Gå til innhold

årsavgift- når klipper de skilt

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

fått de teite klistrelappene som skal på bilen. Men orker ikke gå til parkeringen nå.

kan jeg vente til i morra..eller klipper de skiltene np? må vel skrape bort de gamle også.. hmm..hvordan får jeg det til.

Videoannonse
Annonse
Gjest "90210"
Skrevet

Haster ikke. Og bare klistre de oppå. Alle gjør det. Bare stryk vekk skitten først.

Gjest Violsa
Skrevet

Haster ikke. Og bare klistre de oppå. Alle gjør det. Bare stryk vekk skitten først.

hehe..er jo 5 klistremerker da..

rart om det sitter godt?

Gjest "90210"
Skrevet

hehe..er jo 5 klistremerker da..

rart om det sitter godt?

Vet ikke hvorfor, men det sitter ;)

Gjest Violsa
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men det sitter ;)

hehe..jeg har merker fra 2000

bilen er 6 år gammel.

Gjest "90210"
Skrevet

hehe..jeg har merker fra 2000

bilen er 6 år gammel.

Hehe...

Vel det er vanskelig å skrape de vekk da... derfor det ikke er nødvendig.

Gjest undrende31
Skrevet

Det er vel mindre bry å gå ut å sette de på enn å skrive innlegg etter innlegg om det her...

Gjest Violsa
Skrevet

Det er vel mindre bry å gå ut å sette de på enn å skrive innlegg etter innlegg om det her...

hehe..ja..du har jo litt rett da.

men slutt å klag , gå og kjøp donald duck eller noe

Skrevet

De kan klippe når som helst nå, men det er da ikke store jobben å sette de på vel?

Du trenger ikke å ta av de gamle, bare å sette de nye utenpå.

Skrevet

De klipper skilt dersom du ikke har betalt årsavgiften og _derfor_ ikke har de nye merkene.

Hvis du bare somler med å sette på merkene, tar de ikke skiltene. I hvert fall ikke før langt utpå høsten.

Jeg tror skiltklipperpatruljene har bærbart utstyr for å sjekke registeret, eller ringer inn et søk, før de klipper noe som helst. (Vel å merke i våre dager, det finnes sikkert noe historier om feil skiltklipping fra tidligere, eller fordi det har blitt gjort en feil.)

Gjest ett tips
Skrevet

Bruk skarp kniv. Vask vekk restene med toalettpapir dynket i whitesprit. Tviler på de tar skiltene så snart, de driver neppe klappjakt på folk, men fordel å være føre var.

Gjest Debra irl
Skrevet

Kjører du med røde oblater nå, vil du bli stoppet og sjekket at du har betalt. De vil oppfordre deg til å kline merkene på så fort du kan.

Klippepatruljen klipper uten spørsmål f.o.m 15 august.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...