorfor kan ikke jeg tisse, når Veritas? Hvorfor kan ikke jeg trene, når Tina Turner? Hvorfor kan ikke jeg trippe, når kjøkkentrapp? Hvorfor kan ikke jeg vandre, når Borregaard? Hvorfor kan ikke jeg vinke, når kilevinker? Hvorfor kan ikke jeg vinne, når Audi Avant? Hvorfor kan ikke jeg vinne, når forsvant? Hvorfor kan ikke jeg vinne, når geletopper? Hvorfor kan ikke jeg vinne, når vaskeservant? Hvorfor kan ikke jeg være lemen, når flaggermus? Hvorfor kan ikke jeg være lubben, når Internett? Hvorfor kan ikke jeg være mamma, når Glamour? Hvorfor kan ikke jeg være meg, når Yesterday? Hvorfor kan ikke jeg være slik, når Olav Tryggvason? Hvorfor kan ikke jeg være slik, når Pamela Anderson? Hvorfor kan ikke jeg være, når DDE? Hvorfor kan ikke jeg være, når Ivar? Hvorfor kan ikke jeg være, når putevar? Hvorfor kan ikke jeg være, når tiger? Hvorfor kan ikke rekke, når Bergerac? Hvorfor kan ikke Sverige gi tilbake Härjedalen, når Agathe Backer Grøndahl? Hvorfor kan ikke X være Y, når IRA? Hvorfor kan ingen se meg, når Moses? Hvorfor må jeg bable, når brystpar-tiet? Hvorfor må jeg fryse, når Argentina? Hvorfor må jeg godta dommen, når Paul Anka ? Hvorfor må jeg snakke i avhør, når politiet? Hvorfor må jeg snakke sant, når vinden har løyet? Hvorfor må jeg stå, når kommuneansatt? Hvorfor må jeg være tidlig, når Iversen? Hvorfor måtte jeg leie, når Anders Eide? Hvorfor piper ikke pipetobakk...? Hvorfor rakk ikke jeg trikken, når fjellanorakken? Hvorfor skal ikke jeg tørre, når sykkelreparatør? Hvorfor skal ikke jeg, når appelsinskall? Hvorfor skal jeg være rask, når Andersen? Hvorfor smaker det ikke bikkje av hundekjeks...? Hvorfor står ikke jeg i flammer, når cd-brenner? Hvorfor så ikke jeg den, når Robinson? Hvorfor tystet de to i midten, når Venstrepartiet? Hvorfor tør ikke jeg, når amatør? Hvorfor vil ikke jeg, når Ingvild? Hvorfor vil ikke jeg, når spinnvill? Hvorfor virker ikke TV'n, når den er Sony? Hvorfor være vill alene, når man kan være Willy Flock? Hvorhor kan ikke jeg le, når Anders Hatlo? Kan et menneskes omgang med mygg kalles for stikkontakt...? Kan katolikker gå i protesttog uten å bli protestanter...? Kan man fengsles for å kvele bilmotoren...? Kan man lage teite esker av dumpapp...? Kan man sy skjorter av pølsevev...? Kan vi henge opp klær med en klype salt...? Kvifor kan ikkje eg fara, når kvifor? Kvifor kan ikkje eg få pils, når ingefærøl? Kvifor kan ikkje eg nyse, når anus? Kvifor kan ikkje eg ta, når apotek? Kvifor kan ikkje eg verte nonne, når Edvard Munch? Må en bjørnejeger betale bamsemoms...? Siden blinde går med solbriller, hvorfor går ikke da døve med ørelapper...? Strør man med snø for å få bedre veigrep i ørkenen...? HVORFOR er det så mange pensjonister som flytter til sol og sommer i Syden, og siden gjør sitt ytterste for å holde seg i skyggen? HVA kan det komme av at den bomsterke bengalske tigeren hører til de truede dyrearter, mens den knøttlille myggen lever i beste velgående? Hvis fremtiden tilhører våre barn, hvordan kan det da ha seg at de skusler bort penger som om det ikke skulle fmnes noen morgendag? Hvem skal utføre alt arbeidet i verden når kravet til lengre utdannelse tørner sammen med kravet til lavere pensjonsalder? HVORDAN kan det ha seg at for en syvåring er dagen i dag evigvarende og morgendagen uvirkelig, mens du som syttiåring opplever at morgen-dagen er blitt i går før du visste at den var i dag? DET sies ofte at barn i våre dager ikke har begrep om hva pengene er verd. Det er bare delvis riktig. De vet ikke hva dine penger er verd, men sine egne har de god greie på. HVORFOR heter det å fri når man blir bundet resten av livet ? 0 Siter
