Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På en venninne skjedde det over natten etter ca 3,5 mnd

Jeg har noen kilo for mye rundt midjen fra før av, og dette hjelper vel ikke på å få tidlig synlig mage i hvertfall.

(?)

Men jeg tror at puppene mine har vokst, kjæresten påstår hvertfall det.

Så skal jeg fortsette å lengte etter ordentlig gravid-mage, og tenke på underet som skjer inne i meg i mens.. :)

Det er veldig variabelt. Jeg har i alle mine 3 svangerskap blitt veldig stor, og det har syntes godt fra rundt 16 uker.

Andre synes det nesten ikke på før de føder.

Husker enda ei jeg gikk på skole sammen med. Vi kom tilbake på skolen etter sommerferien. Jeg tenkte at det så ut som om hun hadde lagt på seg litt.

I pausen snakket vi sammen og da fortalte hun at hun var 8 mnd på vei! Helt utrolig. Hun var omtrent like stor som jeg har vært i uke 15-16.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...