Gå til innhold

munich

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

viste dere at de ekle morderiske arabiske landene ikke ville flagge på halv stang...etter de israelerne var blitt drept i OL.

selv om spielbergs versjon skal stille moralske dilammer. Jeg er ikke tvil hvem jeg sympatiserer med.

bare søk på wikiedia

på munchen katastrofen. Les å bli sjokkert. Jeg var ikke føtt når det skjede.

Videoannonse
Annonse
Gjest Metal Man
Skrevet

Du burde holde deg unna politiske emner når du er drita.

Gjest Violsa
Skrevet

jaja..les på wikipedia.det bekrefter jeg jeg sier. Viste nada om munich. Før jeg så filmen. Var ikke født engang.

men greit.

kos deg

jeg var ikke født når det skjedde.

Skrevet

Jeg skal bli bra drita før jeg snakker så mye tull som politikerne.

Og, ikke for å snakke om å juge.

Gjest Violsa
Skrevet

og du kan holde kjeft! ikke bry deg. idiot.

latterlig..

Skrevet

jaja..les på wikipedia.det bekrefter jeg jeg sier. Viste nada om munich. Før jeg så filmen. Var ikke født engang.

men greit.

kos deg

jeg var ikke født når det skjedde.

Det heter München i Europa.

Gjest Violsa
Skrevet

Var du ikke født under OL på Lillehammer?

nei er fø

dt i 80...var vel i 72 gisselgreiene skjedde tror jeg..

men filmen havner om hevnaksjonen da

og den varte jo lenge

:)

Gjest Violsa
Skrevet

hehe.ja..hvordnan får man to prikker over A en..:) da

Skrevet

nei er fø

dt i 80...var vel i 72 gisselgreiene skjedde tror jeg..

men filmen havner om hevnaksjonen da

og den varte jo lenge

:)

OK, jeg trodde du mente du ikke var født under OL på Lillehammer jeg...

Gjest Violsa
Skrevet

hvordan får man to prikker over a?

Gjest Violsa
Skrevet

OK, jeg trodde du mente du ikke var født under OL på Lillehammer jeg...

hehe..joda..

vet du hvordan man får døddler..over a eller o?

Skrevet

hehe..joda..

vet du hvordan man får døddler..over a eller o?

På tastaturet mitt har jeg en knapp ved enter til venstre som har tegnene ¨ ^ og ~ . Da er det bare å trykke på denne knappen før du trykker på den bokstaven som skal ha tødler over. München.

Gjest Violsa
Skrevet

På tastaturet mitt har jeg en knapp ved enter til venstre som har tegnene ¨ ^ og ~ . Da er det bare å trykke på denne knappen før du trykker på den bokstaven som skal ha tødler over. München.

takk..

det har jeg rotet med masse ;)

Skrevet

takk..

det har jeg rotet med masse ;)

Jeg måtte trykke litt flere steder før jeg fant det ut selv... :-)

Gjest Violsa
Skrevet

Jeg måtte trykke litt flere steder før jeg fant det ut selv... :-)

tusen takk..

misstet besinnelsen mit en anen her.. det angrer jeg.

verbale vera
Skrevet

Kanskje du skulle følge med på nyhetene og høre hva som skjer i Libanon?

Gjest a question
Skrevet

Søkeord "Munich massacre"

et stykke ned:

"Many of the 80,000 people who filled the Olympic Stadium for West Germany's soccer match with Hungary carried noisemakers and waved flags, but when several spectators unfurled a banner reading "17 dead, already forgotten?" security officers removed the sign and expelled the offenders from the grounds[14]. During the memorial service, the Olympic Flag was flown at half-staff, along with the flags of most of the other competing nations. Arab nations attending the Games demanded that their flags remain flying at full-staff."

Har det dette du hadde lest ?

Gjest a question
Skrevet

og du kan holde kjeft! ikke bry deg. idiot.

latterlig..

Noen har spesielle måter å angripe når de mangler saklige grunner: finner på noe provoserede. Går offeret på limpinnen, har de plutselig fått et bedre grunnlag. En velkjent veldig flittig fyr her gjør ofte det samme. Den fyren er komplett blottet for skam.

Du trenger ikke skrive noe for at vi andre skal se at det er et uakseptabelt personangrep. La heller disse folkene få dumme seg ut i fred. For all del ikke svar dem !!! Du kan være trygg på at vi andre gjør våre tanker. Men de passer ikke å skrive i følge DOLs regler !

Ellers synes jeg du skriver mye bra her og vil gi deg ros for det ! :-)

Gjest Violsa
Skrevet

Noen har spesielle måter å angripe når de mangler saklige grunner: finner på noe provoserede. Går offeret på limpinnen, har de plutselig fått et bedre grunnlag. En velkjent veldig flittig fyr her gjør ofte det samme. Den fyren er komplett blottet for skam.

Du trenger ikke skrive noe for at vi andre skal se at det er et uakseptabelt personangrep. La heller disse folkene få dumme seg ut i fred. For all del ikke svar dem !!! Du kan være trygg på at vi andre gjør våre tanker. Men de passer ikke å skrive i følge DOLs regler !

Ellers synes jeg du skriver mye bra her og vil gi deg ros for det ! :-)

takk ;)

jeg var jo full da i går .Så var vel fair det innlegget jeg fikk. .men er bare hissig.Men går fort over da. Neste gang skal jeg ikke bite på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...