Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nattsvermeren1365380995
Skrevet

JA!!!! Svart/brune snegler er ubeskrivelig ekle... YUCK!

hei! flere som er våken,ja:) har kommet i feil døgnrytme,jeg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

12

• Lillemus

9

• carma

7

• jaime

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hei! flere som er våken,ja:) har kommet i feil døgnrytme,jeg.

Dette er min normale døgnrytme, jeg legger meg aldri før kl. 03. ;)

Skrevet

jeg har sosial fobi. eller sosial angst. mine verste fobier har vel forbindelse med sosiale sammenhenger.

Aldri vært redd for insekter/dyr, eller mørke, eller trange rom (føler meg heller trygg i trange rom), høyder eller andre sånne "vanlige" fobier.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Dette er min normale døgnrytme, jeg legger meg aldri før kl. 03. ;)

trenger ikke så mye søvn,du da,eller?jeg tenker på å holde meg våken,så får jeg sove i rett tid i morgen kveld;)

Skrevet

trenger ikke så mye søvn,du da,eller?jeg tenker på å holde meg våken,så får jeg sove i rett tid i morgen kveld;)

Jeg står aldri opp før 12 heller da (nesten :).

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Jeg står aldri opp før 12 heller da (nesten :).

det er ikke naboene som holder deg våken,da?leste tråden din lengre nede.er det i borettslag,forresten?for da kan du klage til styret.

Skrevet

det er ikke naboene som holder deg våken,da?leste tråden din lengre nede.er det i borettslag,forresten?for da kan du klage til styret.

Ja, i natt kunne jeg bare ha gitt opp å sove før kl. 3, hvis jeg hadde villet det...men da holdt de endelig opp! Rett etter at jeg ringte onkel politi, selvsagt...

Jeg bor i et sameie, men synderne er en ekkel barnefamilie som bor i en enebolig ca 5 meter fra vårt bygg. Og de festet ute på terrassen, som vender mot min balkong og leilighet. Godt voksne mennesker dette, og ikke første gangen... :/

Men nå skal jeg i hvertfall legge meg, så god natt til deg også. :)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Ja, i natt kunne jeg bare ha gitt opp å sove før kl. 3, hvis jeg hadde villet det...men da holdt de endelig opp! Rett etter at jeg ringte onkel politi, selvsagt...

Jeg bor i et sameie, men synderne er en ekkel barnefamilie som bor i en enebolig ca 5 meter fra vårt bygg. Og de festet ute på terrassen, som vender mot min balkong og leilighet. Godt voksne mennesker dette, og ikke første gangen... :/

Men nå skal jeg i hvertfall legge meg, så god natt til deg også. :)

god natt:) synd du har så hensynsløse naboer

Skrevet

god natt:) synd du har så hensynsløse naboer

Jeg tror egentlig at de bare er ganske tette og ikke "skjønner" at deres hage ligger rett i fleisen på en masse andre mennesker i bittesmå leiligheter..og at å hugge ned alle de flotte trærne som skjermet oss fra dem (og omvendt) var utrolig teit. Men, men...skal sjekke om noen flere i bygget her har lyst til å klage på dem.

Og NÅ skal jeg virkelig legge meg. :)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Jeg tror egentlig at de bare er ganske tette og ikke "skjønner" at deres hage ligger rett i fleisen på en masse andre mennesker i bittesmå leiligheter..og at å hugge ned alle de flotte trærne som skjermet oss fra dem (og omvendt) var utrolig teit. Men, men...skal sjekke om noen flere i bygget her har lyst til å klage på dem.

Og NÅ skal jeg virkelig legge meg. :)

ja,håper dere får slutt på bråkmakerne.sov godt:)

Skrevet

Er ikke stankelbein en type edderkopp som kommer inn om høsten i mørket når man lufter? Den har lange bein og lager ikke noe nett.

En høyhest er nesten som en kjempemygg med lange bein. Den pleier å komme inn etter lyset om sommeren og høsten.

I fjor da bebisen var nyfødt kom de ofte summende og krasjet på meg når jeg ammet om natten. Jeg hadde et lite lys på. Det var såååå ekkelt, jeg fikk rett og slett gåsehud, men lufte måtte jeg jo. Heldigvis er mannen min grei og fjerner dem :)

Stankelbein er nok lik høyhest ja, de flyr i alle fall.

Skrevet

Hihi... ;-)

Men altså;

Familien av store mygg heter på fagspråket Tipulidae - eller (stor)stankelbein. Noen steder kalles de også mehonk.

Den har lang, tynn kropp, to lange vinger og lange, tynne ben. (http://no.wikipedia.org/wiki/Storstankelbein)

De langbente edderkoppene med liten kropp hører til familien Opiliones, eller vevkjerringer. De heter ikke vevkjerring fordi de spinner vev, for det kan de ikke, men fordi de bruker de fremste bena til å føle seg frem med, og da ser de ut som en som vever. De heter vevkjerringer på norsk, Weberknechte på tysk. Videre heter den mejere på dansk og harvestmen på engelsk, fordi bevegelsene minner om menn med ljå som... gjør sånn som menner med ljå'er gjør :-p Slåtter eller hva det er.. hehe.

(http://www.miljolare.no/data/ut/art/?or_id=4003)

Jah! Nå husket jeg plutselig at min mormor kalte dem for myhank! :o) Selv sier jeg stankelbein eller langskank.

Gjest nicole40
Skrevet

Da kan du komme hit og plukke 700 + diarefargede 15 cm iberiasnegler om dagen

*brekker meg*

Det auler med iberiasnegl utenfor her også.Vet jeg er stygg men jeg spenner de bort på gresset og strør salt på de.Blomstrene mine er dau av snegl og slim,har gitt opp.Fjerner de jo på dagtid men de innvaderer om natta.

Skrevet

Jeg hadde skikkelig insektfobi fra jeg var barn til jeg ble voksen. Har hatt fobi for edderkopper, sosial fobi og agorafobi. Nå har jeg bare igjen et snev av agorafobien. Det er utrolig deilig å være kvitt fobiene.

Gjest mårrabrødet
Skrevet

Jeg hadde skikkelig insektfobi fra jeg var barn til jeg ble voksen. Har hatt fobi for edderkopper, sosial fobi og agorafobi. Nå har jeg bare igjen et snev av agorafobien. Det er utrolig deilig å være kvitt fobiene.

Er det noe som heter penisfobi tror du?

Skrevet

Og når jeg kommer hjem fra jobb og er veeeldig sliten, har jeg mageirocofobi ;o)

Jeg tror jeg har et aldri så lite snev av Hippopotomonstrosesquippedaliofobi ;o)

Gjest mårrabrødet
Skrevet

Jeg tror jeg har et aldri så lite snev av Hippopotomonstrosesquippedaliofobi ;o)

Er det penisfobi?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1153001745' post='3210151]

Jeg har fobi mot fulger og mot å bli innelåst. (Klaus)

Står om det i DetNye denne utgaven:)

Veldig interessant!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...