Gjest Mettet ;p Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Andre mer eller mindre gode forslag i samme retning: Er sengtøyet til sexbomber laget av sprengstoff...? Er Titten Tei lett på tråden...? Får man 12 måneder om man stjeler en kalender...? Har de kaffepauser på tefabrikker...? Hunder henger alltid med hodet ut av vinduet når en tar de med i bilen, hvorfor hater de da at man blåser dem i ansiktet...? Hvilken farge har en kamelon på et speil...? Hvilken farge har kaffebønner før de blir malt...? Hvis en gås ser en skummel film, får den da menneskehud...? Hvis Fantomet brekker bena, er han fremdeles ånden som går...? Hvis jentene er så glade i dyr, hvorfor liker de ikke grisete gutter..? Hvis man vet alt om neser, er man da nesevis...? Hvis melk er så sunt, hvorfor har ikke kua bedre holdning da...? Hvis snøen smelter, hvor blir da det hvite av...? Hvor har de hjemløse 80% av sine ulykker...? Hvor kan ikke jeg grine, når Lohrengren? Hvordan får man elgen til å krysse der skiltene er satt opp...? Hvordan vet man når kefiren er sur...? Hvordan vet man om det er slutt på det usynlige blekket...? Hvorfor bruke klokke, når taktikker? Hvorfor brukte Kamikaze pilotene hjelmer...? Hvorfor danser ikke Fred Astair, når vadmelstepper? Hvorfor er ikke jeg rik, når Jan Erik? Hvorfor er ikke kondom i shorts, når dongeribukser? Hvorfor er jeg med i b, når det er så massemedia? Hvorfor er jeg så stygg, når internett? Hvorfor er ordet "forkortelse" så langt...? Hvorfor får ikke jeg slå, når hodeskaller? Hvorfor har aldri dyrebeskyttelsen gjort noe for leirduene...? Hvorfor har ikke jeg bil, når inhabil? Hvorfor har ordet "enstavelsesord" så mange stavelser...? Hvorfor holder ikke jeg, når Moholt?13 Hvorfor ikke ta risker, når man kantareller? Hvorfor kan ikke A være B, når NRK? Hvorfor kan ikke bjørk være fem, når gran er tre? Hvorfor kan ikke Chevrolet, når Chrysler? Hvorfor kan ikke du le, når Geilo? Hvorfor kan ikke du, når Wikan? Hvorfor kan ikke far, når humor? Hvorfor kan ikke han telle hus, når hoteller? Hvorfor kan ikke jeg be, når ABBA? Hvorfor kan ikke jeg be, når Billeba? Hvorfor kan ikke jeg be, når Cuba? Hvorfor kan ikke jeg be, når SABA? Hvorfor kan ikke jeg besvime, når Maradona? Hvorfor kan ikke jeg bite negler, når Ludwig van Beethoven? Hvorfor kan ikke jeg bite, når Elisabet ? Hvorfor kan ikke jeg bli neger, når Kari Jackeson? Hvorfor kan ikke jeg bli, når Bengt Edvart? Hvorfor kan ikke jeg bli, når hoven blei? Hvorfor kan ikke jeg bo oppe, når Chris Borner? Hvorfor kan ikke jeg bremse, når Ole Bremseth? Hvorfor kan ikke jeg brenne hjemme, når Gudbrand i lia? Hvorfor kan ikke jeg brenne toalettet, når Marlon Brando? Hvorfor kan ikke jeg brenne, når Willy Brandt? Hvorfor kan ikke jeg bære, når barbar? Hvorfor kan ikke jeg bære, når Escobar? Hvorfor kan ikke jeg bære, når rompa bar? Hvorfor kan ikke jeg danse tango, når Frithjof Walset? Hvorfor kan ikke jeg danse, når Can Can? Hvorfor kan ikke jeg dra, når klaustrofobi? Hvorfor kan ikke jeg dra, når Norsk Hydro? Hvorfor kan ikke jeg dra`n, når skvadron? Hvorfor kan ikke jeg draŽn, når rhododendron? Hvorfor kan ikke jeg drikke konjakk, når Jesus Christ Super Star? Hvorfor kan ikke jeg drikke, når Anneli Drecker? Hvorfor kan ikke jeg drite, når de andre har dratt? Hvorfor kan ikke jeg