Gjest ikke akkurat noen stor juicedrikker Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hvis du kakker egget i stykker og lar hvite og plomme stå i et fat så lufta kommer til så holder ikke egget seg i mndsvis heller. ) Hadde juicekartongen din vært uåpnet hadde sannsynligvis juicen vært like god, men lufta gjør at den raskt blir dårlig. Kjøp heller halvliterskartonger. Halvliters- eller literkartonger er en god ting. Kjæresten skal bare absolutt ha disse som rommer to liter. Tilbud selvsagt. 0 Siter
AAA Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Når juicen er åpnet skjer det en kjemisk reaksjon med oksygenet i lufta og metallbelegget inni kartongen som gjør at juicen blir ødelagt etter noen dager. Selv drikker jeg ikke juice som har stått åpnet mer enn 3-4 dager, men det går sikkert bra med en uke også. Men en måned? Det hadde ikke kommet inn i min munn iallefall. ;-) 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Halvliters- eller literkartonger er en god ting. Kjæresten skal bare absolutt ha disse som rommer to liter. Tilbud selvsagt. Hehehe, kjenner meg igjen der, ja. Tilbud, vett... 0 Siter
Gjest ikke akkurat noen stor juicedrikker Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hehehe, kjenner meg igjen der, ja. Tilbud, vett... ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Halvliters- eller literkartonger er en god ting. Kjæresten skal bare absolutt ha disse som rommer to liter. Tilbud selvsagt. Æsj. Den juicen er jo ikke drikkelig engang. På juice er jeg kjempesær og drikker kun meierienes eller Q-juice, alt annet er bare ekkelt skvip. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Tar jeg helt feil, eller var det du som tidligere i dag kommenterte at det var mange krasse svar her i dag? ¨Hm. Er vel blitt krass sjøl i dag, da. Men det er litt ekstra stygge svar her for tida, så smitter det vel, da. 0 Siter
Gjest ikke akkurat noen stor juicedrikker Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Æsj. Den juicen er jo ikke drikkelig engang. På juice er jeg kjempesær og drikker kun meierienes eller Q-juice, alt annet er bare ekkelt skvip. Jeg synes også de du nevner er best. I tillegg er det en som jeg ikke husker hva heter som ikke er laget av konsentrat. Den er god den. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 ¨Hm. Er vel blitt krass sjøl i dag, da. Men det er litt ekstra stygge svar her for tida, så smitter det vel, da. Du får heller prøve å foregå med et godt eksempel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.