Gå til innhold

Verdens beste overraskelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest naivt bollefrø

Prøv å bland mat inn i gleden. Stryk saftige jordbær oppover lårene, magen og brystene hennes, og ert henne ved å føre dem til munnen hennes, og la henne tro hun skal få spise dem, men så napper du dem vekk like før hun får bitt over.

Eller åpne en boks makrell i tomat, smør innholdet langsomt og sensuelt ut over kroppen, med improviserte og ustrukturerte mønstre. Slikk deg så sakte oppover. Begynn ved føttene, og beveg deg oppover mot leggene, knærne, gå litt tilbake, litt rundt, litt opp igjen, osv., til du nærmer deg midten. Nå har du samlet opp litt makrell, og "krydret" med litt tomatpure masserer du de gjenstående områdene av kroppen. Ta gjerne en "omvei" rundt overkroppen, inkludert halsen, og husk hele tiden å sørge for at du får med deg begge bestandelene fra boksen. Bare tomatpureen funker ikke.

Og nyt!

Da min kjære kom hjem etter 3,5 mnd i fjor dro vi rett hjem til den av oss som bodde nærmest, raste opp i leiligheten, vrengte av oss klærne i gangen og tumlet inn på soverommet. :o) Da var det ikke tid til forspill eller noe - vi måtte bare ha hverandre så fort som mulig.

Gjest mårrabrødet

Da min kjære kom hjem etter 3,5 mnd i fjor dro vi rett hjem til den av oss som bodde nærmest, raste opp i leiligheten, vrengte av oss klærne i gangen og tumlet inn på soverommet. :o) Da var det ikke tid til forspill eller noe - vi måtte bare ha hverandre så fort som mulig.

Hadde dere sex da?

Prøv å bland mat inn i gleden. Stryk saftige jordbær oppover lårene, magen og brystene hennes, og ert henne ved å føre dem til munnen hennes, og la henne tro hun skal få spise dem, men så napper du dem vekk like før hun får bitt over.

Eller åpne en boks makrell i tomat, smør innholdet langsomt og sensuelt ut over kroppen, med improviserte og ustrukturerte mønstre. Slikk deg så sakte oppover. Begynn ved føttene, og beveg deg oppover mot leggene, knærne, gå litt tilbake, litt rundt, litt opp igjen, osv., til du nærmer deg midten. Nå har du samlet opp litt makrell, og "krydret" med litt tomatpure masserer du de gjenstående områdene av kroppen. Ta gjerne en "omvei" rundt overkroppen, inkludert halsen, og husk hele tiden å sørge for at du får med deg begge bestandelene fra boksen. Bare tomatpureen funker ikke.

Og nyt!

ha ha ha!!!!!

Makrell i tomat!

Ler meg skakk :-D

Annonse

Signaturelle

Og nyt!

Dette med makrell hørtes forferdelig turnoff ut

Gjest Princess Peach

Heldigvis vet min kjære utmerket godt at om han hadde stilt med glattbarbert underliv så hadde det ikke blitt noe på ham. For meg er det skikkelig turnoff.

Jeg synes det er kjempedigg! Liker ikke å suge hvis det er en kjempebusk i enden av godsakene. ;)

Annonse

Og nyt!

Jeg hadde ikke latt noen smøre meg inn med makrell i tomat i ustrukturerte mønstre om jeg så fikk betalt for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...