Gå til innhold

FU: Hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Snacky1365380698
Skrevet

Hadde en artig diskusjon litt tidl i dag om spesielle yrker, og hvor mye forskjellig folk jobber med. Så da spør jeg; hva jobber dere med?

Full forståelse for hvis noen ikke tørr å svare. Er bare nysgjerrig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sjøfartsutdannet og jobbet med det, men jeg har funnet ut at det ikke går sammen med mine fremtidsplaner (ønsker barn ja, og har en sjømannsamboer). Nå har jeg gått litt i tenkeboksen, regner med å begynne på et eller annet studie neste år. Jeg leter for tiden etter en jobb som ufaglært av et eller annet slag.

Skrevet

Er student, og forhåpentligvis blitt vernepleier om noen mnd. Er tidligere helsesekretær, men ville komme litt videre. Er spent på hvilken jobb jeg får.

Skrevet

Jeg er student, er forhåpentligvis ferdig om et år - mulig et og et halvt.

Gjest litt forskjellig
Skrevet

Studerer deltid/jobber i helsesektoren deltid/husmor/regnskapsfører hjemme/kokk (også hjemme)/rengjører (igjen hjemme) + div. småjobber. ;-)

Skrevet

Jobber som låse- og ferskvareansvarlig i en dagligvarebutikk.

Skrevet

Jobber som låse- og ferskvareansvarlig i en dagligvarebutikk.

Det var da to ganske forskjellige områder...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er utdannet adjunkt, men blir student igjen fra august og tre år fremover.

Signaturelle
Skrevet

Jeg studerer innen medisin/genetikk, master

Skrevet

Det var da to ganske forskjellige områder...

Jeg går ut fra at dolores83 er ansvarlig for ferskvarene og for det å låse butikken ved stengetid. ;-) Altså ikke at hun er ansvarlig for to avdelinger, en med ferskvarer og en med låser. ;-)

Skrevet

Jeg går ut fra at dolores83 er ansvarlig for ferskvarene og for det å låse butikken ved stengetid. ;-) Altså ikke at hun er ansvarlig for to avdelinger, en med ferskvarer og en med låser. ;-)

Sikkert, men det kunne godt høres ut som om det var to avdelinger h*n hadde ansvaret for.

Gjest men da vil jeg være nick-løs i kveld
Skrevet

Psykolog.

Skrevet

Jeg er avisbud.

Skjems litt av å si det, men man tjener faktisk temmelig godt!

Snacky1365380698
Skrevet

Jeg er avisbud.

I know! :) Noen venner av meg gikk med avisen når vi var litt yngre. De tjente virkelig godt! Tror ikke mange er klar over det.

Men skjemmes over jobben din, _det_ må du ikke gjøre!

Skrevet

Jeg er avisbud.

Du må ikke skjemmes av jobben din, alt arbeid er nyttig og verdifullt. Stå på....

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg er egentlig utdannet lektor og har jobbet på videregående i flere år. Nå jobber jeg med kurs, veiledning og arbeidsutplassering i forhold til folk på attføring, samtidig som jeg holder på å attføre meg selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...