Gå til innhold

menn og stå

Anbefalte innlegg

Veldig ulikt, men generelt vil en 18-åring ha mindre eller ingen kontroll og mekanismen tror den skal få full klaff bare den ser en damesykkel, og gjør seg klar til fest flere ganger om dagen.

Senere lærer mekanismen at det er ikke gull alt som glimrer og at verden er lite gavmild med gledene til daglig. Så kan de fleste menn oppunder 40-50 stort sett bestemme om den skal opp eller ned.

Herlig skrevet, keinstein!

Fortsetter under...

Herlig skrevet, keinstein!

En lettere fortvilet 15-åring sendte inn spørsmål til et radioprogram og lurte på hvordan han skulle takle ereksjoner i tide og utide. Han fikk råd om å ta på seg større bukser. Jenter på samme alder syns dette var et ufyselig problem og en ekkel mekanisme. Jeg tror de forandrer mening...

En lettere fortvilet 15-åring sendte inn spørsmål til et radioprogram og lurte på hvordan han skulle takle ereksjoner i tide og utide. Han fikk råd om å ta på seg større bukser. Jenter på samme alder syns dette var et ufyselig problem og en ekkel mekanisme. Jeg tror de forandrer mening...

Huff ja, det må være litt ekkelt å være en 15-årig gutt...

Og du har helt rett. Vi jenter forandrer syn etterhvert :)

Huff ja, det må være litt ekkelt å være en 15-årig gutt...

Og du har helt rett. Vi jenter forandrer syn etterhvert :)

Jeg har fra flere sikre hold i den aldersgruppen og kjønn at mannlige kjønnsorganer er noe av det mest ufyselige som fins, og funksjonen med ståpikk er uhyre grotesk og ekkelt, muligens også patetisk. Men ørlitt spennende også.

Det er da en fasinerende mekanisme?

Jeg har fra flere sikre hold i den aldersgruppen og kjønn at mannlige kjønnsorganer er noe av det mest ufyselige som fins, og funksjonen med ståpikk er uhyre grotesk og ekkelt, muligens også patetisk. Men ørlitt spennende også.

Det er da en fasinerende mekanisme?

Utrolig fascinerende mekanisme!!! Men jeg husker selv at som 15-åring var en penis ganske noe ganske groteske greier. Spennende, ja - men ekkelt.

Det tok ikke lang tid før det endret seg...

Utrolig fascinerende mekanisme!!! Men jeg husker selv at som 15-åring var en penis ganske noe ganske groteske greier. Spennende, ja - men ekkelt.

Jeg har vel skrevet før om jentegjengen som holdt på å kaste opp da radioen plapret om oralsex. Det var et program for unge om sex og bl a alternativer til samleie.

De er nå søte og da :-)

Annonse

Jeg har vel skrevet før om jentegjengen som holdt på å kaste opp da radioen plapret om oralsex. Det var et program for unge om sex og bl a alternativer til samleie.

De er nå søte og da :-)

Jeg må jo si det er ganske betryggende også. Jeg har ikke lyst til at mine jenter skal synes oralsex er kuult når de er 15. (De kan vente til de er 35...)

Jeg må jo si det er ganske betryggende også. Jeg har ikke lyst til at mine jenter skal synes oralsex er kuult når de er 15. (De kan vente til de er 35...)

Det tar visst 20 år å filtrere bort det som ikke er viktig.

Mine beste opplevelser har jeg hatt med de over 35. Få - men gode.

Det er ofte ikke mulig å vurdere noe før man får det innpå livet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...