cecily Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har nesten bestemt meg for å hoppe på en tur til syden. vil være ca 28 uker da. Veldig lurt eller veldig dumt? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 28 uker lang ferie???? "..............................." 0 Siter
Sofline Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 28 uker lang ferie???? "..............................." 28 uker på vei, tenker jeg... :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Det sies jo at sol ikke er farlig for fosteret. Du merker jo selv hvis du blir overopphetet. Vanndrikking kommer jo gjerne av seg selv. Men vær oppmerksom på at du lettere får pigmentflekker når du soler deg og er gravid. Jeg ville dratt. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Så lenge du er ekstra påpasselig med hygienen og unngår kjøtt som ikke er gjenomstekt, er det vel ingen fare. Isbiter er vel heller ikke så lurt å få i seg. 0 Siter
cecily Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 28 uker lang ferie???? "..............................." I wish - eller... kanskje ikke. Det var nesten for lang ferie, det. 28 uker gravid - forklart med teskje til den barnekjære (som sikkert skrev dette innlegget for å være vanskelig) ;-) 0 Siter
org Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg ble på det sterkeste frarådet av legen min å dra mens jeg var gravid. Grunnen var at det er annen bakterieflora i andre land. En evt sykdom kunne skade fosteret for livstid. Om legen var overforsiktig, vet jeg ikke. Men vi dro ikke. 0 Siter
cecily Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Jeg ble på det sterkeste frarådet av legen min å dra mens jeg var gravid. Grunnen var at det er annen bakterieflora i andre land. En evt sykdom kunne skade fosteret for livstid. Om legen var overforsiktig, vet jeg ikke. Men vi dro ikke. Jeg er litt i tvil, det er jeg. Foreldrene mine er slett ikke overbegeistret og som regel så hører jeg på mamman min jeg c",) Må høre med legekontoret i morgen. 0 Siter
org Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er litt i tvil, det er jeg. Foreldrene mine er slett ikke overbegeistret og som regel så hører jeg på mamman min jeg c",) Må høre med legekontoret i morgen. Det er ikke sikkert mamman din er så dum, cecily! *S* 0 Siter
filiokus81 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg tror jeg ville dratt. Bare vær påpasselig med maten (alt må være gjennomstekt, skrell alt av frukt, kun vann fra flaske osv), og så trenger du jo ikke ligge med magen blottet i stekende sol hele dagen :-) Det skal ganske mye til for å veropphete fosteret når du er så langt på vei, fostervannet regulerer temperaturen der inne svært godt. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg tror jeg ville dratt. Bare vær påpasselig med maten (alt må være gjennomstekt, skrell alt av frukt, kun vann fra flaske osv), og så trenger du jo ikke ligge med magen blottet i stekende sol hele dagen :-) Det skal ganske mye til for å veropphete fosteret når du er så langt på vei, fostervannet regulerer temperaturen der inne svært godt. "Overopphete", skulle det selvsagt stå! ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Jeg tror jeg ville dratt. Bare vær påpasselig med maten (alt må være gjennomstekt, skrell alt av frukt, kun vann fra flaske osv), og så trenger du jo ikke ligge med magen blottet i stekende sol hele dagen :-) Det skal ganske mye til for å veropphete fosteret når du er så langt på vei, fostervannet regulerer temperaturen der inne svært godt. Har skikkelig lyst, men fikk et anfall av pysethet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.