Gå til innhold

Holdbarhet på juice

Gjest ikke akkurat noen stor juicedrikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kakker egget i stykker og lar hvite og plomme stå i et fat så lufta kommer til så holder ikke egget seg i mndsvis heller. :o)

Hadde juicekartongen din vært uåpnet hadde sannsynligvis juicen vært like god, men lufta gjør at den raskt blir dårlig. Kjøp heller halvliterskartonger.

Halvliters- eller literkartonger er en god ting. Kjæresten skal bare absolutt ha disse som rommer to liter. Tilbud selvsagt.

Fortsetter under...

Skrevet

Når juicen er åpnet skjer det en kjemisk reaksjon med oksygenet i lufta og metallbelegget inni kartongen som gjør at juicen blir ødelagt etter noen dager.

Selv drikker jeg ikke juice som har stått åpnet mer enn 3-4 dager, men det går sikkert bra med en uke også. Men en måned? Det hadde ikke kommet inn i min munn iallefall. ;-)

Snacky1365380698
Skrevet

Halvliters- eller literkartonger er en god ting. Kjæresten skal bare absolutt ha disse som rommer to liter. Tilbud selvsagt.

Hehehe, kjenner meg igjen der, ja. Tilbud, vett...:)

Skrevet

Hehehe, kjenner meg igjen der, ja. Tilbud, vett...:)

;-)

Skrevet

Æsj. Den juicen er jo ikke drikkelig engang. På juice er jeg kjempesær og drikker kun meierienes eller Q-juice, alt annet er bare ekkelt skvip.

Skrevet

Tar jeg helt feil, eller var det du som tidligere i dag kommenterte at det var mange krasse svar her i dag? ;)

¨Hm. Er vel blitt krass sjøl i dag, da. Men det er litt ekstra stygge svar her for tida, så smitter det vel, da.

Annonse

Skrevet

Æsj. Den juicen er jo ikke drikkelig engang. På juice er jeg kjempesær og drikker kun meierienes eller Q-juice, alt annet er bare ekkelt skvip.

Jeg synes også de du nevner er best. I tillegg er det en som jeg ikke husker hva heter som ikke er laget av konsentrat. Den er god den.

Gjest Calóni
Skrevet

¨Hm. Er vel blitt krass sjøl i dag, da. Men det er litt ekstra stygge svar her for tida, så smitter det vel, da.

Du får heller prøve å foregå med et godt eksempel :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...