Incubo Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hvordan får man det?? Har aldri skjønt meg på det der..hehe.. Noen som kan hjelpe meg å sette meg litt inn i det? 0 Siter
birdie Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Man må vel være Internettkunde hos Telenor, som et utgangspunkt. 0 Siter
Incubo Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Man må vel være Internettkunde hos Telenor, som et utgangspunkt. Det er jeg.. 0 Siter
birdie Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Det er jeg.. Ok, da er mailadressen din [email protected] Om du bruker Outlook så skal det - om jeg ikke tar aldeles feil - være en mulighet på Telenors kundesider å få installert epostkontoen automatisk til ditt program. Er litt usikker på om de har web-basert epost, altså at du kan sjekke eposten uten å ha et epostprogram. Hva slag epostprogram bruker du? 0 Siter
Incubo Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Ok, da er mailadressen din [email protected] Om du bruker Outlook så skal det - om jeg ikke tar aldeles feil - være en mulighet på Telenors kundesider å få installert epostkontoen automatisk til ditt program. Er litt usikker på om de har web-basert epost, altså at du kan sjekke eposten uten å ha et epostprogram. Hva slag epostprogram bruker du? Jeg bruker outlook..men fant ikke noe på online.no siden eller telenor sine sider..har jo ikke laget meg noe mailadresse såh... Blir bare forvirra av dette..hehe..men skulle hatt en sånn adresse i forbindelse med jobb og diverse.. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Gå til www.online.no og logg med brukernavn og evt passord. Passordet fikk du oppgitt første gang du fikk faktura/info fra telenor i forbindelse med ditt abn. Hvis du ikke husker det er det bare å ta kontakt med telenor via mail/tlf (køen er ikke så verst nå i disse ferietider på tld). Mangler du både brukernavn og passord - ja, ta kontakt med telenor da også. Du er oppført med brukernavn, så alt de trenger er vel bare navn o.l så har de på kundeservice oversikt over resten. 0 Siter
Excelsion Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg bruker outlook..men fant ikke noe på online.no siden eller telenor sine sider..har jo ikke laget meg noe mailadresse såh... Blir bare forvirra av dette..hehe..men skulle hatt en sånn adresse i forbindelse med jobb og diverse.. Du trenger ikke å lage det noen får å ha, er du telenor kunde så HAR du. Som birdie sa *Brukernavnet ditt@ online.no Logger du deg inn på ditt abonnement via online.no så har du muligheten til å opprette flere mail-adresser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.