drite, når gelendret? Hvorfor kan ikke jeg drite, når Kuala Lumpur? Hvorfor kan ikke jeg drite, når kvadrat?! Hvorfor kan ikke jeg dyrke gran, når Selma Lagerløf? Hvorfor kan ikke jeg dytte Hansen, når Laila Schau Nilsen? Hvorfor kan ikke jeg eie B, når Sahara? Hvorfor kan ikke jeg eie når budeie ? Hvorfor kan ikke jeg elske, når hele klassen har pult? Hvorfor kan ikke jeg fare, når KFOR? Hvorfor kan ikke jeg feie, når farkoster? Hvorfor kan ikke jeg feste, når tastaturer? Hvorfor kan ikke jeg finne furu, når Stig Van Eijk? Hvorfor kan ikke jeg finne, når raka fant? Eller elefant? Hvorfor kan ikke jeg fise, når angelface? Hvorfor kan ikke jeg fise, når Wenche Foss? Hvorfor kan ikke jeg fjerte, når Paul Gazza? Hvorfor kan ikke jeg flire, når Midtre Gauldal Samvirkelag avd. Ler? Hvorfor kan ikke jeg fly, når Jens Weisflog? Hvorfor kan ikke jeg fly, når venstre fløy? Hvorfor kan ikke jeg få vite det, når Ida Wethe? Hvorfor kan ikke jeg gi Trine, når aligator? Hvorfor kan ikke jeg gjette, når kastanjetter? Hvorfor kan ikke jeg grine, når Dolph Lundgren? Hvorfor kan ikke jeg grine, når fuglen på den grønne gren? Hvorfor kan ikke jeg grine, når grangrein? Hvorfor kan ikke jeg gråte, når Astrid Lindgren? Hvorfor kan ikke jeg gråte, når Helge Seip? Hvorfor kan ikke jeg gå dit, når Jostein Gaarder? Hvorfor kan ikke jeg gå på ski, når Thomas Alsgaard? Hvorfor kan ikke jeg gå, når Oscar Bodøgaard? Hvorfor kan ikke jeg gå, når syltelabber? Hvorfor kan ikke jeg hale, når Jørn Hoel? Hvorfor kan ikke jeg hete, når Rødhette? Hvorfor kan ikke jeg hinke, når dørhank? Hvorfor kan ikke jeg holde, når Anne Holt? Hvorfor kan ikke jeg holde, når hofteholder? Hvorfor kan ikke jeg hoste, når Morten Harket? Hvorfor kan ikke jeg hugge ved, når Willhelm Sager? Hvorfor kan ikke jeg jokke, når kajakk? Hvorfor kan ikke jeg klatre, når varesentret? Hvorfor kan ikke jeg knegge, når klesknagg? Hvorfor kan ikke jeg koke, når Josephine Baker? Hvorfor kan ikke jeg komme på flere, når ungene husker på lekeplassen? Hvorfor kan ikke jeg kose med kull, når hestene har V6? Hvorfor kan ikke jeg kutte, når Ole Gunnar Solskjær? Hvorfor kan ikke jeg kysse, når hele Norge har kyst? Hvorfor kan ikke jeg lage øl, når flytebrygger? Hvorfor kan ikke jeg le av henne, når kolera? Hvorfor kan ikke jeg le, når briller? Hvorfor kan ikke jeg le, når David Lee Roth? Hvorfor kan ikke jeg le, når Erlend Loe? Hvorfor kan ikke jeg le, når navlelo? Hvorfor kan ikke jeg le, når Solo? Hvorfor kan ikke jeg legge Trine, når kalkulator? Hvorfor kan ikke jeg legge, når Cola? Hvorfor kan ikke jeg lekke, når neglelakk? Hvorfor kan ikke jeg lekke, når titralack? Hvorfor kan ikke jeg lese, når det står et par ski og staver? Hvorfor kan ikke jeg ligge, når dialog? Hvorfor kan ikke jeg ligge, når telefonkatalog? Hvorfor kan ikke jeg lyge, når Oddlaug? Hvorfor kan ikke jeg lytte, når elektrolytter? Hvorfor kan ikke jeg løpe, når Jerry Springer? Hvorfor kan ikke jeg låse, når flaggstenger? Hvorfor kan ikke jeg mase, når pysjamaser? Hvorfor kan ikke jeg mene, når testamente? Hvorfor kan ikke jeg nikke, når almanakk? Hvorfor kan ikke jeg nyse, når ananas? Hvorfor kan ikke jeg nyse, når Grunde Njøs? Hvorfor kan ikke jeg nyse, når intravenøs? Hvorfor kan ikke jeg nyse, når julenissen? Hvorfor kan ikke jeg omkomme, når ytterdør? Hvorfor kan ikke jeg pese, når peispuster? Hvorfor kan ikke jeg pisse, når kompass? Hvorfor kan ikke jeg pule, når pave Johannes Paul? Hvorfor kan ikke jeg ramle, når