Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ønsker deg lykke til:)

Hei,

Skal også i gang med prøverør i august/september. Skal begynne med sprayingen i august jeg også.

Ja det er ikke så mange aktive folk her inn på forumet. Så jeg pleier å være på snartgravid. Der er det mange som holder på med prøverør.

Anbefaler dette forumet:

http://www.fub.no/forum/index.php

Heisan.

Tusn takk for gode tips. Da skal jeg prøve disse forumene.

Ønsker deg også masse lykke til med prøverørsforsøket :-)

Krysser det jeg har, og håper vi begge får et juni-barn :)

Niffi

• 2 uker senere...

Heisan.

Tusn takk for gode tips. Da skal jeg prøve disse forumene.

Ønsker deg også masse lykke til med prøverørsforsøket :-)

Krysser det jeg har, og håper vi begge får et juni-barn :)

Niffi

Jeg har en novemberbaby i magen allerede c",) Full klaff på første forsøk.

Lykke til!

Hei,

Skal også i gang med prøverør i august/september. Skal begynne med sprayingen i august jeg også.

Ja det er ikke så mange aktive folk her inn på forumet. Så jeg pleier å være på snartgravid. Der er det mange som holder på med prøverør.

Gratulerer så mye!!! Så godt å høre om de som lykkes :)

Kan jeg spørre deg om du tok noen ekstra forholdsregler under ditt prøverørsforsøk? Jobbet du fullt, eller var du sykemeldt? Tok du det veldig med ro, eller var du i aktivitet/trente? Da jeg hadde første forsøket, var jeg så anspent at jeg knapt torte å nyse :) Håper jeg greier å slappe bedre av denne gangen.

Kjempeartig at det var vellykket for dere :)

Annonse

Gratulerer så mye!!! Så godt å høre om de som lykkes :)

Kan jeg spørre deg om du tok noen ekstra forholdsregler under ditt prøverørsforsøk? Jobbet du fullt, eller var du sykemeldt? Tok du det veldig med ro, eller var du i aktivitet/trente? Da jeg hadde første forsøket, var jeg så anspent at jeg knapt torte å nyse :) Håper jeg greier å slappe bedre av denne gangen.

Kjempeartig at det var vellykket for dere :)

Regner med at denne egentlig var til meg?

Jeg levde akkurat som normalt under hele hormonbombeinntaket. Trente ca 2-3 ganger i uken, ingen sykemelding.

Jeg ble lett overstimulert og hadde mange eggposer på slutten av sprøyteperioden og kjente da at jeg måtte gire litt ned.

Etter uttak og innsetting følte jeg meg ganske sprengt i hele magen og jeg orket ikke trene. Jeg ble som sagt gravid, og ved overstimulering vil symptomene da ofte bli enda mer markerte - så jeg orket ganske lite den første tiden også etter positiv test. Vondt var det faktisk.

Kort fortalt kom jeg aldri i gang med skikkelig trening igjen, men ellers levde jeg som normalt. Nå er jeg blitt såpass stor at bare tanken på å trene gjør meg svimmel.

Lykke, lykke til! c",)Kjempespennende tid dere går i møte nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...