Gå til innhold

Feire 18-års dag

Anbefalte innlegg

Gjest mor til en attenåring
Skrevet

God middag, kake og litt større presang enn normalt. Deretter forsvinner ungdommene på sin første lovlige pubrunde.

Ifølge et svar fra deg lenger nede i tråden har du store problemer. Hvor mye skal jeg tro på dine svar da? Har du barn?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• Lillemus

3

• Snacky1365380698

3

• fineline

3

Skrevet

God middag, kake og litt større presang enn normalt. Deretter forsvinner ungdommene på sin første lovlige pubrunde.

Har du barn? Du svarer så rart lenger nede i tråden at jeg lurer på hvilken problemer du har.

Skrevet

Har du barn? Du svarer så rart lenger ned i tråden at jeg lurer på hvilken problemer du har.

Skrevet

Har du barn? Du svarer så rart lenger nede i tråden at jeg lurer på hvilken problemer du har.

Gjest Rita på tur
Skrevet

Herregud. Hva er det med deg?

Ikke tenk på dette. Det gjelder ikke deg. Dorthe pleier å skryte av sine evner å kjenne såkalt skrivestil. Hun tar ofte feil;) Har før anklaget meg for å være en eller annen.

Hvis du leser her en stund så kommer du til å gjenkjenne litt av hvert og smile av det. De med såkalte faste nick prøver gjerne å late som de er hevet over andre. Hvis du er ny her så velkommen og ta slikt tull med smil;)

Jeg forstår at du ble sint i går og det er ikke lett å skrive da. Håper det går bedre i dag og at du og dine barn får en fin sommer.

Skrevet

Ikke tenk på dette. Det gjelder ikke deg. Dorthe pleier å skryte av sine evner å kjenne såkalt skrivestil. Hun tar ofte feil;) Har før anklaget meg for å være en eller annen.

Hvis du leser her en stund så kommer du til å gjenkjenne litt av hvert og smile av det. De med såkalte faste nick prøver gjerne å late som de er hevet over andre. Hvis du er ny her så velkommen og ta slikt tull med smil;)

Jeg forstår at du ble sint i går og det er ikke lett å skrive da. Håper det går bedre i dag og at du og dine barn får en fin sommer.

Alltid kult når noen svarer seg sjøl og backer opp seg sjøl med annet nick :o)

Gjest Rita på tur
Skrevet

Er du gal. Du vet godt at det ikke er akseptert.

Gjest tulletepåstand
Skrevet

Det er det ingen som gjør!

Gjest bebbelibobb
Skrevet

Hei gamle kjerringskinn, er du tilbake?

Skrevet

Jeg er enig med Asterix og såvidt jeg kan se er det flere her som tenker i samme gate.

Jeg har litt kontakt med min eks' familie, men det er da ikke noe han har noe som helst med! Og med mindre det ligger andre ting bak her så synes også jeg du oppfører deg noe merkelig.

Jeg kan ikke se noe merkelig ved hennes reaksjoner. Mannen oppfører seg rart og alle rundt ham reagerer. Hvorfor skulle ikke han si til henne at han har familie på besøk når hun og datteren planlegger familiemiddag for å feire attenårsdagen. Jeg synes ikke hun ordlegger seg noe vanskelig.

Når til og med hans nåværende samboer er uenig med han så er det noe.

Skrevet

Hei gamle kjerringskinn, er du tilbake?

Er dette ditt vanlige språk?

Skrevet

For noen idiotisk påstand å komme med når du ikke er enig med noen.

Skrevet

For noen idiotisk påstand å komme med når du ikke er enig med noen.

Hæ?

Skrevet

Hvem var gjester i familieselskapet?

Foreldre, søster, tanter og onkler- og søskenbarn og besteforeldre :-)

Skrevet

Ja det kunne tenkes at det var noe her som ikke kommer frem i en doltråd.

Så du mener man skal være synsk for å svare her på dol?

Skrevet

Du har en merkelig forståelse av det jeg har skrevet. Hvordan i alle dager du kan tolke det slik forstår jeg ikke. Synes du har hatt noen rare svar før også.

Pussig at det er flere her som er inne på det samme om det bare er jeg som har en så merkelig måte å tolke innlegget ditt på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...