asfalt? Hvorfor kan ikke jeg rane, når Mo i Rana? Hvorfor kan ikke jeg rekke, når anorakk? Hvorfor kan ikke jeg renne, når deodorant? Hvorfor kan ikke jeg ri, når Alfred? Hvorfor kan ikke jeg ri, når Viggo Ree? Hvorfor kan ikke jeg ringe, når klokka klang? Hvorfor kan ikke jeg ringe, når smultringer? Hvorfor kan ikke jeg riste, når Milkshake? Hvorfor kan ikke jeg rive og rekke, når Jydske rev og Skagerakk? Hvorfor kan ikke jeg rive, når Jon Carew? Hvorfor kan ikke jeg rive, når rødrev? Hvorfor kan ikke jeg ro, når Grete Rohde? Hvorfor kan ikke jeg se i to, når eliteserien? Hvorfor kan ikke jeg se i vest, når useriøst? Hvorfor kan ikke jeg se, når Clousseau? Hvorfor kan ikke jeg se, når genser? Hvorfor kan ikke jeg si Beth, når Elisabeth? Hvorfor kan ikke jeg si C, når ambassade? Hvorfor kan ikke jeg si doven, når kyllingsalat? Hvorfor kan ikke jeg si pils, når Hansa øl? Hvorfor kan ikke jeg si tettsted, når Flisa kommune? Hvorfor kan ikke jeg si ull, når Mona Salin? Hvorfor kan ikke jeg si, når Mona Lisa? Hvorfor kan ikke jeg skinne, når analyser? Hvorfor kan ikke jeg skjære tre, når Ole Bernt Skarstein? Hvorfor kan ikke jeg skjære, når Snorre Skar? Hvorfor kan ikke jeg skjære, når Torild Skar? Hvorfor kan ikke jeg skryte, når risengrynsgrøt? Hvorfor kan ikke jeg skumme, når såpebobler? Hvorfor kan ikke jeg skyte Hansen, når Karl Eirik Schøtt Pedersen? Hvorfor kan ikke jeg skyte Nilsen, når Arne Bang Hansen? Hvorfor kan ikke jeg slenge A, når klapperslange? Hvorfor kan ikke jeg sløye, når Evenskjer? Hvorfor kan ikke jeg slå lens, når det skjeve tårn i Pisa? Hvorfor kan ikke jeg slå to, når Harald fikk Slottet? Hvorfor kan ikke jeg slå, når hermetikkbokser? Hvorfor kan ikke jeg slå, når hermetikkbokser? Hvorfor kan ikke jeg smaske, når aprikoser? Hvorfor kan ikke jeg snakke nynorsk, når Bjartmar Gjerde? Hvorfor kan ikke jeg spasere, når Maarud Gård? Hvorfor kan ikke jeg spise, når A4 format? Hvorfor kan ikke jeg spise, når Bergliot? Hvorfor kan ikke jeg spre vann, når Davy Wathne? Hvorfor kan ikke jeg sprette, når skihopper? Hvorfor kan ikke jeg springe, når steinsprang? Hvorfor kan ikke jeg sprinte, når skiløper? Hvorfor kan ikke jeg steke poteter, når frityrstekte poteter? Hvorfor kan ikke jeg stenge, når mamelukker? Hvorfor kan ikke jeg stikke, når hjertens takk? Hvorfor kan ikke jeg stikke, når høystakk? Hvorfor kan ikke jeg stjele, når Gibraltar? Hvorfor kan ikke jeg stjele, når Weimaraner ? Hvorfor kan ikke jeg stoppe, når George Constanza? Hvorfor kan ikke jeg stoppe, når Nissan Stanza? Hvorfor kan ikke jeg strekke meg, når syltetøyet? Hvorfor kan ikke jeg stønne, når vaniljesukker? Hvorfor kan ikke jeg stå, når Astrid Versto? Hvorfor kan ikke jeg sverge, når fleskesvor? Hvorfor kan ikke jeg svi grøten, når Wergelandsveien? Hvorfor kan ikke jeg svi suppa, når Finnmarksvidda? Hvorfor kan ikke jeg synge, når allsang? Hvorfor kan ikke jeg synge, når julepresang? Hvorfor kan ikke jeg ta, når blærekatarr? Hvorfor kan ikke jeg ta, når Vladivostok? Hvorfor kan ikke jeg tegne, når Gustav Mahler? Hvorfor kan ikke jeg tikke, når tusen takk? Hvorfor kan ikke jeg tisse, når Det Norske Veritas? Hvorfor kan ikke jeg tisse, når telegrambyrået Itar Tass? Hvorfor kan ikke jeg tisse, når Veritas? Hvorfor kan ikke jeg trene, når Tina Turner? Hvorfor kan ikke jeg trippe, når kjøkkentrapp? Hvorfor kan ikke jeg vandre, når Borregaard? Hvorfor kan ikke jeg vinke, når kilevinker? Hvorfor kan ikke jeg vinne, når Audi