Gå til innhold

Hva er ditt høyeste ønske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På St. Olavs i Trondheim var det da jeg satte meg på venteliste i 2001 opptil 3 års ventetid for kvinner... Av en eller annen grunn tok det "bare" ett års tid for meg, de hadde vel fått tatt unan ventelistene en smule da.

Og da du gjorde det var egenandelen bare noen hundrelapper fortsatt vel - nå er den på nesten 6500 kr for kvinner. :/ Så mange færre får det gjort nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg har mange ønsker. Vanskelig å rangere. Men det aller høyeste må vel være at familien får beholde helsen som den er pr i dag.

Ellers at barna mine får en fremtid de vil finne seg tilrette i og trives med.

For verden: fred og slutt på sultenød.

Skrevet

Og da du gjorde det var egenandelen bare noen hundrelapper fortsatt vel - nå er den på nesten 6500 kr for kvinner. :/ Så mange færre får det gjort nå...

Nei, egenandelen var på i overkant av 6000,- den gangen også. Men jeg hadde medisinske grunner for å ville bli sterilisert så jeg fikk det dekket.

Skrevet

At alle trapper foran butikker og puber ble fjernet slik at jeg kom inn så jeg kunne være med venner rundt å shoppe og på pubrunder.

Særlig matforretningen hadde vært kjekt slik at jeg kunne handle uten å dra langt avgårde.

Gjest Mirandolina
Skrevet

At alle trapper foran butikker og puber ble fjernet slik at jeg kom inn så jeg kunne være med venner rundt å shoppe og på pubrunder.

Særlig matforretningen hadde vært kjekt slik at jeg kunne handle uten å dra langt avgårde.

Det burde være en selvfølge,hva tenker de på de som ikke har det..hmf..*klør meg i huet*

Skrevet

Det burde være en selvfølge,hva tenker de på de som ikke har det..hmf..*klør meg i huet*

Men det er ingen selvfølge dessverre :o)

Skrevet

Nei, egenandelen var på i overkant av 6000,- den gangen også. Men jeg hadde medisinske grunner for å ville bli sterilisert så jeg fikk det dekket.

Ok, da så... :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Fred i verden, blant alle folkeslag - og nok mat til alle!

Og at de jeg er glade i får gode, lange, trygge og friske liv!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Fred i verden, blant alle folkeslag - og nok mat til alle!

Og at de jeg er glade i får gode, lange, trygge og friske liv!

Det var et fint ønske. Enig med du.

:-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

At verden reddes før det er for sent, at jeg snart får sterilisert meg, og at naboene, Bush og paven dør en pinefull død.

Oj... Er naboene dine katolikker eller Bush-tilhengere...? (Eller kanskje noe helt annet??)

Skrevet

Oj... Er naboene dine katolikker eller Bush-tilhengere...? (Eller kanskje noe helt annet??)

Neida, bare bråkete, nyrike tullinger med to barn som får hyle og skrike så mye de vil - rett under balkongene til alle oss stakkarer i nabobygget. :/ Og ettroms leiligheter blir fryktelig varme hvis man ikke har verandadøren åpen nesten hele tiden, om sommeren...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Neida, bare bråkete, nyrike tullinger med to barn som får hyle og skrike så mye de vil - rett under balkongene til alle oss stakkarer i nabobygget. :/ Og ettroms leiligheter blir fryktelig varme hvis man ikke har verandadøren åpen nesten hele tiden, om sommeren...

Oj, høres kjipt ut... Foreldre som ikke setter grenser er utrolig slitsomme!

Skrevet

Oj, høres kjipt ut... Foreldre som ikke setter grenser er utrolig slitsomme!

De er forsåvidt bare to helt vanlige småunger som roper på mamma og sloss og griner og later som de griner og roper og hviner - men det er slitsomt nok når akustikken gjør at det høres ut som de er på balkongen min...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...