Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Synes dere bør få vett inn i skallen jeg. Ja, folk røyker, det kommer nok de alltid til å gjøre.

Att du føler deg så hellig i forlhold til røyk forundrer meg, du utsetter jo alle andre mennesker for mye værre gasser når du kjører bil!

*Åja, du MÅ jo kjøre bil, gud så tragisk*

Tilogmed gassene du produserer på dass er skadelig for ungene!

Skulle vært skutt de som først begynte å lage en sak ut av ingenting.

Du vet antageligvis ingenting om det å ha astma?

Jeg har aldri hatt astma, så for min del kan folk røyke så mye de vil _ute_.

Min ene søster har hatt astma hele sitt liv (verre når hun var barn), så jeg har kjent på kroppen hvor begrensede muligheter folk med astma har når det røykes i nærheten av dem. Jeg må innrømme at jeg blir skikkelig provosert over folk som ikke _vil_ forstå hvor plagsomt røyking er for noen mennesker! For en person med astma kan dagen (og resten av uka) være ødelagt dersom man får bittelitt røyk i lungene. Går man forbi røykere utendørs, er det vanskelig å unngå å få i seg litt av røyken.

De fleste astmatikere er flinke til å unngå situasjoner der man kommer i kontakt med røyk, men hjemme hos seg selv er det selvsagt verre. Når et barn ikke kan oppholde seg i sin egen hage, eller i sitt eget hus med åpne verandradører, fordi noen velger å røyke rett utenfor, så er problemet reellt.

Søsteren min måtte til med innhalering dersom røykere kom på besøk til oss (selv om det var en time siden de hadde røykt, et helt annet sted!).

Jeg håper du skjønner problematikken litt bedre da!

Videoannonse
Annonse
Gjest Damebrøst
Skrevet

Jeg ville laget en fin uterøykeplass til dem lengre ned på tomta om du har stor nok tomt.

Noen stoler og bord med parasoll over, og kansje en levegg mot naboer om det trengs.

Det går an å ta opp ting med et smil, jeg synes du er heldig som har foreldre som dere har mye besøk av. Tenk om det var motsatt, og du omtrent aldri så dem?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg syns det er utrolig egoistisk av foreldrene dine å basere seg på å bo hos dere 2-3 måneder i strekk.

Det må slite på ethvert forhold, helt uavhengig av røyking.

Jeg er enig med de andre her som foreslår at foreldrene dine må finne seg et annet bosted når de er i Norge. Helt ufattelig at de ikke ser det selv.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ville laget en fin uterøykeplass til dem lengre ned på tomta om du har stor nok tomt.

Noen stoler og bord med parasoll over, og kansje en levegg mot naboer om det trengs.

Det går an å ta opp ting med et smil, jeg synes du er heldig som har foreldre som dere har mye besøk av. Tenk om det var motsatt, og du omtrent aldri så dem?

Enig med dette forslaget.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Røykerne er utrolig egoistiske. De tar seg til rette og kaster sneiper rundt seg.

Ikke alle.

Gjest Debra irl
Skrevet

Røykerne er utrolig egoistiske. De tar seg til rette og kaster sneiper rundt seg.

ikke jeg!

Skrevet

Oj, hvor jeg kjente meg igjen her. For det første; Hvorfor har de ikke ordnet seg med annet bosted når de skal være så lenge? For det andre: Jeg hadde nedlagt røykeforbud på terrassen når det går ut over husets beboere. Makan!

Skrevet

Ikke minst det at strømmen du bruker forurensr jo MYE mer!

Tragisk at folk skal henge seg opp i folk som røyker.

Så røykere bruker ikke strøm de? Du verden, det var nytt for meg...

Skrevet

Synes dere bør få vett inn i skallen jeg. Ja, folk røyker, det kommer nok de alltid til å gjøre.

Att du føler deg så hellig i forlhold til røyk forundrer meg, du utsetter jo alle andre mennesker for mye værre gasser når du kjører bil!

*Åja, du MÅ jo kjøre bil, gud så tragisk*

Tilogmed gassene du produserer på dass er skadelig for ungene!

Skulle vært skutt de som først begynte å lage en sak ut av ingenting.

Røykerne både kjører bil og fiser de også _i tillegg_ til at de forurenser med røyken...

Skrevet

Jeg hadde nå for min del definitivt foretrukket det motsatte av denne ordningen...

Skrevet

Du er morsom.

Hehe :-)

Takk, jeg ELSKER å provosere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...