jaime Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Noen her som har ringt politiet (i Oslo) for å klage på bråk og festing i nabolaget i sene nattetimer? Hva var utfallet, isåfall? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Nja, ringte fordi de jobbet på togskinnene en natt, og da stoppet det... Ellers har jeg ikke brydd meg fordi bråket har vært så sporadisk. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Politiet kommer de, men de vil ofte at du har prøvd selv først ettersom de ofte har 'viktigere' ting å gjøre i sentrum mindt på en lørdagsnatt. Du vil nok få bedre napp om du kan vise til du har prøvd selv. Uansett, ikke særlig hyggelig ting å gjøre. Frister ofte å ringe politiet med en eneste gang. Men har du mulighet til å ta det opp med dem (hvilken leil det er etc) ville jeg har 'skremt' dem med politiet først. Men som sagt, midt på natten håper man vel egentlig at de blir bura inna fortest mulig. 0 Siter
jaime Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Politiet kommer de, men de vil ofte at du har prøvd selv først ettersom de ofte har 'viktigere' ting å gjøre i sentrum mindt på en lørdagsnatt. Du vil nok få bedre napp om du kan vise til du har prøvd selv. Uansett, ikke særlig hyggelig ting å gjøre. Frister ofte å ringe politiet med en eneste gang. Men har du mulighet til å ta det opp med dem (hvilken leil det er etc) ville jeg har 'skremt' dem med politiet først. Men som sagt, midt på natten håper man vel egentlig at de blir bura inna fortest mulig. Ja...de ga seg selvsagt rett etter at jeg ringte i går (i 3-tiden), og politiet sa ganske riktig at de ikke kunne prioritere slikt.. Har kontaktet styret i sameiet jeg bor i for å spørre om det er flere som vil levere en klage til nabohuset, sammen. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Ja...de ga seg selvsagt rett etter at jeg ringte i går (i 3-tiden), og politiet sa ganske riktig at de ikke kunne prioritere slikt.. Har kontaktet styret i sameiet jeg bor i for å spørre om det er flere som vil levere en klage til nabohuset, sammen. Det vil de helt sikkert. Er jo garantert flere som hadde søvnproblemer i går. Men dere har loven på deres side. Er faktisk lov til å kaste ut folk og tvangsselge leiligheten hvis de ikke følger de alm husordensreglene. Skal en del klager og slikt til først, da, men vet om flere plasser det har skjedd. De hører jo garantert etter hvis dere klager, men er jo lov til å drømme 0 Siter
ekte nick Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Ja det gjorde jeg en gang. Naboen under meg hadde hei dundrande fest midt på natten. Jeg ringte politiet (men ba om å få være anonym), og de kom ti minutter etter og det ble stille. De begynte å bruke igjen noen timer etterpå (fortsatt midt på natten) og jeg måtte ringe en gang til. Politiet kom da også. Så det kan nytte! 0 Siter
Gjest la ungdommene feste Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Ja det gjorde jeg en gang. Naboen under meg hadde hei dundrande fest midt på natten. Jeg ringte politiet (men ba om å få være anonym), og de kom ti minutter etter og det ble stille. De begynte å bruke igjen noen timer etterpå (fortsatt midt på natten) og jeg måtte ringe en gang til. Politiet kom da også. Så det kan nytte! En snerpete nebbsild er du. 0 Siter
jaime Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 En snerpete nebbsild er du. Ungdommer? LMAO. I mitt tilfelle er det to nyrike 40-åringer med unger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.