Avant? Hvorfor kan ikke jeg vinne, når forsvant? Hvorfor kan ikke jeg vinne, når geletopper? Hvorfor kan ikke jeg vinne, når vaskeservant? Hvorfor kan ikke jeg være lemen, når flaggermus? Hvorfor kan ikke jeg være lubben, når Internett? Hvorfor kan ikke jeg være mamma, når Glamour? Hvorfor kan ikke jeg være meg, når Yesterday? Hvorfor kan ikke jeg være slik, når Olav Tryggvason? Hvorfor kan ikke jeg være slik, når Pamela Anderson? Hvorfor kan ikke jeg være, når DDE? Hvorfor kan ikke jeg være, når Ivar? Hvorfor kan ikke jeg være, når putevar? Hvorfor kan ikke jeg være, når tiger? Hvorfor kan ikke rekke, når Bergerac? Hvorfor kan ikke Sverige gi tilbake Härjedalen, når Agathe Backer Grøndahl? Hvorfor kan ikke X være Y, når IRA? Hvorfor kan ingen se meg, når Moses? Hvorfor må jeg bable, når brystpar-tiet? Hvorfor må jeg fryse, når Argentina? Hvorfor må jeg godta dommen, når Paul Anka ? Hvorfor må jeg snakke i avhør, når politiet? Hvorfor må jeg snakke sant, når vinden har løyet? Hvorfor må jeg stå, når kommuneansatt? Hvorfor må jeg være tidlig, når Iversen? Hvorfor måtte jeg leie, når Anders Eide? Hvorfor piper ikke pipetobakk...? Hvorfor rakk ikke jeg trikken, når fjellanorakken? Hvorfor skal ikke jeg tørre, når sykkelreparatør? Hvorfor skal ikke jeg, når appelsinskall? Hvorfor skal jeg være rask, når Andersen? Hvorfor smaker det ikke bikkje av hundekjeks...? Hvorfor står ikke jeg i flammer, når cd-brenner? Hvorfor så ikke jeg den, når Robinson? Hvorfor tystet de to i midten, når Venstrepartiet? Hvorfor tør ikke jeg, når amatør? Hvorfor vil ikke jeg, når Ingvild? Hvorfor vil ikke jeg, når spinnvill? Hvorfor virker ikke TV'n, når den er Sony? Hvorfor være vill alene, når man kan være Willy Flock? Hvorhor kan ikke jeg le, når Anders Hatlo? Kan et menneskes omgang med mygg kalles for stikkontakt...? Kan katolikker gå i protesttog uten å bli protestanter...? Kan man fengsles for å kvele bilmotoren...? Kan man lage teite esker av dumpapp...? Kan man sy skjorter av pølsevev...? Kan vi henge opp klær med en klype salt...? Kvifor kan ikkje eg fara, når kvifor? Kvifor kan ikkje eg få pils, når ingefærøl? Kvifor kan ikkje eg nyse, når anus? Kvifor kan ikkje eg ta, når apotek? Kvifor kan ikkje eg verte nonne, når Edvard Munch? Må en bjørnejeger betale bamsemoms...? Siden blinde går med solbriller, hvorfor går ikke da døve med ørelapper...? Strør man med snø for å få bedre veigrep i ørkenen...? HVORFOR er det så mange pensjonister som flytter til sol og sommer i Syden, og siden gjør sitt ytterste for å holde seg i skyggen? HVA kan det komme av at den bomsterke bengalske tigeren hører til de truede dyrearter, mens den knøttlille myggen lever i beste velgående? Hvis fremtiden tilhører våre barn, hvordan kan det da ha seg at de skusler bort penger som om det ikke skulle fmnes noen morgendag? Hvem skal utføre alt arbeidet i verden når kravet til lengre utdannelse tørner sammen med kravet til lavere pensjonsalder? HVORDAN kan det ha seg at for en syvåring er dagen i dag evigvarende og morgendagen uvirkelig, mens du som syttiåring opplever at morgen-dagen er blitt i går før du visste at den var i dag? DET sies ofte at barn i våre dager ikke har begrep om hva pengene er verd. Det er bare delvis riktig. De vet ikke hva dine penger er verd, men sine egne har de god greie på. HVORFOR heter det å fri når man blir bundet resten av livet ? Herrejesus!Nå er jeg kurert for ordspill på livstid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.