Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL i uke 8. Vi vet akkurat hvilken dag jeg hadde eggløsning, men etter størrelsen å dømme, ligger jeg 2 uker etter. Hvordan er dette mulig?

Kan virkelig egget bruke 2 UKER på å feste seg? Kan røntgen i første uke av svangerskap ha påvirket

utviklingen? Jeg gruer meg til neste UL. Forrige barn mistet jeg i uke 32.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23867-hvor-lang-tid-for-egget-%C3%A5-feste-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger kan egget gå i dvale en liten stund, jeg skjønte heller ikke noe første gang jeg var til UL. Hadde IVF-forsøk, så trodde jo alt var klart når det gjaldt termindato og slikt - siden vi visste dagen for innsetting. Men det viste seg altså at eggene/egget hadde gått i dvale en liten stund før det "våknet" til liv igjen.

Håper alt går bra i dette svangerskapet, selv om det triste skjedde for deg/dere sist, så er det ikke dermed sagt at det samme skulle skje igjen.

Lykke til ved neste UL

Mette Moen, Gynekolog

Som Svana beskriver det opplever man å veksten kan gå i stå for så å ta seg opp. Det oppdaget man etter man begynte med IVF-behandling. Røntgen har neppe noe å si. Vi får håpe det går bra med deg. Lykke til. Gi tilbakemelding som nytt innlegg når du har vært til ulktralyd.

Som Svana beskriver det opplever man å veksten kan gå i stå for så å ta seg opp. Det oppdaget man etter man begynte med IVF-behandling. Røntgen har neppe noe å si. Vi får håpe det går bra med deg. Lykke til. Gi tilbakemelding som nytt innlegg når du har vært til ulktralyd.

tusen takk for svar fra dere begge! Jeg skal skrive i morgen og fortelle

hvordan kontrollen var!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...