Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten bestemt meg for å hoppe på en tur til syden. vil være ca 28 uker da.

Veldig lurt eller veldig dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 uker lang ferie????

"..............................."

Skrevet

28 uker lang ferie????

28 uker på vei, tenker jeg... :-)

Skrevet

Det sies jo at sol ikke er farlig for fosteret. Du merker jo selv hvis du blir overopphetet. Vanndrikking kommer jo gjerne av seg selv. Men vær oppmerksom på at du lettere får pigmentflekker når du soler deg og er gravid.

Jeg ville dratt. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så lenge du er ekstra påpasselig med hygienen og unngår kjøtt som ikke er gjenomstekt, er det vel ingen fare. Isbiter er vel heller ikke så lurt å få i seg.

Skrevet

28 uker lang ferie????

I wish - eller... kanskje ikke. Det var nesten for lang ferie, det.

28 uker gravid - forklart med teskje til den barnekjære (som sikkert skrev dette innlegget for å være vanskelig) ;-)

Skrevet

Jeg ble på det sterkeste frarådet av legen min å dra mens jeg var gravid.

Grunnen var at det er annen bakterieflora i andre land. En evt sykdom kunne skade fosteret for livstid.

Om legen var overforsiktig, vet jeg ikke. Men vi dro ikke.

Skrevet

Jeg ble på det sterkeste frarådet av legen min å dra mens jeg var gravid.

Grunnen var at det er annen bakterieflora i andre land. En evt sykdom kunne skade fosteret for livstid.

Om legen var overforsiktig, vet jeg ikke. Men vi dro ikke.

Jeg er litt i tvil, det er jeg. Foreldrene mine er slett ikke overbegeistret og som regel så hører jeg på mamman min jeg c",)

Må høre med legekontoret i morgen.

Skrevet

Jeg er litt i tvil, det er jeg. Foreldrene mine er slett ikke overbegeistret og som regel så hører jeg på mamman min jeg c",)

Må høre med legekontoret i morgen.

Det er ikke sikkert mamman din er så dum, cecily! *S*

Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt. Bare vær påpasselig med maten (alt må være gjennomstekt, skrell alt av frukt, kun vann fra flaske osv), og så trenger du jo ikke ligge med magen blottet i stekende sol hele dagen :-)

Det skal ganske mye til for å veropphete fosteret når du er så langt på vei, fostervannet regulerer temperaturen der inne svært godt.

Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt. Bare vær påpasselig med maten (alt må være gjennomstekt, skrell alt av frukt, kun vann fra flaske osv), og så trenger du jo ikke ligge med magen blottet i stekende sol hele dagen :-)

Det skal ganske mye til for å veropphete fosteret når du er så langt på vei, fostervannet regulerer temperaturen der inne svært godt.

"Overopphete", skulle det selvsagt stå!

;-)

Skrevet

Har skikkelig lyst, men fikk et anfall av pysethet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...