Gjest yahooooo Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Det er noe galt med mailen min. Når jeg skal skrive en melding, kommer ikke tekst-feltet opp. Derfor får jeg ikke skrevet noe. Det har vært sånn lenge nå, og det står nederst "feil på siden". Er det noen som vet hva som er galt? 0 Siter
Gjest yahooooo Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Fungerer fint hos meg.. Du vet vel ikke noe om hva jeg gjør feil? 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Du vet vel ikke noe om hva jeg gjør feil? Yahoo fungerer greit hos meg. Prøv å tømme mellomlager (cache) og historikk i nettleseren din, og ta så en oppdatering av siden. Kan være din lokale maskin som lurer deg litt. Hjelper ikke det, er det nok best å ta kontakt med Yahoos kundeservice. 0 Siter
Gjest yahooooo Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Yahoo fungerer greit hos meg. Prøv å tømme mellomlager (cache) og historikk i nettleseren din, og ta så en oppdatering av siden. Kan være din lokale maskin som lurer deg litt. Hjelper ikke det, er det nok best å ta kontakt med Yahoos kundeservice. Hvordan tømmer jeg? 0 Siter
jaime Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Har du prøvd i en annen nettleser enn din vanlige? Hvilken du bruker trengs også å vites for å gi hjelp med hvordan du tømmer cache og hostory. 0 Siter
Gjest yahooooo Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Har du prøvd i en annen nettleser enn din vanlige? Hvilken du bruker trengs også å vites for å gi hjelp med hvordan du tømmer cache og hostory. Jeg har explorer og har alltid brukt den. 0 Siter
Gjest yahooooo Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Har du prøvd i en annen nettleser enn din vanlige? Hvilken du bruker trengs også å vites for å gi hjelp med hvordan du tømmer cache og hostory. Nå fant jeg ut av det. :-) 0 Siter
jaime Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har explorer og har alltid brukt den. Ok, det er lurt å ha en backup også, særlig når rare ting skjer i den nettleseren du vanligvis bruker (og IE har jo et frynsete rykte, sikkerhetsmessig...). Firefox eller Mozilla er fine å ha, for eksempel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.