Gå til innhold

Yahoo-mail

Anbefalte innlegg

Gjest yahooooo
Skrevet

Det er noe galt med mailen min. Når jeg skal skrive en melding, kommer ikke tekst-feltet opp. Derfor får jeg ikke skrevet noe. Det har vært sånn lenge nå, og det står nederst "feil på siden". Er det noen som vet hva som er galt?

Videoannonse
Annonse
Gjest yahooooo
Skrevet

Fungerer fint hos meg..

Du vet vel ikke noe om hva jeg gjør feil?

ikke fast nick
Skrevet

Du vet vel ikke noe om hva jeg gjør feil?

Yahoo fungerer greit hos meg.

Prøv å tømme mellomlager (cache) og historikk i nettleseren din, og ta så en oppdatering av siden. Kan være din lokale maskin som lurer deg litt.

Hjelper ikke det, er det nok best å ta kontakt med Yahoos kundeservice.

Gjest yahooooo
Skrevet

Yahoo fungerer greit hos meg.

Prøv å tømme mellomlager (cache) og historikk i nettleseren din, og ta så en oppdatering av siden. Kan være din lokale maskin som lurer deg litt.

Hjelper ikke det, er det nok best å ta kontakt med Yahoos kundeservice.

Hvordan tømmer jeg?

Skrevet

Har du prøvd i en annen nettleser enn din vanlige? Hvilken du bruker trengs også å vites for å gi hjelp med hvordan du tømmer cache og hostory.

Gjest yahooooo
Skrevet

Har du prøvd i en annen nettleser enn din vanlige? Hvilken du bruker trengs også å vites for å gi hjelp med hvordan du tømmer cache og hostory.

Jeg har explorer og har alltid brukt den.

Gjest yahooooo
Skrevet

Nå fant jeg ut av det. :-)

Skrevet

Jeg har explorer og har alltid brukt den.

Ok, det er lurt å ha en backup også, særlig når rare ting skjer i den nettleseren du vanligvis bruker (og IE har jo et frynsete rykte, sikkerhetsmessig...). Firefox eller Mozilla er fine å ha, for eksempel.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...