Prozak Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 For tiden: Stort sett PHP, Java og MySQL. "......................................." 0 Siter
Gjest Jei vil gjerne være anonym, jei! Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er sykepleier. 0 Siter
dolores83 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg går ut fra at dolores83 er ansvarlig for ferskvarene og for det å låse butikken ved stengetid. ;-) Altså ikke at hun er ansvarlig for to avdelinger, en med ferskvarer og en med låser. ;-) Stemmer:) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er avisbud. Skjems litt av å si det, men man tjener faktisk temmelig godt! Jeg er kjempeglad for at du finnes. 0 Siter
Gjest klisn Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jobber på et krisesenter hva er du utdannet? 0 Siter
Gjest antivold Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 hva er du utdannet? Jeg har ingen høyskole, men en masse kurser som er relatert til arbeidet. Da jeg begynte, var det ikke noe spesielle krav til utdannelse. 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 I know! Noen venner av meg gikk med avisen når vi var litt yngre. De tjente virkelig godt! Tror ikke mange er klar over det. Men skjemmes over jobben din, _det_ må du ikke gjøre! Takk for det :-) Nå bruker man jo bare bilbud, så nå tjener vi jo enda bedre :-) 0 Siter
Gjest meg da:) Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg er sjøfartsutdannet og jobbet med det, men jeg har funnet ut at det ikke går sammen med mine fremtidsplaner (ønsker barn ja, og har en sjømannsamboer). Nå har jeg gått litt i tenkeboksen, regner med å begynne på et eller annet studie neste år. Jeg leter for tiden etter en jobb som ufaglært av et eller annet slag. Jeg er styrer i barnehage:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.