Gjest "90210" Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 På hvilken måte liker dere musikk? Når jeg liker musikk på det meste, får jeg gåsehud. Frysninger. Men det er egentlig sjeldent jeg får det. Men liker da musikk likevel... syns det er koselig, blir oppmuntret, får energi, osv osv... Men jeg mener likevel at dette med frysninger/gåsehud er musikkelskerens klimaks. Eller er det oppskrytt? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg gråt da Roger Waters spilte gammel Pink Floyd-musikk i Frognerbadet i juni. Det var mer enn frysninger :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Musikk har ekstremt mye med følelser å gjøre. Grøsninger på ryggen er trivsel. 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg gråt da Roger Waters spilte gammel Pink Floyd-musikk i Frognerbadet i juni. Det var mer enn frysninger :-) Så heldig du var da da 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Musikk har ekstremt mye med følelser å gjøre. Grøsninger på ryggen er trivsel. Jau, men er det nødvendig for at musikk skal være bra? 0 Siter
Starina Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jau, men er det nødvendig for at musikk skal være bra? Jeg får gåsehud på ryggen når jeg hører queenlåter f.eks. Men man kan synes at div låter er superbra uten å få en hallelujaopplevelse når man hører dem f.eks. synes jeg at Marit Larsens nye sang er utrolig fin men får ikke noen chills når jeg hører den Ofte er det sånn at enkelte låter minner en om en spesiell periode f.eks. minner carma police meg om den perioden jeg kurtiserte til min kjære (frysninger på ryggen nå) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg kan bli på gråten av virkelig god musikk. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Fra pur lykke og salig glis til frustrasjon. Sorg og tårer. -Skikkelig frysninger. Jeg elsker musikk ) 0 Siter
Lucretia Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Vel. jeg liker å av og til skru av alt lys (og det må være mørkt ute). legge meg på sofaen/sengen og lukke øynene og bare lytte. Ikke all type musikk, men. F.eks. til Vangelis. Det fyller kroppen med gode følelser. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Vel. jeg liker å av og til skru av alt lys (og det må være mørkt ute). legge meg på sofaen/sengen og lukke øynene og bare lytte. Ikke all type musikk, men. F.eks. til Vangelis. Det fyller kroppen med gode følelser. vangelis,er det klassisk musikk,eller.ble nysgjerrig;) 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 musikk setter meg i forskjellige stemninger,alt etter hva jeg lytter til. musikk kan gjøre meg drømmende,lykkelig(gode minner som jeg forbinder med musikken,noen ganger),avslappet,noe musikk gråter jeg til,musikk på høy styrke til husarbeidet(så er det mer lystbetont og går fortere),og en sjelden gang får jeg frysninger av musikk;) 0 Siter
Lucretia Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 vangelis,er det klassisk musikk,eller.ble nysgjerrig;) nei ikke klassisk. Kanskje mer i retning new age? Uten at jeg har det helt store peil på musikk sjangre. Men han har noen meget kjente sanger som du garantert har hørt (selv om du kanskje ikke kjenner titlene): Chariots Of Fire og Conquest Of Paradise. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 nei ikke klassisk. Kanskje mer i retning new age? Uten at jeg har det helt store peil på musikk sjangre. Men han har noen meget kjente sanger som du garantert har hørt (selv om du kanskje ikke kjenner titlene): Chariots Of Fire og Conquest Of Paradise. takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.