Dory Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 for det første: Fysj, så skummelt... Men ett spørsmål: Hvem var hun som han hentet?? Jeg tror dette var tv show, og at dette var oppspinn, men unasett skummlet... 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Var det ikke Jane da? Så bare siste halvdel av programmet og det grøsset godt på ryggen min... 0 Siter
Dory Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Var det ikke Jane da? Så bare siste halvdel av programmet og det grøsset godt på ryggen min... ja, det var det jeg trodde også... Og da skjønte jeg ennå mindre... *Grøss* Ja det var skummel ja... ekkelt da hun Holly svare 6 år... *iiiik* 0 Siter
Dory Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Var det ikke Jane da? Så bare siste halvdel av programmet og det grøsset godt på ryggen min... Hmm, ser nå at det står dette om programmet: Derren Brown). Illusjonisten Derren Brown har skapt seg et stort navn internasjonalt ved å lure folk trill rundt med artisteri, avledning og tankeleser-magi. Da var det bare "tull" da...*Phu* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hmm, ser nå at det står dette om programmet: Derren Brown). Illusjonisten Derren Brown har skapt seg et stort navn internasjonalt ved å lure folk trill rundt med artisteri, avledning og tankeleser-magi. Da var det bare "tull" da...*Phu* Jepp, det var et psykologisk eksperiment. Ved å fortelle en falsk bakgrunnshistorie fikk han dem alle i "skummelmodus", og klare for å tolke alt som spirituelt. Bildene var lagt opp på en slik måte at uansett hvor du startet, så endte du opp med Jane. Akkurat som sånne "tenk på et tall"-greier, hvor du uansett ender opp med det tallet du tenkte på i utgangspunktet. Da nesten alle viste seg å ha endt opp på Jane, så ble det tatt som et "tegn" på at det var Jane de skulle få fram i seansen. I den skumle stemningen fikk de fram en masse uhyggelige elementer, men ingen av dem hadde med en avdød Jane å gjøre. Det var nettopp det han ville vise dem, ved å hente Jane, som sikkert var en del av crewet. Da fikk de se hvordan tankens makt kan påvirke ens egne sanseopplevelser. Men det var masse der som jeg ikke fatter, da. Den ballen som fór rundt i rommet, for eksempel. Eller at hun jenta kasta tamburinen ut av forhenget. Men som sagt, det var et psykologisk eksperiment, og et ganske interessant et også 0 Siter
Dory Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Jepp, det var et psykologisk eksperiment. Ved å fortelle en falsk bakgrunnshistorie fikk han dem alle i "skummelmodus", og klare for å tolke alt som spirituelt. Bildene var lagt opp på en slik måte at uansett hvor du startet, så endte du opp med Jane. Akkurat som sånne "tenk på et tall"-greier, hvor du uansett ender opp med det tallet du tenkte på i utgangspunktet. Da nesten alle viste seg å ha endt opp på Jane, så ble det tatt som et "tegn" på at det var Jane de skulle få fram i seansen. I den skumle stemningen fikk de fram en masse uhyggelige elementer, men ingen av dem hadde med en avdød Jane å gjøre. Det var nettopp det han ville vise dem, ved å hente Jane, som sikkert var en del av crewet. Da fikk de se hvordan tankens makt kan påvirke ens egne sanseopplevelser. Men det var masse der som jeg ikke fatter, da. Den ballen som fór rundt i rommet, for eksempel. Eller at hun jenta kasta tamburinen ut av forhenget. Men som sagt, det var et psykologisk eksperiment, og et ganske interessant et også Ja, det var kjempe interessaant:) Jeg ble veldig lettet da jeg skjønte at dette bare var et psykologisk ekspriment.. *Phu* Jeg vra hjemme alene og ble ordentlig skremt av å se dette. Aj aj aj:) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Ja, det var kjempe interessaant:) Jeg ble veldig lettet da jeg skjønte at dette bare var et psykologisk ekspriment.. *Phu* Jeg vra hjemme alene og ble ordentlig skremt av å se dette. Aj aj aj:) Jeg var på jobb i et godt opplyst rom og med to kollegaer rundt meg, heldigvis Hadde nok ikke likt å se det hjemme alene, nei. Men jeg gikk glipp av små stykker av programmet, ettersom jeg tross alt var på jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.