Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har ringt politiet (i Oslo) for å klage på bråk og festing i nabolaget i sene nattetimer? Hva var utfallet, isåfall?

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet

Nja, ringte fordi de jobbet på togskinnene en natt, og da stoppet det...

Ellers har jeg ikke brydd meg fordi bråket har vært så sporadisk.

Snacky1365380698
Skrevet

Politiet kommer de, men de vil ofte at du har prøvd selv først ettersom de ofte har 'viktigere' ting å gjøre i sentrum mindt på en lørdagsnatt. Du vil nok få bedre napp om du kan vise til du har prøvd selv.

Uansett, ikke særlig hyggelig ting å gjøre. Frister ofte å ringe politiet med en eneste gang. Men har du mulighet til å ta det opp med dem (hvilken leil det er etc) ville jeg har 'skremt' dem med politiet først. Men som sagt, midt på natten håper man vel egentlig at de blir bura inna fortest mulig.

Skrevet

Politiet kommer de, men de vil ofte at du har prøvd selv først ettersom de ofte har 'viktigere' ting å gjøre i sentrum mindt på en lørdagsnatt. Du vil nok få bedre napp om du kan vise til du har prøvd selv.

Uansett, ikke særlig hyggelig ting å gjøre. Frister ofte å ringe politiet med en eneste gang. Men har du mulighet til å ta det opp med dem (hvilken leil det er etc) ville jeg har 'skremt' dem med politiet først. Men som sagt, midt på natten håper man vel egentlig at de blir bura inna fortest mulig.

Ja...de ga seg selvsagt rett etter at jeg ringte i går (i 3-tiden), og politiet sa ganske riktig at de ikke kunne prioritere slikt.. Har kontaktet styret i sameiet jeg bor i for å spørre om det er flere som vil levere en klage til nabohuset, sammen.

Snacky1365380698
Skrevet

Ja...de ga seg selvsagt rett etter at jeg ringte i går (i 3-tiden), og politiet sa ganske riktig at de ikke kunne prioritere slikt.. Har kontaktet styret i sameiet jeg bor i for å spørre om det er flere som vil levere en klage til nabohuset, sammen.

Det vil de helt sikkert. Er jo garantert flere som hadde søvnproblemer i går. Men dere har loven på deres side. Er faktisk lov til å kaste ut folk og tvangsselge leiligheten hvis de ikke følger de alm husordensreglene. Skal en del klager og slikt til først, da, men vet om flere plasser det har skjedd.

De hører jo garantert etter hvis dere klager, men er jo lov til å drømme :)

Skrevet

Ja det gjorde jeg en gang. Naboen under meg hadde hei dundrande fest midt på natten. Jeg ringte politiet (men ba om å få være anonym), og de kom ti minutter etter og det ble stille. De begynte å bruke igjen noen timer etterpå (fortsatt midt på natten) og jeg måtte ringe en gang til. Politiet kom da også.

Så det kan nytte!

Gjest la ungdommene feste
Skrevet

Ja det gjorde jeg en gang. Naboen under meg hadde hei dundrande fest midt på natten. Jeg ringte politiet (men ba om å få være anonym), og de kom ti minutter etter og det ble stille. De begynte å bruke igjen noen timer etterpå (fortsatt midt på natten) og jeg måtte ringe en gang til. Politiet kom da også.

Så det kan nytte!

En snerpete nebbsild er du.

Skrevet

En snerpete nebbsild er du.

Ungdommer? LMAO. I mitt tilfelle er det to nyrike 40-åringer med unger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...