Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle slags fugler? Burfugler også? Tamme søte undulater f.eks?

Små lubne spurver kan være søte, vadefugler elegante, lundefugler pene - men ALDRI I VERDEN om jeg frivillig ville tatt på en eneste en av dem.

Isj og æsj!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

12

• Lillemus

9

• carma

7

• jaime

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

*Vann i munnen ved tanken*

Har dere grillede maiskolber, paprika og løk også?

Ikke idag...Tok det vi hadde i kjøleskapet, men jammen fikk jeg lyst på maiskolber neste gang :-)

Gjest Reddpyse
Skrevet

Huff ja, det er helt jævlig. Ser jo for meg de verste gjenferdene og øksemorderne rundt hvert hjørne. ;)

Jeg er mest redd mørke voldtektsforbrytere nå som voksen, det er dessverre en trussel som finnes om jenter går alene enkelte steder om kvelden/natta.

Når jeg tenker meg om, går jeg sjelden eller kansje aldri alene lenger når det er mørkt.

Det har liksom bare blitt sånn etter at jeg fikk familie.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er mest redd mørke voldtektsforbrytere nå som voksen, det er dessverre en trussel som finnes om jenter går alene enkelte steder om kvelden/natta.

Når jeg tenker meg om, går jeg sjelden eller kansje aldri alene lenger når det er mørkt.

Det har liksom bare blitt sånn etter at jeg fikk familie.

Det snodige er at jeg -ikke- er redd for innbruddstyver, voldtektsmenn og ranere og sånt. Neida, jeg er redd for gjenferd og gale seriemordere. :)

Tyver og voldsmenn er -mennesker-, det er lettere å forholde seg til enn dritskumle spøkelser.

Ja, jeg er snål. :)

Gjest Reddpyse
Skrevet

Det snodige er at jeg -ikke- er redd for innbruddstyver, voldtektsmenn og ranere og sånt. Neida, jeg er redd for gjenferd og gale seriemordere. :)

Tyver og voldsmenn er -mennesker-, det er lettere å forholde seg til enn dritskumle spøkelser.

Ja, jeg er snål. :)

Hehe :)

Tror du på spøkelser og gjenferd da ettersom du er redd for dem(dumt spørsmål)?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe :)

Tror du på spøkelser og gjenferd da ettersom du er redd for dem(dumt spørsmål)?

Nei, egentlig ikke, men når folk forteller at det spøker i det og det huset, så er det ikke særlig kos å sitte der om natta og høre på alle knirk og smell. :)

Skrevet

Jeg tror jeg har et aldri så lite snev av Hippopotomonstrosesquippedaliofobi ;o)

Du kunne ha brukt et ord som er litt kortere som; sesquipedalo, da hadde du kanskje sluppet å få skjelving, pustevansker og kaldsvette etterpå;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva smaker egentlig glassmanet?

Den har en mild smak og konsistensen er god å tygge på.

Skrevet

Jeg har høydeskrekk. Jeg får pusteproblemer og føler at jeg svimer av. Plagsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...